بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شامِ روسی بلاگر !

شام ساده بلاگر (از کشور روسیه)در این دوشنبه وسط هفته :

https://s16.picofile.com/file/8427338076/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B0%DB%B8_%DB%B1%DB%B5%DB%B4%DB%B3%DB%B1%DB%B4.jpg


https://s17.picofile.com/file/8427338200/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B0%DB%B8_%DB%B1%DB%B5%DB%B4%DB%B3%DB%B4%DB%B2.jpg


 به نظر شما این چه غذایی هست؟


فیلم 1 چیکن استراگانف


فیلم 2 چیکن استراگانف


فیلم 3 چیکن استراگانف


با این غذای سنگینی که که خوردم یه دسر سبک هم لازمه :


https://s17.picofile.com/file/8427347800/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B0%DB%B8_%DB%B1%DB%B5%DB%B1%DB%B4%DB%B5%DB%B1.jpg


خوبه که آدرس منو نمیدونید وگرنه ممکن بود بلایی سرِ من بیارید ! (لبخند)


***

سوپ مرغ و هویج بلاگر چی شد؟ فیلم کوتاه سوپِ بلاگر

***

آدمهایی که خودشون میدونن توی رابطهِ خوب برقرار کردن با دیگران مشکل دارن، بهشون توصیه میکنم یه روش دیگه در ایجاد وحفظ رابطه داشته باشن ، اگر راهی که تا حالا رفتن اشتباه بوده و نتیجه نگرفتند، یه جای قضیه مشکل دارند ، یکدندگی و لجبازی و پافشاری در ادامه اون رفتار نشونه قدرت نیست ، نشونه ضعف در تغییر و ناتوانی در  اصلاح رفتارِ اشتباهشون هست !

نظرات 18 + ارسال نظر
ونوس چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 09:14 http://shakibajoon90.blogfa.com

بچههای منم عاشق چیکن هستند

خوبه ، پس براشون اینو درست کن ، ساده و خوشمزس
ممنون از حضورتون

scammer doll سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 11:28

بله همونم

خوشبختانه مخاطبین محترم این وبلاگ همه خوش اشتها هستند ! (لبخند)
ممنون از حضورتون

scammer doll دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 23:57

فقط توت فرنگیای شما ...

فکر کنم همونی بودید که به پیتزاهای من هم نظر سوء داشتید!

scammer doll دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 23:31

من هنوز زل زدم به توت فرنگیا

کشتی ما رو ! (لبخند)
کم مونده بگم ، آدرس بده یه ظرف براتون بفرستم !
فردا برید از میوه فروشی سر کوچه بگیرید خب ، از گذاشتن عکسش پشیمون شدم !

scammer doll دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 23:28

چشمک میوه ها یه چیز دیگه اس
بی توقع و بی منت مارو دعوت میکنن به خوردنشون

باشه ، بفرمایید عکسشو تا آنجایی که مایل هستید تماشا کنید !

scammer doll دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 23:06

مهم اینه الان هوسش زد به سرم!
آخه ببینید چشمک میزنن که مارو بخور ...
ولی شما خوردین تنها تنها

چشمک یعنی اینکه بیا منو بخور؟!
خوبه کسی به آقایون چشمک نمیزنه ! (لبخند)

scammer doll دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 22:50

وای توت فرنگی

ظاهرا برای همنشین های محترم جالبه ! تو کل زمستون هم بود ، اینا گلخونه ایه !
ممنون از همراهیتون

همنشینِ خوبان دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 22:42

فکر خوبیه ،ممنون از پیشنهاد خوبتون حتما همین هفته انجام میدم اگه جای خوبی هم سراغ دارید ممنون میشم معرفی کنید البته برای اولی ، دومی رو (پیتزا) دوست ندارم :)
یه سوال

من عادت به سوال کردن ندارم ، ولی چون اصرار دارید ، اگر در محدوده جاهایی باشید که من میشناسم ، راهنمائیتون میکنم.

.. دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 20:51

با غذاتون کار ندارم نوش جان
ولی توت فرنگیتونو میخوام دلم توت فرنگی خواست
امان از گرونی و امان از ظاهر زیبای توت فرنگی که مزه توت فرنگی‌ قدیم که دوسشون داشتم رو نمیدن
چندتا تو باغچه خونه کاشته بودیم با اینکه ریز بودن ولی بعد از سال ها طعم توت فرنگی واقعی رو با اونا حس کرده بودم.

دقیقا همینه که میگید ، توی اروپا هم میری گل فروشی ، گلهای بسیار زیبا دارن ولی بدون عطر، چشاتو ببندن بری تو مغازه ، متوجه نمیشی آنجا گل فروشیه ، این توت فرنگی ها هم گلخونه ای هستند و طعم توت فرنگی های وحشی را نمیدن.
سپاس از همراهیتون

توسن دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 20:31

دیگ بدتر
خودمو سارا میوفتیم ب جونت
تیکع تیکت میکنیم

دیگه دارین خطرناک میشین ! (لبخند)
عوض این ناله و نفرینها برین کمی آشپزی یاد بگیرین ، کمی همت کنید ، اتفاقا سارا یه غذای خیلی خوشمزه تو وبلاگش گذاشته بود ، آدرسشو میذارم ، ظاهر غذاش که فوق العاده شده بود و قطعا طعم خوبی هم داره، ممنون سارا:
https://15azar59.blogsky.com/

توسن دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 20:02

من یکی ک شقع شقت میکردم
تک خور

تنها نیستی ! یه سارا هم داریم که اگه حواست نباشه به قسمتهای نامساوی تقسیمت میکنه ! (لبخند)

همنشینِ خوبان دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 19:29

وای توتا رو ببین

بلاگر حالا که درست گفتم جایزم چیه؟
خوبِ اگه نون خامه ای و قهوه تلخ هم باشه :)

خوبه ! خودتون برای خودتون جایزه میذارین ، برنده اعلام میکنین، نوع جایزه را هم مشخص میکنید ، خب دیگه خودتونم با خودتون برین بیرون و قهوه هم بخورین، تازه میتونید به جایزتون علاوه بر نون خامه ای یه پیتزا هم اضافه کنید ! (لبخند)
من متعهد نشده بودم و چیزی تعیین نکرده بودم ، وگرنه مطمئن باشید به آنجه گفته بودم عمل میکردم !
سپاس از همراهیتون

Zahragoli دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 18:17 http://zahragoolii.blogfa.com

تو فیلم آخری از صداتون معلومه چقدر ذوق خوردنیارو دارین
حیف که مواظب کالری وارد شده به بدن هستین وگرنه همشو میخوردینا

دقیقا ، حیف ، این غذا برای 3 وعده منه + اینکه ورزش میکنم و تقریبا نصف همون یه وعده از سه وعده را میسوزونم ، مواظب هستم !
ممنون از یادآوریتون

بارون دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 18:14


نوش جان

ممنون از شما ، واقعا غذای ساده ای هست و براحتی در عرض نیم ساعت میتونین درستش کنید و واقعا طعم خوبی داره.

Zahragoli دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 17:57 http://zahragoolii.blogfa.com

باز از خامه استفاده کردین که

با پوزش فرآوان ، قسمتی از دستورِ غذاست ، نمیدونی چه مزه لطیفی داره ، سوپ رو بگو که واسه فردا داره قل میزنه !

همنشینِ خوبان دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 17:42

چیکن استراگانف

واو ، آفرین همنشین خوبان عزیز ، دقیقا به هدف زدید ، منتظر فیلم هاش باشید ، داره آپلود میشه ، درود به شما.

سارا دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 17:41 Http://15azar59.blogsky.com

بقیه موادشو نزاشتید ولی احتمالا رومانف هستش

نه متاسفانه!
ممنون از تلاشتون

Zahragoli دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 17:32 http://zahragoolii.blogfa.com

با اینکه بیرون از خونه هم کار میکنین ؛ اما برای آشپزی کردن همیشه حوصله دارید و زمان میذارید ، چی باعث میشه اینجوری باشین؟

آشپزی یه چیزیه که میتونی توش خلاقیت داشته باشی و برای دیدن نتیجه منتظر هم نمونی ، غذای امشب واقعا و واقعا و واقعا خوشمزه شده بود ، تازه شروع کردم به خوردن ، ولی واقعا عالی بود ، با این غذاها میتونین خاص و منحصر به فرد باشید !
عوض این حرفا اسمشو بگو ، راهنمایی کرده بودم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد