بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بیش از آنچه فکر میکنید قوی هستید!

هیچ چیز نمیتونه اراده شما را در دراز مدت متلاشی کنه و بشکنه ، کافیه کمی صبر کنید.

اراده انسان خودشو بازیابی میکنی ، دوباره میسازتش  ، انسانها بیشتر از آنچه میشه فکرشو کرد ،  محکم و قوی هستند ،در کوتاه مدت و درگیری با مشکلات روحی و روانی  ممکنه احساس ضعف و ناتوانی بکنید ولی مطمئن باشیددر دراز مدت به آرامش میرسید و به روزهای خوب گذشته برمیگردید.

مثل جسمتون که اگر زخمی برداره روزهای اول درد و ناراحتی دارید ولی به مرور زخم ترمیم میشه و درد هم از بین میره ، البته اگر این زخم خیلی عمیق باشه ،  یه ردی ازش باقی میمونه  !

نظرات 5 + ارسال نظر
همنشینِ خوبان دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 15:05

منو میگید مرسییییییییی
(چه عنوان خوبی ، اعتماد به نفس رو میبره بالا )

حتما شما هم هستید !

آدم دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 12:15

شما با اون کامنت منو یه طرفه قضاوت کردین
همه ی چیزی که اینجا می‌نویسم من نیستم شما هم همینطور
با خوندن یه پست نمیشه دستور داد با منطق همراه شو

حرفِ من اینه وقتی از دکوراسیون زیبای یه خونه صحبت میکنیم (احساس) از پی و ستون مستحکم (منطق) اون هم میبایست بگیم ، یه خونه هرچقدر زیبا باشه نیاز به استحکام هم داره.
مینویسیم که افکارمون در معرض دید قرار بگیره و هر کس نظر خودشو بگه ، شما تا جایی که دوست داری و مایل هستید فکر من را قضاوت کن ، انتقاد کن ، مخالفت کن... از دیدِ من این جاری شدن و پویا شدن ذهن ها هست و از مرداب شدن نجاتمون میده.
سپاس از همراهیتون

.. یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 14:35

"بیش از آنچه فکر میکنید قوی هستید!"
جمله امید بخشی بود امیدوارم اینطور باشه و بتونم به مسیر قبلیم که ازش ناامید شده بودم برگردم.

امیدوارم و به این جمله اعتقاد دارم .
سپاس از همراهیتون

Zahragoli یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 13:55 http://zahragoolii.blogfa.com

من همیشه تو این مواقع میگم ، صبح میشه این شب ، باز میشه این در ، صبر داشته باش

کار خوبی میکنی ، ممنون از نظر خوبتون

آدم یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 13:44

مگه الان بی منطقم!
چرا هرجا سخن از عشق باشه فکر میکنن منطق وجود نداره؟!!!!!
در زندگی خیلی بیشتر از کمی با منطق همراه شدم

وقتی از عشق تنها صحبت بشه بدون منطق ، بله اینجور فکر میکنم ، حرف من تعادل هست، بدون در کنارِ هم حرف زدن ازشون ، مثل این میمونه که از موادِ یه غذای خوشمزه حرف بزنید بدون اینگه آتشی برای پختنش داشته باشید !
ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد