بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

هم نوشت : تیلو تیلو

عاشقی کردی که بشم سرمست

سلام

روزتون پر از حال خوب

خوب هستین

مراقب حال دلتون و سلامتیتون هستید؟

من که حسابی دارم تلاشم را میکنم که مراقب تیلوی درونم باشم

حواسم به حالش باشه

براش کتاب میخونم

پا به پاش رویا بافی میکنم

برنامه مینویسم

باهاش وبگردی میکنم و تو دنیای قشنگ بقیه پا به پاش میرم

بساط بافتنی را مدتی هست جمع کردم ولی تو فکرم هست باز دوباره شروع کنم به دونه دونه بافتن رویاها...

من به صورت دوره ای هر بار با یه چیزی به پوستم هم رسیدگی میکنم

الان آلوئه ورا و گلاب

کرم کف پا

به کناره های ناخن و سرانگشتامم روغن زیتون میزنم

هفته ای دوبار کف سرم را هم با روغن کرچک ماساژ میدم

پیاده روی های منظم روزانه و دویدنها هم همچنان ادامه داره و سعی میکنم که قطعش نکنم ... روزهایی که حال ندارم مدتش کوتاهتره ... اما به خودم قول دادم روزی سه هزار قدم و هیچوجه قطع نشه...

خلاصه که هوای خودمو دارم

اول باید خودم را دوست داشته باشم تا بتونم این عشق و دوست داشتن را به بقیه هم بدم ...

 

 

 

خوب شد چیزایی که میخواستم را ریز ریز آماده کردم

الان دیگه روی دور تند باید کارهای دفتر را تحویل بدم و میخوام تا آخر این هفته همه چیز را جمع و جور کنم و برم برای استقبال از فصل تازه...

امروز هم قصد دارم بیشتر بمونم

میخوام پرونده این چندتا کاری که دستم هست را ببندم و بعد برم سمت خونه

اینطوری خیالم راحت میشه ...

 

 

 

پ ن 1: چندتایی گلدان فنجانی داشتم که داداش جان قبل رفتنش خریده بود و هیچوقت دلم نیومده بود داخلش گل بکارم

دیروز داخلشون قلمه های کوچولوی گل قاشقی کاشتم

 

پ ن 2: دوستایی که یه طرفه پیام خصوصی مینویسن و هیچ راه ارتباطی نمیزارن ...

خب من چطوری باید جوابتون را بدم؟

چطوری باهاتون حرف بزنم؟؟؟

 

پ ن 3: خواهرجان تصمیم گرفته توی خونه موهاش را هایلایت کنه...

بعد دائما برای من ویدیوهای آموزشی میفرسته

میپرسم چرا اینا را مدام برای من میفرستی؟

میگه آخه میخوام بیام تو برام انجام بدی....

 

 

تیلوتیلو دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 09:30

 

********************************


بلاگر دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 12:05

یعنی منم که ویدیو های آشپزی میذارم ، منظورم اینه همنشین های گرامی یاد بگیرن و بیان برام آشپزی کنن؟ البته بد فکری هم نیست ! (لبخند)
***
من یکی دو بار با آی دی ناشناس (بلاگر 2 و من بلاگر نیستم) بهت پیام دادم و راه ارتباطی هم نذاشتم، پس مشکل این بود که جواب ندادی !

 

پاسخ تیلو :

 


بدتون هم نیومد از اینکه همنشین ها بیان آشپزی کنن و شما هم لم بدید و نوش جان کنید ولی با اینهمه غرغرو بودن و وسواس زیادی فکر نکنم دستپخت کسی را بپسنیدید

عه ... ببین ... منم که اصلا اینطوری متوجه نمیشم شمایی
نظرات 4 + ارسال نظر
Zahragoli دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 16:33 http://zahragoolii.blogfa.com

آها ، چه با انرژی هم نوشتن

همینطوره ، تیلو زیبا و با انرژی و با محبت مینویسه .
سپاس از شما و تشخیص درستتون

تیلوتیلو دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 16:14 https://meslehichkass.blogsky.com/


میخواستی انتقام اون غرغروی وسواسی را ازم بگیری؟
بد که برداشت نکردید؟
بهتون که بر نخورده؟
چی شد که تیلوتیلو یهو اینهمه بی مهابا پاسخ داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای داد بیداد

نه همنشین عزیز ، به خوب بودن و مهربونی شما اعتماد و اعتقاد دارم ، کاش میشد به نحوی که باورت بشه عرض ادب را برای حضورتون و نوشته های خوبتون بجا بیارم ، شاید یه روزی بیام سمت شهرِ شما ، بارها آمدم و همیشه خاطره خوش داشتم.
از داشتن همنشین خوبی مثل شما و بقیه همنشین های گرامی افتخار میکنم و خوشحالم.
سپاس و احترام همیشگی به شما و همنشین های خوبم

Zahragoli دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 15:11 http://zahragoolii.blogfa.com

هم نوشت یعنی نوشته مشترک؟

همنشین نوشت !

همنشینِ خوبان دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 14:59

یه لحظه فکر کردم آدرس رو اشتباه اومدم

هم نوشت ها را فرآموش کردی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد