بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

نفس می آید !

همیشه این ساعت ها که میرسه حس میکنم یه جورِ دیگه هستم ، انگار هوا هم فرق میکنه ، با هر نفس زندگی و زیباییهاش وجودمو پر میکنه ، دلم باز میشه ، میخوام دنیا رو بغل کنم 5 شنبه ها !

این پست بروز میشود


دارم اینو گوش میکنم ،شبِ 5  شنبس دیگه !


فیلم کوتاه شامِ شبِ پنجشنبه عزیزِ دلم ، عمرم ، نفسم ، نازنینم  و ...



وقتی کسی جمله زیر را بهتون گفت ، در اکثر موارد بدونید میخواد که از سر باز و ترکتون کنه  ، البته حرف بدی هم نیست و قابل استفاده و یه جاهایی هم کارسازه و بدرد میخوره ! (لبخند)

شما لیاقتت بیشتر از منه !



پیش خودت نقشه میکشی که این کارو میکنم ، اون کارو میکنم ، بهش اینو میگم و اونو میگم ، تنهاش میذارم ، قهر مصلحتی میکنم ، که دلش برام تنگ بشه ، قدرمو بدونه و از این حرفا ، یه چیزی رو فرآموش نکن ، وقتی داری این نقشه ها رو میکشی و تنهاش گذاشتی و رهاش کردی ، کسای دیگه هم هستن که براش نقشه بکشن و گاهی نقشه هاشون رو زودتر از شما عملی میکنن یا در زمینه نقشه کشی ماهر تر از شما هستن !  دلتم به این خوش نکن که برام مهم نیست و اگه قراره بره و با کس دیگه باشه همون بهتر که بره  و ... اگه برات مهم نبود به نقشه فکر نمیکردی !


دیگه نمیخواد شما رو؟  کاری کردی که رفته؟ دیگه نمیخواد که شمایی توی زندگیش حضور داشته باشی؟  مقصر شما بودی؟       اصرار نکن ، آدم زیاده !                انسان کمه !


باور کن وقتی زندگیت از عشق و عاشقی و این حرفا خالیه هم بد نمیگذره ، همه چیز به خودت بستگی داره که خودتو چقدر دوست داری ، وقتی به گذشته نگاه میکنم میبینم که کارِ درستی کردم به هیچکس اون 2 کلمه را نگفتم ! اگر هم میگفتم ، الان فقط افسوس میخوردم که چرا گفتم ! ممکنه کسی بگه چون نگفتی اینجور شده ! منم بهش میگم باشه ، حق با شماست ! (لبخند)


این 4 شنبه ایها ول نمیکنن، تازه جنوبیاشون اومدن وسط و  دارن اینو گوش میکنن و یه سری حرکات موزون و ناموزون ! همینجور نشستم ببینم کی میرن سر خونه زندگیشون! (لبخند)


میدونستین علاوه بر سرتون ، فکر و روحتون هم چشم داره؟  وقتی به فکر کسی از طریق آثارش نزدیک میشین  مثل  یه نقاش ، یه آهنگساز ، یه نویسنده و... ، که تا حالا هم ندیدیش ، از نظرِ من  اونو دیدید خیلی کاملتر ، دقیقتر و عمیق تر !


مهربونی اومد ...عزیزِ دلم آمد !

نظرات 10 + ارسال نظر
توسن پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 10:35

من نمیدونم ...
ی عیدی توپ بدیاااااااا

همچنان آرزوها و جوانان ادامه داره !

توسن پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 10:13

حالا بابت تو ن شما ببخشید حواسم نبود اصلا

ولی ببین فک نکن با این کارا میتونی از عیدی دادن طفره بریاااا گفته باشم
امرروز پنج شنبه هست دیگگگگ

تور مجازی مراکز خرید ، آموزش آشپزی و این همه تجربه ... دنیای مجازی ، عیدیهاش هم مجازی میشه ! (لبخند)

ⓕⓐⓡⓝⓐⓩ پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 07:03 http://Frnzlag11.blogfa.com

سلام حالتون خوبه؟
ببخشید چند روزی نبودم

سلام ، ممنون ، خوبم ، اشکالی نداره

من پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 02:40

اره درسته...
فکرو روحمون هم چشم داره.

ممنون از حضورتون

توسن پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 00:28

جنوبیاشون فلنگو بستن حالا تو بکوب

تو؟

من چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 23:34

عشق وعاشقی قسنگه اگه تو زندگیه ادم باشه.
حداقلش شب که میخوابی صبح به عشق اینکه میبینیش از خواب بیدار میشی.

باشه ! (لبخند)

من چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 22:08

یس،درسته،ادم زیاده،انسان کمه...

خیلی !

توسن چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 20:18

هیییییین
بعیدم نیس با جن و پری ها سرو سری داشته باشی .
ب من رحم کن بلاگر من هنوز دانشگامم ندیدم

"اُوِر نزنی توسن" ! (لبخند)

توسن چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 20:08

چیزای خوشگل مشگلم خریدی ؟
یا فقط دور دور کردی
حالا اینقد نرو بیرون تا سیزدهم وقت داری کپنتو خرج نکن

نه زیاد ، ولی یه چیزایی خریدم.
مواظبِ خودت باش ، جدی میگم ! هر کس از این حرفا برای من زده یه بلایی سر خودش اومده !

من چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 19:00

سلام...
وقت بخیر.
همه مطالب رو خوندم از اونجا که نخونده بودم
جالب بودن.

سلام
مگه میشه این ساعتها وقت بخیر نباشه؟
ممنون از شما و حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد