بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

دلتون خوش باشه !

روزگار یه روزهایی سخته و یه روزهایی آسون ، این برای همه هست ، باور کنید کسی نیست که بدون سختی زندگی کنه و کسی نیست که همش غرق خوشی باشه ، ولی یه چیزی را بخودم آموزش دادم ، دلم خوشه ، هر سختی و ناراحتی که میاد سراغم بهش میگم از لحظاتِ من،  ازعمر زودگذرم که مهمتر نیستی ! و واقعا هم چیزی مهمتر از این نیست.

دلتون خوش باشه ، هر چی هم شد به این فکر کنید که یه روزی حسرت لحظاتی را خواهید کشید که چرا با غم گذروندید ،  هیچوقت حسرت نخواهید کشید که چرا غصه کم خوردم و کاش بیشتر غصه میخوردم !

***

دارم اینو گوش میکنم و فکر میکنم هیچ چیز واقعا هیچ چیز ارزش ناراحتی و غصه را ندارد .

آتشی در سینه دارم جاودانی عمر من مرگی است نامش زندگانی
رحمتی کن کز غمت جان می سپارم بیش از این من طاقت هجران ندارم…
کی نهی بر سرم پای ای پری از وفاداری شد تمام اشک من بس در غمت کرده ام زاری
نوگلی زیبا بود حسن و جوانی عطر آن گل رحمت است و مهربانی…
نا پسندیده بود دل شکستن رشته ی الفت و یاری گسستن

کی کنی ای پری ترک ستمگری میفکنی نظری آخر به چشم ژاله بارم…
گر چه ناز دلبران دل تازه دارد ناز هم بر دل من اندازه دارد
هیچ اگر ترحمی نمی کنی بر حال زارم جز دمی که بگذرد که بگذرد از چاره کارم…
دانمت که بر سرم گذر کنی به رحمت اما آن زمان که بر کشد گیاه غم سر از مزارم

https://upmusics.com


نظرات 5 + ارسال نظر
بارون سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 00:39

درسته و امیدوارم برای همه اینطور باشه..

گاهی سختیه یک نفر خار یه گل هست که وسط گلستان دستش رو اذیت میکنه.
سختیه یک نفر دیگه هم دقیقا نقطه مقابلش... وضعیتهای بسیار دردناک که شاید برای من و خیلی های دیگه دور از ذهن باشه..
زندگی هیچ آدمی بدون سختی نیست ولی پذیرش سختی ها و کنار اومدن با اونها بستگی به شرایط اون آدم هم داره..
هیشکی از دل دیگری خبر نداره.. و گاهی باید در مقابل درد و سختی دیگران که درک درستی ازش نداریم سکوت کرد، در هر حال اون دوره باید بگذره..

اصلا بگو بزرگترین درد دنیا! اینکه کسی را که دوست داری در برت نیست و حضورشو لمس نمیکنی (کلا موضوع بحث مسائل روحی و روانی هست) باور کن اونم ارزش ناراحتی را نداره ، پیشت هم بود ، غم رفتنش را داشتی ، همیشه پیشت بود باهاش درگیر میشدی و مشکلات طبیعی زندگی ، باور کن چیزی نیست که ارزش سر سوزنی غم را داشته باشه ، رها باش و شاد زندگی کن ، میتونی و میبایستی اینطور باشه ، نذار یه روزی بگی بلاگر درست میگفت ولی دیر شده باشه و روزهایی را از دست داده باشی که نتونی برشون گردونی.

Zahragoli دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 23:59 http://zahragoolii.blogfa.com

اصلا دوست نداشتم جوابم این باشه ، بیشتر آدما همینو میگن ، نمیدونم چرا نمیخوام اینو قبول کنم یعنی یجورایی هم قبول دارم هم نه...
ممنون

چیزی نبود

Zahragoli دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 23:48 http://zahragoolii.blogfa.com

یه سوال دارم که شاید به این مربوط به این مطلب نباشه ؛ اما با توجه به اینکه بیشتر حرفاتون رو قبول دارم دوست داشتم که نظرتون رو بدونم...
بنظرتون پول چقدر خوشبختی میاره؟

خیلی

Zahragoli دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 23:36 http://zahragoolii.blogfa.com

منم دارم روزامو اینجوری میگذرونم ، چون در هرصورت میگذره دیگه بزاریم خوش بگذره بهتره...
الآنم دارم با دلتنگی کنار میام...
مشکل بیشتر آدما اینه که فکر میکنن مشکل خودشون بزرگتر از مشکلات دیگرانه...
این دوتارو خیلی دوست دارم(شاد باشیم و شادی بخش )( و خدا معجزه میکند)

ممنون از نظر خوبتون و امیدوارم دلتنگیهاتون زودتر برطرف بشه
تنها چیزی که حسرتشو نمیخوریم ، لحظاتِ شادیمون هست !

scammer doll دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 23:25

کاش منم‌میتونستم بگم میگذره و مهم نیست!
یه لحظه هایی میگم‌و ممکنه چند ساعتی بیخیال بشم ولی باز همون اش و همون کاسه و همون scammer doll

متاسفم ، سعی کن قوی باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد