بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

وبلاگ نویسی ، پیامک دادن نیست!

بعضی وبلاگ را  بشکل یه پیام رسان میبینند و  میخواهند با نوشته هاشون به شخص خاصی پیامی را برسانند !

این کار را اشتباه میبینم ، از دید من محیط وبلاگ یک مکان عمومی محسوب میشود و  از نظر احترام گذاشتن به کل مخاطبین،  خوبه که یا افکار نویسی باشه یا روزمره نگاری یا موارد مشابه که میبایست جامعیت نوشته هایمان  را در آن رعایت نماییم.

وقتی به جمله ای یا پستی در وبلاگی بر میخورم که این مفهوم را به من میرساند که مخاطب خاص دارد ، حس خوبی نمیگیرم و قطعا از ادامه خواندن کل نوشته های آن وبلاگ منصرف میشم.


نظرات 9 + ارسال نظر
بارون سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 13:50

حق با شماست کمی میو بود..
من خودم وبلاگهایی که حس کنم نوشته هاش برای مخاطب خاص هست نمیخونم..
نوشتن برای آرامش ذهنه، هر کی به روش خودش اینکارو انجام میده.. اونها هم اینطور آروم میشن و به نظر من نمیشه خیلی ایراد گرفت..

سپاس از نظرتون و درود به مخالفِ نظرِ من

بارون سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 12:56

آخه نیس مخاطب ها هم همه خاااااص.. می نویسن دیگه، چه میشه گفت
مطلب عمیقه..

با کمی میو ، ممنون !

توسن سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 12:40

اونو ک اصلا نخور بخوری کارت تمومه
.
.
ن بخور بخور

لبخند

توسن سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 12:36

پس بذار منم ی رای منفی بدم
.
.
اخخخخ اگ الان ماهی گلی داشتی اسمشو میذاشتم ورونیکااااا صب بهت پیام میدادم ورونیکا چطوره غذاشو میخوره

ورونیکا را هنوز نخوردم ، تو سفره هفت سینه ! (لبخند)

توسن سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 11:38

اااایییییییشششش باز گفتم توبیبیخشید

همینه که عقیده دارم موقع احساساتی شدن تصمیم نگیرید ، عملی نکنید ، بذارید آروم بشید و بعد هر کاری خواستید بکنید ! (لبخند)

توسن سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 11:32

میبینم ک تو وبت اتیش ب پا کردن
اگ شدید شد زنگ بزن ۱۲۰ و خورده ای

اون چهار نفری ک رای منفی دادن همشون میان ریز ب ریز وبتو میخوننتا خیلی دیگ شما دیگ ...

ولی حقیقت اینه حرفای تو و نظر و عقایدتو خیلی با احترام و تماما از دید خودت میگی خیلیا با فکر تو موافقن و خیلیا مخالف و همیشه همینطوره ما هم نظرمونو بیان میکنیم و همینش لذت بخشه ک افکارمونو با هم درمیون میذاریم .

ادم خوبه وبش برای خودش بنویسه لیذیت بیخش تیره

تو ن شما چی شد؟ باز احساساتی شدی و یادتون رفت؟ (لبخند)
یکی از کسایی که به نظر . لایک داد خودم بودم ! (درود به مخالف من)
ممنون از نظرتون

زن سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 11:28

چطور میشه دائم حس بد گرفت و دائم هم اونجا بود ؟ اونیکه که میگه اینجا کلا امر و نهیه، تا حالا اینجا مطلبی رو نخوندی که به فکر بری ؟
تا حالا نشده پستی رو بخونی و حالت خوب شه ؟ پس چرا دائم اینجایی ؟ خوبه کمی منصف باشیم
یکی از معدود وبلاگ هایی که دیدم و دوست دارم ، هم به فکر میبره ، هم خیلی چیزایی که نمیدونم رو یاد میگیرم همینجاست ، و از نویسنده محترم سپاسگزارم و بدونید شما مخاطبینی هم دارید که هر روز با اشتیاق سراغ وبلاگ خوبتون میان

ضمن احترام به نظر شما ، من برای کسی که تعریف میکنه یا با نظراتِ من مخالفه فرقی نمیذارم ، هر دو دارن فکرِ منو میخوانن و نظرشونو میگن، این برای من ارزش و احترام داره ، از نظر من این مهمه که فکرهامون جریان داشته باشه !
سپاس از حضور و نظرتون و اینکه شما هم هستید.

. سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 10:41

فرقى در اصل قضیه نمیکنه بزرگوار. مگه من گفتم حرفاتون مال خودتون نیست یا قراره حرفاتون به مذاق همه خوش بیاد و مفید باشه؟
میگم مطلقا یه پست تو این وبلاگ پیدا نمیشه که شما توش امر و نهى نکرده باشید و خودتون رو داناى کل فرض نکرده باشید. این وبلاگ شماست و میتونید توش هرچى دلتون خواست بنویسید. میخوام بگم چقدر حس بد داره پستهاى شما واسه من، همونطور که شما حس بد میگیرید از وبلاگایى که تعریفش رو کردید الان

وقتی مینویسم از نظر من ، از دید من ، به عقیده من ، میشه امر و نهی؟
همینکه که هستی ممنونم

. سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 10:11

وبلاگ شما که سر نا سر امر و نهى کردنه. امر و نهى کردن ، موضع بالا به پایین داشتن و داناى کل بودن که بیشتر حس بدى به آدم میده

لطفا درباره من( پروفایل) را مطالعه نمایید.
سپاس از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد