بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شام ساده جمعه شب بلاگر !

شام ساده بلاگر ، برای این جمعه شب ، دیگه 5 شنبه نیست که بخوام غذای آنچنانی بخورم ، ناهار برنج نخوردم ، شام میشه که نون بخورم ، یه همبرگر ساده با یه ورقه پنیر و خیار شور و گوجه ، سس خردل و کچاپ، با اینکه بی پنجشنبه نمیچسبه ولی چاره چیه ؟!

https://s17.picofile.com/file/8427724726/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B1%DB%B2_%DB%B1%DB%B8%DB%B0%DB%B7%DB%B3%DB%B6.jpg


https://s17.picofile.com/file/8427724734/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B1%DB%B2_%DB%B1%DB%B8%DB%B0%DB%B8%DB%B1%DB%B0.jpg


دارم اینو گوش میکنم


دسر یادتون نره !

https://s17.picofile.com/file/8427731142/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B1%DB%B2_%DB%B1%DB%B9%DB%B2%DB%B0%DB%B5%DB%B0.jpg


دارم اینو گوش میکنم ، این جمعه ایهای ندید پدید ریختن وسط دست منو گرفتن میخوان بزور بلندم کنن ، هر چی میگم من بلاگر هستم و نمیشه ، مثل اینکه حرف تو گوششون نمیره ! (لبخند)

نظرات 6 + ارسال نظر
همنشینِ خوبان جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 20:04

چه جمعه ای های دوست داشتنی و باحالی
آها آها ، همینه ، عااالیه ، امیدوارم تا ۱۲ شب نزارن شما بشینید

من که بلاگر همیشگی نبودم ... ببخشید یکی از اینور داشت میکشید !

بارون جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 19:54

آهااا آفرین حالا شد
مچکر از جمعه ای های شاد، دست آقای بلاگر رو ول نکنید

معذرت میخوام ، میبینی؟ نمیذارن بشینم ، البته بگم اینا دارن از 5 شنبه ایها کمک میگیرن !

همنشینِ خوبان جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 19:35



پس قیمه بامجونشم تایید شد، شما م که اونجارو نمیشناسید !

نمیدونم چرا دلم برا بلاگرِ همیشگی تنگ شده ، شما وبلاگشون رو چند خریدید؟ :)
نیس اینستایی ها پیجهای پر طرفدار رو میفروشن ، گفتم شما دیدید بلاگرِ ما بسیار پرطرفداره ، وبلاگشو ازش خریدید که مخاطبینش رو نمیشناسید ! بهش بگید دلم برا بلاگر خودمون خیلی تنگ شده ، خییییلی خیلی :

باشه ، بهش میگم ، اگر این جمعه ایها بذارن ! از هر طرف دست منو میکشن میگن بلند شو !

بارون جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 19:14

نوش جونتون..
یه جوری نوشتید آدم یاد شام غریبان میفته،
بلاگر مهربون ما همیشه با انرژی و فوق العاده شاد و خندانن، اینجوری غریبانه اصلا بهش نمیاد

جمعه هم روز خوبیه، نیست؟ هر روز میتونه یه روز خوب باشه.. اینقد این پنج شنبه ی دوست داشتنی رو نزنین تو سر بقیه روزا، دلشون میشکنه هااا

مشکوک؟ نفوذی؟ (لبخند)
ممنون از شما

همنشینِ خوبان جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 19:00

یعنی بلاگرنگفته بود خورشت های اطمینانِ بازارچه تجریش خوشمزس ؟
باشه به هر حال دوشنبه با خواهر ۷تیر مانتو می خریم ، اطمینانِ بازارچه تجریش هم میریم ، خواهر بر خلاف دوست جونی کلا مدلش غذای بیرونه .

باشه برین و خوش بگذره ، پس بازار تجریش را میشناسی !
اون اطمینان خوبه ، برین، چیزی نمیشه !
قیمه بادمجونش خوبه ، اگر ته دیگ نیاورد حتما بهش بگو که بیاره !

همنشینِ خوبان جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 18:45

سلام بلاگر
آخی عزیزم چه شام غریب و مظلومانه ای ! عیبی نداره به تلافی تمام مردم آزاری ها . در عوض یه جمعه بارانی عالی داشتیم .

راستی بلاگر امروز از دربِ اطمینان عبور کردم ،میخواستم به یاد شما برم و ... ولی دوست جونیم نذاشت :( آخه بشدت بهداشت غذایی رو رعایت میکنه و غذای بیرون رو نمیخوره ، هرچی بهش گفتم بلاگر میگه اینجا کارشون درسته ، نشد . دفعه بعدی با ته تغاری میرم دلی از عزا در میاریم .

سلام همنشین گرامی
مردم آزاری ؟ هرگز اینکارو نمیکنم ، شاید کمی همنشین آزاری ! اونم چون اونا رو از خودم میدونم.
دیگه اسمش اطمینان بود ، میرفتی دیگه ! باشه ، خوش بگذره بهتون با اینکه تو هر شهر حداقل 10 تا رستوران اطمینان هست، من همچین جایی را معرفی نکردم، فکر میکنید چون زیاد پست میذارم یادم میره؟ ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد