بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

سخت ها !

بعضی آدمها سخت هستن، نزدیک شدن بهشون ، پیدا کردن اون دری که به احساسشون باز میشه ، پذیرفتن آدمهای دیگه ،تازه  اونی که بهشون بتونه نزدیک بشه هم باز سختی داره ،  حفظ کردنشون هم سخته !

با سخت ها نمیشه مثل آسون ها برخورد کرد ، سخت ها کم هستند ولی هر چیز سختی ارزشمنده !

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 00:10

به عقیده من هر چیز سختی ارزشمند نیست، بلکه در زندگی گاهی چیزهای باارزشی وجود داره که سخت بدست میان، این خوبه..
سخت بودن هم متعادلش خوبه..( زندگی اونقدر طولانی نیست که بخوایم بگیم هر سختی ارزشمنده..)

با تاسف الان من با تنهایی خودم خلوت کردم ! (پست تنهایی؟)

schaghayegh سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 22:22 http://www.schaghayegh.blogfa.con

راستی لینکتون می کنم

لطف میکنید ، فکر میکنم آدرس وبلاگتون را نمیبایست با www بذارید

schaghayegh سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 22:18 http://www.schaghayegh.blogfa.con

آره بعضی وقتا آدم دوست داره غیر مستقیم حرف بزنه که واقعی تر باشه و بدون فیلتر

با اینکه درست متوجه نشدم ! (لبخند) ولی سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد