بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پنجشنبه ایهای با کلاس !

دارم اینو گوش میکنم و تو حالِ خودمم ...این دوشنبه ایها هم که دست کمی از جمعه ایها ندارن ! بذارین اقلا برسه بعد بزنین تو سر و کله هم ! واقعا مقایسه میکنم 5 شنبه ایها به نسبت روزای دیگه خیلی با کلاسن ! (لبخند)

نظرات 7 + ارسال نظر
همنشینِ خوبان یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:40

اصلا روایت داریم ۵ شنبه ای ها یه چیز دیگه:)

همینو بگو !
البته من نشنیدم ولی حق با شماست ! (لبخند)

بارون یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:38


شنبه
یکشنبه
دوشنبه
سه شنبه
چهارشنبه
پنج شنبه
جمعه..

اگه میخواستی رد گم کنی هم همینو میگفتی !
هر چند شنبه ای هستی ، خوش اومدی ، اینجا برای همه هست ، فقط 5 شنبه ایها یکم بیشتر بله !
ممنون از زحمتی که بهت دادم که کل روزای هفته را بنویسی ! (لبخند)

بارون یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:27

پنج شنبه ای ها مهربون بودن که..
ما با خوشحالی و شادیشون شادیم..

ما؟ کیا؟ چند شنبه ایها؟ دیگه نمیتونی حاشا کنی ! (لبخند)

بارون یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:13

بابا باکلاااااااااس

روزگارتون شاد شاد..

من بخودم که نمیگم!
من یکی از پنجشنبه ایها هستم ، حالا چون شما نیستی ، نفوذی و ستون پنجمی ناراحتی؟

Zahragoli یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 21:19 http://zahragoolii.blogfa.com

دختر به این خوبی
حرفاتون واقعا شبیه آدمای خیلی جوونه معلومه دلتون خیلی جوونه
بجز یه بار که بهم گفتین « دخترخوب» اونموقع حس کردم یه آدم سن بالای مهربون مخاطبمه...

بحثی با خوبیِ شما نیست ، دختر خوب ! (لبخند)

Zahragoli یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 21:06 http://zahragoolii.blogfa.com

به تعداد خیلی بیشماری ، اصلا با هر آهنگی اینکارو میکنم
یه بار دقیقا چهارساعت تو ماشین ، با خواننده خوندم ، آخرش صدام گرفت...
صدام وقتی با خواننده میخونم عالیه
مرغ پرتقالی رو من امتحان کردم راضی بودم ، شمام اینو امتحان کنین

شوشو که نیست ، سنگِ صبوره ، تحملِ کوه رو داره ، آفرین !
ای آشپزِ ماهر ، نگذار من حقایق را افشا بکنم از نظرات شما در پستهای گذشته ! (لبخند)

Zahragoli یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 20:52 http://zahragoolii.blogfa.com

من اگه جای شما بودم کنترل تلویزیونو برمیداشتم و خودمو توی کنسرت تصور میکردم که دارم برای یه جمعیت میخونم ، اونام هم خونی میکنن

زهرا معلومه از کارای خودته ها ! راستشو بگو چند بار اینکارو کردی که اینقدر واردی؟ !
آخی ، دلم برای شوشو سوخت !
البته اگه صدات خوب باشه که خیلی خوبه اگه نباشه را میگم ، مثل همون مرغ پرتقالی دفه اولتون میشه !(لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد