بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ناهار امروز بلاگر !

یکی از بهترین غذاهایی که دوست دارم و بسادگی هم آماده میشه ، توی یه فیلم متوسط ! طرز تهیشو گذاشتم

دانلود فیلم کوتاه ناهار عالی و بسیار خوشمزه بلاگر برای سوم فروردین 00


فیلم کوتاه مرحله میانه


برنج زعفرانی برای ناهار امروز

https://s16.picofile.com/file/8428644776/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B2%DB%B3_%DB%B1%DB%B2%DB%B4%DB%B9%DB%B1%DB%B5.jpg


نتیجه نهایی ، واقعا عالی شده بود ، خودم از خودم خوشم اومد ! (لبخند)


https://s17.picofile.com/file/8428648876/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B2%DB%B3_%DB%B1%DB%B2%DB%B5%DB%B7%DB%B3%DB%B0.jpg

این پست بروز میشود



مردی را پیدا کردی که  هر چی شما گفتی مطیع بود و چشم گفت و همینجور هم موند ، حرف آخر را قرار شد شما بزنی ، افسار زندگی دست شما بود و واقعا هم او خودشو و توانایی هاشو در اختیارتون گذاشت، هیچ کمبود و ضعفی هم نداشت ، حس خوبی هم بهتون میداد  ، اطلاع بده که بعنوان یه کشف بزرگ ثبت بشه ، البته مشروط به اینکه میبایست مرد بودنش هم ثابت بشه!


نزدیک به سطح هم باشید، از هر نظر ، مادی ، معنوی و هر چیز ، باور کنید از دو دنیای متفاوت باشید ، زندگیتون هم در دو دنیای متفاوت میگذره ‍، کافیه اونی که خودشو بالاتر تصور میکنه حتی بی منظور حرفی بهتون بزنه ، میذاریدش بحساب اینکه خودشو داره برتر از شما میدونه و این عذابتون میده! (بدون نگاه جنسیتی)


قبلا هم گفته بودم چون از نظر من مهمه ، باز تکرار میکنم ، توی زندگی چرخی را که داره خوب میچرخه را بهش کاری نداشته باشید ، حتی توصیه میکنم برای بهتر شدنش هم باهاش ور نرید ،  حالا که درست داره کارشو میکنه !


کمی فکر کنید ، به کارهایی که نتیجه خوب نگرفتید ، ببینید برای کدومش میتونستید با صبر و تحمل بیشتر ، نتیجه خوب بگیرید ؟ صبر قدرت بزرگیه ، کشفش کنید !


از نظر من برای هر رابطۀ عاطفی ، زندگی ، دوستی ،حتی همصحبتی و... هر دو طرف رابطه میبایستی همو انتخاب کنند ، اینکه فقط انتخاب بشید ، یعنی معیارهای او را داشتید،ولی مشخص نیست که  او هم معیارهای شما را داشته یا نه !


برای هم وقت گذاشتن فقط مفهومش حضور فیزیکی کنار هم و بستنی خوردن نیست ، مهم اینه فکرهاتون هم برای هم وقت بذارن و همو ببینن !

به عقیده من با کسی قراری داشتید و فرضا با هم رفتید بیرون ، اگر  پربار و لذتبخش نگفتید و نشنیدید بدونید هنوز همو ندیدید !


هستند کسایی که روزهایی از ماه را حس میکنن که اعتماد به نفس خوبی ندارند حتی وقتی جلو آینه میرن خودشون را مطلوب و مثل روزای دیگه نمیبینند ، توصیه میکنم اون روزها قرار استخدامی ، کاری یا عاطفی نذارید ، خراب میکنید ! (لبخند)

نظرات 7 + ارسال نظر
توسن سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 16:27

بنظر من اینک فقط یک نفر اگاهیش بیشتر باشه یا ی نفر چشم قربان چشم قربان بگ جالب نیس مث ارباب و برده میمونه و غرور ادم میشکنه یکی هم ب خودش مغرور میشه
ب نظر من مثلا میخان ی وسیله برقی بخرن خانم درباره طرح و زیبایش نظر میده اقایون درباره کیفیت و کاراییش و با هم همفکری کنن جالب تره

وقتی توافق باشه دیگه اختیار دست خودشونه ، برای مثال ممکنه من ارباب و بردگی را دوست داشته باشم و یکی نه ، خب میتونن از هم جدا شن ، قبل از اینکه اصولا آشنایی بوجود بیاد !
راجب اون مثالی که زدی یه تجربه دارم ، معمولا وسایلی که زیادی زیبا هستند کیفیت خوبی ندارند !
ممنون از شما

توسن سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 16:18

ینی تا عمر دارم طرف گوشت بره و گاو و این حیونا نمیرم نزدیک بود بی توسن بشیا
قبلا عاشق ماهی بودم اما الان نمیتونم بخورم حتی مامان اینا درست میکنن کنارشون نمیشینم
فقط میگو و مرغ و غاز ....

پس خیلی حساسی ، نمیبایست زیاد سربسرتون گذاشت ! (لبخند)
حساسیت خاصی داری ، خیلی ها هم به چیزهایی حساسن که میتونه عجیب باشه ، ولی مطمئنم میتونی یه راه دور زدن براش پیدا کنی .
ممنون از همراهیتون

زن سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 14:27

ایییییی چه مرد بدی توصیف شد ، داشتن این مرد اصلا حس خوبی نداره
مرد که نباید مطیع باشه ، منطق من میگه تصمیم گیرنده نهایی مرد باشه چون اون مسائل رو بهتر حلاجی میکنه به خروجی بهتری میرسه ولی خوبه همین مرد قبل از تصمیم در امورات ، از نظر و عقیده همراهش مطلع باشه و در تصمیم گیری نهایی خواست او را هم مد نظر داشته باشه ‌.

البته شرط آخر را هم در نظر بگیرید ! (لبخند)
سپاس از همراهیتون

بارون سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 13:53

نوش جونتون..
این یکی از بهترین آموزش های آشپزی وبلاگ بود..
واسه همینه میگم رستوران بلاگر، چون مثل بیرون نیست

سپاس از شما و اگر سوالی داشتید خصوصا در زمینه تهیه مواد حتما بپرسید ، فیله خوب و بد داریم ، موقع خرید احتیاط کنید!

زن سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 13:26

وای چه برنجی شده اولین باریه انقدر از برنجتون خوشم اومد ، نوش جون

سپاس از شما

توسن سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 13:23

اب پیازو چطوری در اوردی ؟

چیپس رو میز بود ؟؟

از اخرین باری ک گوشت قرمز خوردم سالها میگذره ی بار چنتا خانواده بودیم روفتیم کباب کردیم بعدش ب طور وحشتناکی فهمیدم بهش حساسیت دارم .
ی چیزی درست گوشت داخلش نباشه منم بتونم درست کنم خببببب
ماهم دوس داریم محل کارتو ببینیم
عیدی هم ندادی بهم

وقتی پیاز را ریز رنده میکنی ، بعدش با یه توری میتونی آبشو بگیری یا جوراب زنونه (البته استفاده نشده ! - لبخند)
متسفم از نعمت بزرگی محروم شدی ، ولی توصیه میکنم گوشتهای مختلف مثل همین فیله گوساله را امتحان کنی ، شاید به به یه چیز خاص مثلا گوشت گوسفندی حساس باشی.
ببینم اگه عکسشو داشته باشم براتون میذارم
هنوز که 5 شنبه نیومده ! (لبخند)

بارون سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 12:58

والا دیگه کم کم بهتره اسم بخش آشپزی اینجا رو بزاریم رستوران n ستاره بلاگر.. منوی غذایی داریم چه منویی..

واقعا عالی بود ، یعنی فیله کباب یکی از بهترینهاست، خیلی کم غذایی پیدا میشه که بپسندم، البته کوبیده خوب را هم خیلی دوست دارم ، فیله های بیرون مثل چیزی که من درست میکنم نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد