بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

همتش نیست؟

یه موقع حس میکنید انرژی ندارید ، حس و حال ندارید ، یه کار ساده هم میخواید بکنید موکولش میکنید به بعدا !

کار خوبی میکنید ، برید استراحت کنید یا بخوابید یا هر چیزی که بهتون آرامش میده ،  تا وقتی حسش بیاد و همتش ، تا سر حال بشید و بعد به کاراتون برسید  ، تو این حال هر کاری بکنید نتیجه خوبی نمیگیرید !


کنجکاوید که امشب شام چی دارم؟ خودمم همینطور ! (لبخند)

نظرات 2 + ارسال نظر
همنشینِ خوبان یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 19:19

به نظرم اینکه بعضی وقتها تصمیم بگیریم غذا چی باشه ، از سخت ترین کاراس

نه زیاد ، مثل یه بازی میمونه ، حس خوبی دارم بهش ، که مثلا امشب چی بخورم !

Zahragoli یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 17:43 http://zahragoolii.blogfa.com

من فکرمیکردم شما همچین حسی رو هیچوقت ندارین
کوردن بلو؟؟؟

واقعا هم ندارم ! این حس سراغِ من نمیاد ، از اون تجربیاتی بود که در دیگران دیده بودم !
تصمیمم را گرفتم ، فیلم شام را میذارم .
سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد