بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خوشم نمیاد !

از لباس و کفش نو پوشیدن برای عید (از بچگی)

عوض کردن روتختی

ظرف کثیف تو ظرفشویی

اجاق گاز چرب و روغنی

موندن کارهام تو محل کار برای فردا

سر وقت نبودن سر قرار

وعده های احساساتی بدون عمل

به کسی تلفن زدن

میهمان سرزده

دوست های زیاد

تبریک و تسلیت گفتن

گفتن خواهش میکنم ، وقتی کسی ازم تشکر میکنه

تکرار و اصرار برای چیزی که گفتم نه !

غذای ترش

خلاف گفتن و شنیدن (فکر کنم اینو هیچکس خوشش نیاد!)

آرایش تند و غلیظ خانمها

شلوارهایی با ... ، اسمشو نمیدونم عکسشو میذارم :

https://s16.picofile.com/file/8427216242/1149435365_parsnaz_com.jpg


لامپ سوخته (سریع عوضش میکنم)

ساعت دیواری که باتریش تموم شده

شارژ باتری کم روی موبایل و تبلت و پاور

قبض پرداخت نشده

کسی با معیارهای خودش بهم بگه دوست دارم !

بهم ریختن نظم برنامه های روزانه و شبانه

زنی که بین خانواده پدر و مادری و همسرش مرددِ(وسط ایستاده)

خوابیدن در خانه ای بجز خانه خودم (غیر از سفر)

شنیدن ببخشید های تکراری !

کسی که حتی با توضیحاتِ ساده من متوجه منظورم نشه (IQ)

خواندن متون طولانی در وبلاگها

کتابهای روانشناسی  (احساس نیاز نمیکنم)

دریافت دسته گل (یه شاخه گل را مشکل ندارم)

کسی که بی محتوی و زیاد حرف میزنه

محبت مصنوعی و صرفا زبانی (تشخیصش میدم و متنفرم)

کسی که کنترلی روی کالری ورودی به بدنش نداره ! (لبخند)

خانه ای که زن سالاری باشه (ضعیف بودن مرد)

مردی که کار نمیکنه

کسی که در مقابل مشکلات روحی فکر میکنه باخته و ضعیفه

بی احترامی (کلامی و عملی)

خیلی جدی بودن

راحت نبودن در جایی که دعوت هستم (اصولا نمیرم)

کم تحملی در مقابل انتقاد

برنامه ریزی بدون مشورت با کسی که قسمتی از اون برنامه هست

ترافیک

میو میو (لبخند)


------------------------

دارم اینو گوش میکنم

نظرات 8 + ارسال نظر
همنشینِ خوبان دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 15:04

تبریک رو دوست ندارید!
یعنی دیگه نگم پنج شنبه مباااارک؟

نه نگید ، به اندازه کافی و خیلی زیبا و قشنگ خودم به خودم تبریک میگم ! (لبخند)

تیلوتیلو دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 13:20 https://meslehichkass.blogsky.com/

چه پست خوبی بود و از دستش داده بودم
دلم خواست منم همچین پستی بنویسم

ممنون از همراهیتون

lili دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 08:22

سلام
تمام این موارد را منم دوست ندارم به جز کتابهای روانشناسی که دوست دارم واگه چیزی ازش یاد بگیرم حتما میخونم.سپاس از شما

سلام و صبح بخیر به همراه هم 5 شنبه ای گرامی
از دیدِ من بهترین روانشناس کسی که با روان 8 میلیلرد انسان آشنا باشه که شدنی نیست ، شخصیت منحصر به فرد هر شخص بعلاوه محیط و فرهنگی که در اون بزرگ میشه ، نفر به نفر با هم متفاوته باعث میشه موارد کلیشه ای کارساز نباشه ، حتی من هم مواردی را که مینویسم صرفا انتقال تجربه های خودم و دیگران هست و طبق نوشته ای که در پروفایل دارم برای همه کارساز نیست.
ممنون از حضورتون

توسن یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 19:16 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

کسی که کنترلی روی کالری ورودی به بدنش نداره ! (لبخند)

ی نظر سنجی بذار برا اونایی ک سر میزنن ب وبلاگت ببین چقد ب وزنشون اضافه شده
واااالااااا بعد ببین چ سر مردم در میاری

خب این میشه عدم کنترل ! مهم اینه که وسوسه بشی و بتونی کنترلش کنید !

توسن یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 19:11

نگوو متنای سادماااا
بعضی وقتا ی جوری فلسفی حرف میزنی خود ارسطو هم نمیفهمه

اگر اینجور بوده معذرت میخوام
ممنون از انتقاد خوبتون

توسن یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 19:10 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

این شلواره رو منم هستم
باز این پارچه ایه جینش خیلی ناجوره انگار توش...ن ولش کن نگم بهتره

من جای دیگ میخوام بخابم پتو و بالشمم میبرم

مشکل من راحت نبودنم در جایی غیر خونه است با پتو و بالش هم مشکل برطرف نمیشه.
چند روز پیش یکی را با این شلوارا تو خیابون دیدم ، پیش خودم گفتم ...منم ولش کن نگم بهترِ !
(لبخند)

Zahragoli یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 18:45 http://zahragoolii.blogfa.com

این دو موردم یادم رفت بگم
ممنون از متنایی که میزارین
ببخشید ببخشید ببخشید

چیزی نیست ، خودمم برای به اشتراک گذاشتن افکارم ، حس خوبی دارم .
فعلا کاری نکردید که ببخشید میگی !
ممنون از بودنتون

Zahragoli یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 18:14 http://zahragoolii.blogfa.com

خب هر کی بگه دوستت دارم با معیارهای خودش میگه ، اینجوری باشه که از این کلمه کلا بدتون میاد
از آدمایی که دیر میفهمن بدتون میاد خب اینجوری گفتین من دیگه جرات نمیکنم چیزی رو نفهمیدم بگم بیشتر توضیح بدین
بعضی وقتام که متن طولانی میزارم تو وبلاگ
بی محتوی و زیادم که حرف میزنم
من فکر میکردم خودتون جدی باشین
یعنی از سوپرایزم بدتون میاد؟
میومیو که نمیشه نباشه
فکر کنم بعضی چیزام از قلم افتاده ...
خوشتون نمیاد یعنی بدتون میاد یا خنثی؟

یعنی یکی با معیار خودش دوست داره ، میاد خواستگاریتون (برای مثال) میگه برای من مادیات مفهومی نداره به نیت خدای واحد یک سکه مهرت میکنم ، قبول میکردی؟
***
در صورتی که ساده و با مصداق هم بگم و متوجه نشه ، خوشم نمیاد !
***
خوشم نمیاد و نمیخوانم
***
اینجور فکر نمیکنم
***
نیستم ، همیشه دنبال سوژه برای خنده هستم !
***
زیاد خوشم نمیاد
***
این یکی رو موافقم ، برای همین (لبخند) گذاشتم !
***
بله
***
در سلیقه من نیست و نمیپسندم !
-------------------------------
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد