بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

نظراتِ واقعی ، ناشناس های مجازی !

دقت کردید بعضی وقتی  با آی دی شناسنامه دارِ خودشون میان و نظر میذارن ،  یه شخصیت خاص از آنچه هستند نشون میده و از کلمات و جمله ها بخصوصی استفاده میکنن؟ ولی راحت نیستن که هر آنچه از فکرشون میگذره را بگن و از دیدِ من خودِ واقعیشون نیستند. ، همون شخص اگر با یه آی دی ناشناس بیادو نظر بذاره، خودِ واقعیشو نشون میده ، اصلا یه جورِ دیگس و حس بسیار خوبی میده ، حس اینکه بدون هیچ حد و مرزی داره اون چیزیو که تو ذهنشه بیان میکنه ، به هیچ عنوان هم مایل نیستم  و البته امکانش هم نیست که کسایی که با آی دی ناشناس به من پیام میدن یا نظر میذارن را بشناسم ، نکته خیلی خوبِ ناشناس ها  اینه که  ،  این فرصت را دارم که با نظراتِ واقعیشون آشنا بشم ، حتی اگر مسیرِ ارتباط یکطرفه باشه.

ممنونم از همه همنشین های محترم ، خصوصا ناشناس های آشنا و غریبه ! (لبخند)

نظرات 3 + ارسال نظر
Zahragoli شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 12:59 http://zahragoolii.blogfa.com

برای من وبلاگ تنها جاییه که خیلی راحت هر چیزی که تو ذهنم میاد رو مینویسم ، کامنتها هم راحت میزارم ، به هر حال اینجا و آدماش قراره مجازی بمونن ، چه فرقی داره بقیه راجبم چه فکری میکنن وقتی شخصیت من همینه که هست
البته تو دنیای واقعی هم تقریبا نظراتمو راحت میگم...

سپاس از نظرتون

تیلوتیلو شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 12:26 https://meslehichkass.blogsky.com/

من کاملا متوجه منظور شما شدم

ممنون از شما

تیلوتیلو شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 12:11 https://meslehichkass.blogsky.com/

حالا مثلا من ناشناس محسوب میشم یا آشنا؟
تقریبا همه ناشناس هستند و پشت این سیستمها و پشت نوشته ها آدمهایی نشسته اند که ما از درونشون به طور کامل خبر نداریم...ابعادی را میبینیم که اونها میخوان

منظورم آی دی ناشناس بود ، مثلا اگر کسی با یه آی دی که من نمیشناسم و بدون درج لینک به من پیام بده شاید خیلی راحت تر و متفاوت فکرش و نظرشو مینویسه تا اون موقعی که با آی دی لینک دار نظر میذاره.
سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد