بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تنهایی؟

ممکنه تنها باشی ، یه چیزایی را کم داشته باشی ، بی حوصله باشی ، حسی تو وجودت نباشه ، کسی را دوست نداشته باشی  و ... در عوض خیالت راحته کسی نیست که آرامشتو بهم بزنه ! (لبخند)


از ناراحتی و تنهایی زیاد دارم اینو گوش میکنم ! میبینی ؟ اینه روزگار آدمهای تنها !


فردا میخوام برم یه مرکز خرید که فود کورت داره ، یکم خرید کنم و ناهاری بخورم و بیام ، مواظب اینجا باشید !

شبتون خوش و برای شبِ 5 شنبه سعی میکنم کنارتون باشم

نظرات 7 + ارسال نظر
پارسا چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 03:30

راستی یه راهنمایی هم ازت میخوام پیشنهاد این دختر خانوم رو خانواده دادن منم خودمو کج کردم که درگیر کارم و این چیزا به نظرت چجوری بگم دوس دارم اقدام کنند؟ بعد خیلی ترس دارم پسند نشم و غرورم لکه دار بشه چون برام یبار بدجوریش اتفاق افتاده ممنونم کمکم کن

از دید من انتخاب خانواده و در نهایت تایید هر دوتون که باشه حالت خوبیه ، میتونی به خانواده بگی هر جور خودتون صلاح میدونید و اینجوری یه مقداری از مسئولیت ها را هم به اونا سپردی ، در آینده هم مادر یا خواهر شوهر ها مهربونتر با عروس برخورد میکنند ، چون بیشتر انتخاب آنها بوده ! (لبخند)
اگر برنامه Hangouts را داری میتونیم آنجا هم با هم حرف بزنیم .(جی میل بلاگر در پروفایل هست)

پارسا چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 03:19

من تا 25 سالگی تنها سیر میکردم هیچوقت وارد رابطه جدی نشدم کار گروهی نکردم تو جمع نبودم ولی راستش کم آوردم میخوام پیاده بشم دعا کن برام ایشالا یه دختر خانوم موجهی هست خانوادم قراره اقدام کنند

امیدوارم بهترین براتون پیش بیاد
ممنون از حضور خوبتون

- چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 00:47

مواظب باشیم ؟
چکاریه آخه ، گوشیتو با خودت ببر و برای ما عکس و فیلم لحظه ای ارسال کنید اون وسطا هم یکی پیدا شد ، بد نیس نصیحتیش بکنید .
ولله بخدا تعطیلاتم تموم نمیشه که حوصلمونم سر رفته ما رو با خودت ببر .

باشه !

Me چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 00:26 http://Formyself88.blogfa.com

از قدیم گفتن تنهایی رعناایی
والا

میبینی؟ چه لحظات سختی را میگذرونم؟

بارون چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 00:07


تنهایی گاهی عالیه..
اما به نظر من برای همیشه اصلا و اصلا قشنگ نیست..
زندگی رو بهتره ساده ببینیم..حداقل من دوست دارم ساده ببینمش..
گاهی آرومی و گاهی هم ناآروم.. شاید مشکل از ما آدمهاست که یاد نگرفتیم کنار هم بودن رو قدر بدونیم و آرامش همدیگه رو نشونه نگیریم، در کل مشکل از تنها نبودن نیست مشکل جای دیگس..

من الان خوبم ، الان این حالِ منو میدیدی ، حق میدادی که تنها باشم !
نمیذارن بشینم که ! (لبخند)

- سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 23:39

کلی گفتم :|

لطف کردی ولی ممنونم !

- سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 23:32

آدمیزاد دیگه ، بعضی وقتا دلش درد سر میخواد

من نمیخوام !
دارم راحت زندگیمو میکنم !
واقعا خوبم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد