بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

باز هم نگرانِ بلاگر نباشید ! (لبخند)

میدونم همنشین های گرامی نگران من هستند که ناهار و شام آیا به اندازه کافی میخورم؟ عایا؟ (لبخند)

خواستم با گذاشتن این فیلم کوتاه شما را از نگرانی دربیارم .

اونایی که احساس تنهایی میکنن ، تنها نیستن ، بلاگر کنارِ همشون هست!

فیلم کوتاه ناهار بلاگر اول فروردینِ دوست داشتنی

دارم اینو گوش میکنم ،  حرکات موزون مخفی ؟!

کته خاص زعفرونی بلاگر

https://s16.picofile.com/file/8428477384/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B2%DB%B0_%DB%B1%DB%B2%DB%B5%DB%B9%DB%B4%DB%B8.jpg


چاره ای نیست ، میبایست پست را بروز کنم ، روزِ تعطیله دیگه !


میبینم دلتون برای عروسی رفتن و حرکات موزون تنگ شده ، یکم دیگه تحمل کنید ، درست میشه و میتونین لباسهایی که خریده بودید و نپوشید را مصرف کنید !


یه چیز عجیبی که تو خانمها دیدم اینه که از 5-4 سالشون تا 70-60 سالشون وقتی از کنار هم تو خیابون رد میشن بهم نگاه میکنن که چی پوشیدن و چطور آرایش کردن ، واقعا آقایون اینکارو نمیکنن !


نه ،نه ، نه  مگه میشه؟ اینو تو عروسی پسرخاله بابام اینا پوشیده بودم ، بده ، میگن یه لباس را 2 بار پوشیده ! واقعا؟ بده؟؟؟ تفاوت عمیقی بین خانمها و آقایون هست ، حالا یه لباس خوب داری که بهت میاد ، توی 2 تا مراسم بپوش ، چی میشه؟


این پری تا نگاه نکنه من هنوز دارم همونو گوش میدم ! (لبخند)


بعضی دوستها را دیدید میگن برو فلان کارو بکن ، بامن ! چی چیو با تو؟ یعنی یه افتضاح بشه اصلا میشه پیدات کرد؟ برنمیگردی بگی کی؟ کجا؟ با کدوم مدرک و سند من گفتم با من ؟! مواظب این رفقای از همه ناباب تر باشید ! (لبخند)


ناز نکن ، اولین کسی که جدی بود و پاشنه در را از جاش درآورد ، بله را بگو ، اصلا و ابدا  به امید بهترش نشین ، معمولا بدترش میاد  ! (لبخند)


وقتی دارید میرید مهمونی صبر کنید خانم آماده بشه ، دم در هم بود و میخواست کفشاشو بپوشه و گفت بلند شو حاضر شو دیگه دیره ،گول نخور ،  تازه برو دوش بگیر و خودتو یواش یواش آماده کن ، همون دم در خانمها و کفش انتخاب کردنشون ،  یه ساعت طول میکشه !


هر وقت خانمت بدون علت خاصی بهت گفت میدونم دیگه منو دوست نداری ، فقط یه سوال کن ازش ، چی میخوای برات بخرم؟! (لبخند)


توصیه جدی : هر وقت براحتی و همون چند روز اولِ آشنایی کسی بهت گفت دوست دارم ، فقط فرار کن !


به کسی نزدیک شو ، دوست انتخاب کن ، عاشق شو ، دوست بدار یا هر رابطه حسی دیگه..که چیزی برای از دست دادن داشته باشه ، کسی که چیزی برای از دست دادن نداره (موقعیت اجتماعی ، کار ، خانواده خوب ، اخلاق ، طرز فکر و باورهای مشخص و ...) براتون دردسر درست میکنه و آزار خواهی دید ! (این مطلب را دو بار و با دقت بخوانید!)

دلتون بیشتر از هر کس و هر چیز ، میدونید برای چی بسوزه؟ برای عمری که مثل باد نه ، مثل طوفان داره میگذره ، بعدش اگر جایی برای دلسوزی موند ، به فکر بقیه باشید، اون بقیه هم عملا دارن همین کارو میکنن ، هر چند بعضی به زبون جور دیگه نشون میدن !


طرف قندو انداخته گوشه لپش و استکان چای را گرفته سمت من میگه بفرما ! آخه این اسمش چی میشه ؟ از تعارف های نشدنی اصلا خوشم نمیاد و اگر روزی به کسی بگم بیا برای خوردن فلان چیز همراهم شو ، اصلا تعارف نیست و کاملا واقعیِ ! مثلا من پیتزایی که برای خودم  درست میکنم را حتی به وابستگان درجه یک هم نمیدم و اصلا تعارف هم نمیکنم بهشون !


مرد و زنهایی که دارن با هم زندگی میکنن مشترکا از یک چیز متنفر هستند ، از اینکه زن یا مردِ دیگه ای را با آنها مقایسه کنید و بگید ، زن یا شوهر فلانی را ببین فلان کارو میکنه و البته خانمها حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع دارند !


وقتی با کاری که حتی ممکنه ناخودآگاه بوده ، اصل و ریشه یه رابطه را از بین بردی ، اینکه بگی عمدی نبوده ، مفهومش این نیست که دیگه کسی بهت چیزی نگه و کاری باهات نداشته باشه ، شما غیر عمد هم با یکی تصادف کنی و از بین ببریش ،  به این راحتی رها نمیشی !


وقتی به اینکه برای او خاص هستی  ایمان داری ، روزی هم اگر اشتباه غیر قابل گذشتی کرد ، فقط برو   ،  این شدیدترین حکمیه که میتونه داشته باشه !


چه حس خوبیه تا عید بعدی من چند روز بیشتر نمونده !

دارم اینو گوش میکنم


برام روی موبایل و واتس آپ پیام تبریک خیلی زیاد اومده ، فقط  چند تاشو جواب دادم ،اونایی که دیدم اسمِ کوچیک یا فامیلِ منو نوشته و کپی پیست به همه نبوده !


او همانقدر از مردانگی دور میشه که شما از زنانگی !


کاری را که نمیدونی درسته یا نه ، انجام نده ، پشیمون نمیشی !


آنقدر آدم قابل اعتماد زیاد نیست که وقتی به یکیش رسیدی به سادگی رهاش کنی ، محکم بهش بچسب !


وقتی قاطی هستی ، به فکر آینده هم باش ، فردا هورمون نمیاد وساطت کنه و آشتیتون بده ها ، از من گفتن !


فکر میکنم دوستم داره ،  مدرک موثقی هم داری؟  خوبه که خودتم میگی داری فکر میکنی !  (لبخند)


هر وقت دیدی نمودار عشقِ بدونِ منطق غیر عادی رفته بالا ، سریع سهامتو بفروش وگرنه منتظر یه سقوطِ آزاد باش ، بدون خریدار !


یه عده با لب و لوچه آویزون دارن میرن ، اگه گفتید کیا هستن؟ به کسی که درست جواب بده و در محدوده تهران باشه واقعا یه نون خامه ای بزرگ جایزه میدم !

متاسفانه کسی نتونست درست جواب بده ، اگه به ساعت نگاه میکردید حدود 12 شب این قسمت را نوشتم ، شنبه ایها بودن که داشتن میرفتن و جاشون را با یکشنیه ایهای تخس عوض میکردن !


برای یکشنبه ایها روز خوبی آرزو میکنم ، فقط لطفا بعد برنامه چیپس و پفک هایی که ریختین زمین جمع کنید ! (لبخند)

نظرات 16 + ارسال نظر
من یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 01:29 http://gozarazrozhaa.blogfa.com/

سلام...
عیدتون مبارک...
ان شاالله روزای قشنگی منتظرتون باشه تو سال جدید.

سلام
ممنون از شما و حضورتون

بارون یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 00:30

شنبه ای های دوست داشتنی.. امروز واقعا روزشون بود

باور کنید تا سال دیگه همین موقع هم نمی شد شنبه ای ها رو حدس بزنم
حیف شد..

متاسفم و میدونم تا سال دیگه افسوس نون خامه ای را میخوری !

زن یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 00:03

جر زنی کار خوبی نیس وقتی نوشتم سپاس نبود ساعت ارسالم رو ملاحظه فرمایید

من؟ جرزنی؟ امکان نداره، ولی من توی پست اعلام کردم و بعد نظر شما آمد ، من جسارت نمیکنم ، اگر شما میگید بدون نوشته من جواب را دادید من حرف شما را میپذیرم.

زن شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 23:53

شنبه ای ها

متاسفانه دیر گفتید ، دیگه جواب را نوشته بودم !
معلومه نون خامه ای حسابی دوست دارید !

من شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 23:49

رفتگرا؟

نه متاسفانه ، رفتگرها واقعا زحمتکشن ولی نه !

. شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 23:35

نون خامه ای خیلی میدوست ...... نمیشه منو برنده کنی نزدیک تهران هم هستم خوب بگو خودت دیگه تازه جواب اونم نگفتیا

در مرز پاسخگویی باشه جواب میدم ، صبر کنید میگم !

scammer doll شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 23:20

اونایی که نتونستن باسلق شما رو بخورن

متاسفم ، اشتباه بود

بارون شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 23:04

حتما اونهایی که عیدی نگرفتن..

برای دوستان در محدوده تهران آرزوی موفقیت و نون خامه ای با برکت دارم..

متاسفانه اشتباه بود، منتظر جوابهای درست هستم !

بارون شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 22:29

بلاگر از اینا شده آیا؟؟؟
میدونید که به شدت مخالفم..
خانم ها و آقایان هر کدوم مهارت های خاص خودشون رو دارن..

دارم یکی از مهارتهاشون رو میبینم! ( لبخند )

بارون شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 22:03

رستوران 20 ستاره بی المللی شاید که با این توضیحات شما اونم بعید شد، و البته عطر و طعم غذای خونگی رو هیچ رستورانی نداره..

خب حالا برای بلاگر آشپزی که پیتزاهاش رو فقط و فقط خودش نوش جان میکنه باید نگران شد؟

گفتم خانمها بجای تصور اینکه وقتی یه آقا آشپزی میکنه فقط تخم مرغ و کنسرو درست میکنه ، کمی برن دنبال اینکه مهارت های خودشون را کامل کنند، آخه درسته تو آشپزی هم از آقایون عقب بیفتن؟ خب پس چی میمونه دیگه؟!

Me شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 21:56 http://Formyself88.blogfa.com

اونقدر اندرزها از هر دری بود یکی درمیون مخاطب خانم و اقا بود که من همه رو قاطی کردم اگه جابجا انجام دادم شما گردن میگیری؟،
خوب توی پست جدا اندرز میکردی

خیلی مواظب خودت باش ، ندزدنت ، مخصوصا که Me هم هستی ، نمیشه که بی Me بمونیم ! (لبخند)
باشه با من ! (اتفاقا راجب "با من" و دوستای ناباب هم نوشته بودم ! )

بارون شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 21:41

مگه برای اونهایی که رستوران رو به خونه آوردن هم باید نگران شد؟

رستوران؟ مطمئنی که غذاهایی که من درست میکنم را میتونی تو رستوران بخوری؟ همون گیو دم تو رستوران ژاپنی ک ... (اسمِ کاملشو نمیگم)، سمت ونک تهران هر پرس 250 هزار تومن سرو میشه !
و باور کن این چیزی که من درست کردم از اون خوشمزه تر بود !

scammer doll شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 19:51

شدیدترین حکم رو من اجرا شد

متاسفم

سارا شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 18:50 Http://15azar59.blogsky.com

بلاگر اینجا ظاهرا مخاطبینتون خانم هستن نه آقا پس پندهای پیرمردانتون تاثیری نداره

حالا فرض کنیم ، البته صرفا داریم تصور میکنیم ، چند نفر از همنشین های محترم منو دیده باشند ، در واقعی ، الان چه حسی به این حرفِ شما پیدا میکنند؟
مخاطب آقا هم زیاد دارم که در خصوصی پندهای ویژه از من میگیرند .(لبخند)
سپاس از همراهیتون

scammer doll شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 17:19

سال نو مبارک بلاگر

ممنون

رها شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 16:05

تازه یه معظل دیگه هم هست که توی عروسی اگه ببینی یه نفر لباسش مثله توعه یا حتی پارچه لباسش مثله ماله توعه واقعا بدت میاد.. کلا همه جا.. و اصلا نمیدونم چرا. حتی من یه روسری داشتم که خیلی بهم میومد یه بار دیدم یه پیرزن سرش کرده بود دیگه سرم نکردم

اینا معظل نیست ، نشانه زن بودنه و مردانه ها باهاش مشکلی ندارن ، اینا را ننوشتم که بد هستند یا ایراد محسوب میشن ، طبیعت ها را نوشتم و اشکالی هم بهشون نیست ، چه بسا نکات مثبت میتونن باشن ، از دید یه مرد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد