بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مهمترین روز انسان؟

میدونید مهمترین روز انسان کی هست؟

از دید من مهمترین روز در زندگی هر کس امروزه !

نه دیروز نه فردا !

بعضی ها اینو روز آخرشون متوجه میشن !


دارم اینو گوش میدم بی کلام

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 21:20

این حرف با اینکه گاهی ترسناکه اما حقیقته

سپاس از نظر شما

توسن دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 14:01

با اینا زمستونو سر میکنم
با اینا خستگیمو در میکنم ...

سپاس از حضورتون

من دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 12:50

سلام...
روزتون بخیر.
دقیقا همینطوره

سلام و عرض ادب
روز شما هم خوش
سپاس از همراهیتون

yefelani دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 11:17 http://yefelani.blogfa.com

اهوم الان بهترین کاری ک میتونم بکنم چیه ؟
سوال خوبیه ن؟

الان بهترین کار امروزت را کردی !
داری فکرِ یه انسانِ دیگه را میخوانی ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد