بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پنجشنبه ، روشنی زندگی !

چه حالی دارم ، عطر 5 شنبه همه جا پیچیده ، روز خوب و مهربونم به آرومی بیدارم کرد و گفت لحظاتِ با من بودن و از دست نده !

دارم اینو گوش میکنم و حس میکنم 5 شنبه ایها دارن روزبروز زیاد میشن ! (لبخند)


این پست بروز میشود


تنها چیزی که میتونه برای یه انسان ";ترین"; باشه ، متاسفانه یا خوشبختانه یک انسانِ دیگس ! بدترین یا بهترین ! همیشه هم خودمون را سمت بهترین ندونیم ، بالاخره بدترین ها هم بین ما هستند دیگه !


دیگه گوگل هم متوجه پنجشنبه های بلاگر شده ، جستجو کنید " بلاگر پنجشنبه " !


بعضی وقتا فکر میکنی بردی ! تصور اینکه تونستی با کسی یه بازی راه بندازی و داری ماجرا را کنترل میکنی ! مواظب باش ، شاید یکم بری جلو ببینی جوری باختی که تا حالا کسی اینجور بازنده نبوده !


لزوما پایان هر بحث این نیست که یکی از آن دو بتواند دیگری را مغلوب کند و  فکری را تحمیل !

وقتی حرف میزنیم داریم فکر خودمون را میگوییم ، خصوصا در زمینه مفاهیم ، از دیدِ من در پایان صحبت هم میشود بر سر عقاید ماند و ناراحت هم نبود !

اینکه اصرار داشته باشیم که نظر من درست تر است و میبایستی توسط طرف دیگر پذیرفته شود ، کارساز نیست و نتیجه بخش نخواهد بود.تا هر کس خودش مایل به پذیرفتن عقیده ای نباشد ، نهایتا آن را ظاهرا میپذیرد ولی در عین حال کار خودش را میکند.

وقتی مطلبی را قبول نداری ، آن را نپذیر یا وقتی میپذیری عملا همراه شو ، اعتماد را زنده نگه دار !


ناهار پنجشنبه بلاگر


از شهر خودتان زن بگیرید و شوهر کنید ، فکر میکنین دختر و پسرهای شهر خودتون با جاهای دیگه فرق میکنن؟ همه یجورن با یه سری خوبیها و بدیها ،  حداقل به خودتون و خانواده پدر و مادری رحم کنید که واسه یه دیدار ساده که چه مصیبت میبایست بکشند و بکشید !


هر وقت یکی آمد تو زندگیتون و نتونستین هیچ اشکالی ازش بگیرید و کاملا بی عیب و نقص بود ، به همین شک کنید ، از دید من آدمِ بی عیب و نقص در دنیای واقعی نداریم !


ساده ولی کاربردی !

https://s17.picofile.com/file/8428781718/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B2%DB%B5_%DB%B1%DB%B3%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B6.jpg



وقتی از یه چیزیش لذت میبری ، اون داره راجب اون قضیه حسِ خوبی بهت میده ، همون موقع راجب همون قضیه به خودت فکر کن ، آیا شما هم داری همون کارو میکنی؟ آیا شما هم داری بهش لذت میدی؟ مثلا از نظم و دقت اون خوشت میاد و لذت میبری، خودتم منظم هستی؟


فیلم کوتاه مراحل نهایی


https://s16.picofile.com/file/8428784550/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B2%DB%B5_%DB%B1%DB%B3%DB%B4%DB%B7%DB%B2%DB%B7.jpg


مردها اصولا شکمو هستند و با آشپزی خوب ، عاشق میشن ،  البته نه اونایی که خودشون آشپزهایی خوبی هستند ! (لبخند)


میگی یه کسی را میخوام که با طبیعت خودش همراه باشه  زن یا مردِ واقعی باشه ، خیلی هم خوب ، ولی در نظر داشته باشین نمیشه کسی که مردانگی تمام داره را باهاش بجنگی و ازش اطاعت نکنی یا با زنانگی یک زن از توقع های حسیش عبور کنی و اونا رو ندیده بگیری ،از نظر من  زنانگی و مردانگی را نمیشه سفارشی کرد ، یک بسته یکجا هست و اگر چیزای مورد پسندت را میخوای میبایست بقیه چیزهایی را هم که ممکنه خیلی دوست نداشته باشی  را هم قبول بکنی !


اگر فشار آب توی شیر ظرفشویی زیاده و همیشه پیرهنتون خیس میشه ، میتونید از طریق شیرهای سرد و گرم  زیر سینک ظرفشویی (شیرهای پیسوار) اونا رو کم کنید.


بعضی فکر میکنند بجای شام اگه میوه بخورند کالری کمتری به بدنشون میرسه ! اینجور نیست مثلا شب شما یه پرتقال یه سیب و یه موز بخورید ، بیشتر از نصف پرس چلوکباب کالری وارد بدنتون کردید ، توصیه میکنم حساب کالری میوه ها را خصوصا در شب داشته باشید.


بعضی ها احساس و منطقشون دائم در حال نبردِ !  معمولا هم جنگ را احساس شروع میکنه و منطق هم مجبورِ پاسخ بده ، خوبه کاری بکنیم که بجای نبرد با هم همکاری کنند !


از دیدِ من وقتی با کسی حرف میزنید از موضوعاتی که برای هر دو جالب و خواستنی هستند صحبت کنید ، گاهی یه مطلب برای شما جذابیت داره ولی طرف دیگه تمایلی به شنیدن آن مطالب نداره ، حس کردید کسی داره بی حوصله به حرفاتون گوش میکنه و حواسش جای دیگس بدونید حرفاتون فقط برای خودتون  جالبه و سریعتر موضوع را تغییر بدید.


دارم اینو گوش میکنم ، اینبار 5 شنبه دستمو گرفته ، به نظرتون بلند میشم؟ (لبخند) وقتی بین مفهوم شعر و ریتم ( 6 و 8)  تضاد باشه خوشم میاد، این نمونه ای از این کارهاست البته صدای خواننده اصلی نیست ، کار آهنگساز و شاعر و تنظیم کننده  فوق العاده است.


هر چی زندگی را بیشتر سخت بگیری ، اونم بیشتر به شما سخت میگیره !


احساس و منطقتون اگر با هم دوست باشن و همکاری کنند ، اگر بتونید اینکارو بکنید ، تازه متوجه میشید بلاگر چی میگه !

منظورم هم اصلا این نیست احساس را به کناری بذارید ، اجازه بدید خانه ای داشته باشید هم با پایه و ستون مستحکم هم با  زیبایی و نشاط !


به عقیده من ، اون موقعی چشم گفتن  ارزشمنده که خلافِ نظرتون باشه ، تو چیزایی که خودتم موافقی چشم بگی که کارِ خاصی نکردی !


دنبال آرزوهات باش ولی کمی هم فکر کن !  میتونی آرزو کنی دبیرکل سازمان ملل بشی ولی با امکانات و توانایی هات هماهنگه؟ از نظرِ من  بهترِ بجای یه آرزوی نشدنیِ بزرگ ، به چند تا آرزوی دست یافتنی توی این عمر کوتاه برسی ، هر چند کوچیک !


حریم خصوصی هر کس محدوده ممنوعه برای دیگرانه ، توصیه میکنم مواظب باشید به هر علتی و دلیلی بهش وارد نشید  ، حتی بعد از شروع زندگی هم ممکنه اون حریم کوچکتر بشه و دو نفر بهم خیلی نزدیک بشن ولی در هر صورت حریمی وجود خواهد داشت که هر دو میبایست بهش احترام بذارن ! زن میخواد با خواهرش یه سری حرفای خصوصی بزنه ، مرد میخواد با مادرش دردِ دلی داشته باشه ، بهش احترام بذارید !


این جمعه ایها آمدن نشستند پشت در ، صدای خنده هاشون میاد ! حق میدم بهشون ، داره میاد ، جمعشون ! چطور 4 شنبه شبا من سر راهش فرش گل پهن میکنم !


بلاگر و 5 شنبه در راه رفتن به خرید تا سر کوچه ، حواسم بهتون هست !


https://s17.picofile.com/file/8428819876/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B2%DB%B5_%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B4%DB%B9.JPG


پنجشنبه حرف قشنگی زد ، گفت وقتی آدما میرن آنقدر همه چیزو خراب میکنن که اگه بخوان هم یه روزی برگردن ، روشون نمیشه ، من با اینکه میرم ولی جوری آروم و با محبت میرم که وقتی میخوام برگردم ، مطمئنم آغوشت برام بازه ! گفتم واو ، بیخود که 5 شنبه ای نشدم ! (لبخند)


وقتی کسی رو از ته دل دوست داری نمیتونی ناراحتیشو ببینی ، مثل دوست داشتن مادر یا پدر ! بعیده  اونا به هر علتی،  سختی و ناراحتی فرزندشونو بخوان ببینن،  هر وقت این حسو به طرفِ دیگه داشتی  و ناراحتیشو نتونستی تحمل کنی ، از ته ته دل دوسش داری وگرنه داری ادا در میاری !


وقتی نمیتونی چیزی را که میخواد بهش بدی  ، چرا ازش میخوای یا توقع داری چیزی را که شما میخوای بهت بده؟  حالت خوبه؟!


پنجشنبه داره گریه میکنه ! (لبخند) چکارش کنم؟ مگه من میگم برو !

نظرات 8 + ارسال نظر
Mahafro پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 22:12

عالی بود.من به هیچ چیزی اهمیت نمیدم اما قشنگ بود

سپاس از شما

scammer doll پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 22:12

منم حواسم بشما هست به همراه همنشین های محترمتون

واو ، خیلی ممنون از لطف شما و همنشین های محترم !

توسن پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 21:51

پنج شنبه داره تموم میشه هاااااا
عیدی چی شُُُد

پنجشنبه برای من هیچوقت تموم نمیشه !

توسن پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 20:42

یعنی داری میخوانی؟ البته متن هم میذاشتی در اکثرِ موارد مترجم نیاز داشت ! (لبخند)
سپاس از همراهیتون

- پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 19:56

اگه فشار شیر ... (بلاگری رو میبینم که همه لباسش خیس شده )
البته میشه پیش بندم بست !
شام چی داریم؟

همین مونده بود پیش بند ببندم !
امروز 5 شنبه ظرفا رو شست ، همینه که میگم مهربونه ! (لبخند)
یه مقدار از همون کنجکاو پلو مونده !

زن پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 18:20

دیگه گوگل هم ۵ شنبه های شما رو میشناسه منم سرچ کردم

اشتباه نکنم خودِ گوگل هم 5 شنبه ایه ! (لبخند)

lili پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 17:14

سلام
عطر پنج شنبه عزیز بهاری با عطر درختان بهار نارنج و ارغوان و آبشار طلایی درآمیخته ومنو سرشار از لذت و خوشحالی کرده و دیگه بهتر از این نمیشه. تا آخرین لحظه امروز را زندگی می کنم و از این زیبایی لذت میبرم. سپاس از مطالب زیبا شما در این پنج شنبه زیباتر.

سلام به هم پنجشنبه ای وفادار و گرامی
سپاس از شما و سایر همنشین های محترم ، البته کمی بیشتر از 5 شنبه ایها ! (لبخند)

بارون پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 13:30

به ساده و کاربردی، صرفه جویی در زمان هم میشه اضافه کرد، انواع تیغه ها رو هم دارن که میشه به شکل های مختلف برش داد..
برای سیب زمینی، سالاد ها، و...

همینطوره و ممنون از توضیحات بیشتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد