بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

سپاسگزارم !

از نظر من آدمها همیشه در مقابل چیزی که میدن توقع گرفتن چیزی را هم دارن ، حالا مستقیم  از شما یا  از اعتقاداتشون ، در هر صورت  وقتی داری حتی یه حس سادهِ خوب از کسی میگیری میبایست او هم چیزی دریافت کنه ، حتی منی که اینجا دارم مینویسم و چیزی میدم ، این خوبی را دارم میگیرم که حتی شده یک انسانِ دیگه داره فکرمو میخوانه  و البته دریافتی بسیار خوبی هم برای بلاگر هست ، منتی که ندارم هیچ ، بسیار هم سپاسگزارم !

نظرات 3 + ارسال نظر
من چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 02:18

سلام...
منم همیشه از همه چیزو همه کس سپاسگذاری میکنم
حس خوبیه...

سلام
کار خوبی میکنی ، این حسو منتقل هم میکنی ، میدونستی؟

lili سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 13:50

سلام
سال نو مبارک. منم از شما به خاطر اندیشه های زیبا و زندگی ساز که با ما به اشتراک میگذارید سپاسگزارم.

سلام و عرض ادب و احترام به هم 5 شنبه ای گرامی
عیدِ این هفته هنوز نیومده ! ولی ممنون از شما
من از شما ممنونم و براتون بهترین ها را آرزو میکنم

زن سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 11:30

ما هم از شما سپاسگزاریم که اندیشه و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک میگزارید

یه حسِ دو طرفه هست .
ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد