بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تحویل شد !

میگم همین لحظه و ثانیه تحویلِ سالِ ، میتونیه دقیقا یکسال دیگه از همین لحظه سال جدید بیاد ، از وسط تیر و مرداد ، دی و بهمن یا هر روز و ساعت و ثانیه ای که شما تعیین میکنید، از هر لحظه ای یکسال را حساب کنید ، سال تحویل میشه ، شما هستی که مشخص میکنی سال کی تحویل میشه !


دارم خودمو گوش میکنم !

نظرات 2 + ارسال نظر
Zahragoli چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 17:40 http://zahragoolii.blogfa.com

اون یه نفر داداشم بود
وقتی بهش گفتم خیلیام نظر تو رو دارن ، کلی هم خوشحال شد میگفت فکر میکردم خودم مشکل دارم بس که شماها ذوق میکنین و من بی تفاوتم

سلام داداشِ زهرا ، تنها نیستی ! (لبخند)
نه این که مخالف مراسم عید باشم ، دوست هم دارم و خصوصا از 7 سین خوشم میاد ، ولی اینکه بخوام حالت خیلی خاصی بدونمش ، نه !

Zahragoli چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 17:10 http://zahragoolii.blogfa.com

امروز یه نفر بهم گفت وقتی برای یه مناسبت همه برنامه میریزن و شلوغکاری میکنن و جشن میگیرن ، من دوست ندارم توی اون جمع باشم ...
منم امسال اولین باره دارم برای سفره هفت سین برنامه میریزم ولی دوست دارم مناسبت هارو...
خصوصا شب عید که همه بهم تبریک میگن انگار همه امید دارن که با اومدن سال جدید قراره همه چیز درست بشه ...

هر کس میتونه اونجور که دوست داره زندگی کنه و تفاوت سلیقه ها نشونه اشتباه کردن کسی نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد