بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آشپزی مردانه : مرغ اناری

دستور مرغ اناری :

مواد لازم :

یک عدد مرغ شکم خالی و درسته (با پوست)  کوچیک

رب انار

آب انار (اگه طبیعیش نبود ، آبمیوه آمادش هم میشه )

پیاز

نمک و فلفل سیاه  (اگه با تندی مشکل ندارید کمی هم قرمز)

آویشن (اختیاری)

***

پیاز را ریز خرد کنید  و توی یه قابلمه بزرگ سرخ کنیدتا قهوه ای بشن  ، 2 یا 3 قاشق پر رب انار + فلفل +نمک را اضافه کنید و بذارید آنها هم تفت بخوره

اگه فر با جوجه گردان دارید مرغ تمیز و شکم خالی را درسته بذارید تو فر تا کاملا برشته شه  ، اگه ندارید یه قابلمه جدا بدون آب ، مرغ را بذارید توش و زیر گاز را کم کنید کمی روغن بریزید و بذارید خودش آب میندازه ، گاهی برش گردونید که هم بپزه و همه جاش برشته بشه(عجله نکنید!)

مرغ که برشته شد ،خودشو و آبی که انداخته را همونجور بریزید تو قابلمه ای که پیاز و ادویه را توش درست کردید، مواد را روی مرغ بریزید و و همینطور توی شکمش ، آب نریزید و درش را بذارید، زیر گاز را کم کنید ،  که بخار پیاز و ادویه جذب مرغ بشه، گاهی برش گردونید و باز مواد را روش بریزید ، حداقل نیم ساعت  .

بعدش دو لیوان آب انار بهش اضافه کنید و زیرشو کم کنید ، 3 ساعت بذارید قل بزنه.

من از طعم آویشن خوشم میاد ، 5 دقیقه آخر میتونید یه قاشق چایخوری آویشن بهش اضافه کنید یا نکنید ! (اختیاری)

میبایست خورشتش غلیظ باشه ، اگر آبدار بود درش را بردارید تا آبش کم بشه ، اگر کم بود بهش کمی آب انار اضافه کنید.بچشید اگر زیادی ترش شده بود، کمی شکر بهش اضافه کنید که طعمش ملس بشه.

از غذای ترش خوشم نمیاد ولی مرغ اناری با دستور بلاگر را بسیار دوست دارم !

دارم برای ناهار فردا امشب درست میکنم .

فیلم کوتاه مرحله اول


فیلم 2 مرغ اناری


فیلم 3 مرغ اناری


آشپزیت خوب نیست؟  حتما برو یاد بگیر یا با مردی ازدواج کن که آشپزی مادرشوهرت هم خوب نباشه ! (لبخند)


اونایی که منتظرن فیلم آخرو فقط ببینن و گیگشون مصرف نشه ، هیچوقت چیزی یاد نمیگیرن !


یه روزی حس کردی از هیچکس خوشت نمیاد ، خیلی تنهایی ، حس خوبی به چیزی نداری ، همه بهت خیانت کردن ، مرغ اناری بلاگر را بخور و همه چیزو فرآموش کن ! (لبخند)


وقتی به این غذا گفتی سخته ، ول کن ، حوصله داریا ، با زن بودنت خداحافظی کن ! گفته بودی؟ پس خداحافظ !


فیلم 4 مرغ اناری


https://s16.picofile.com/file/8428872500/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B2%DB%B6_%DB%B1%DB%B8%DB%B5%DB%B6%DB%B5%DB%B3.jpg


فیلم 5 مرغ اناری


فیلم 6 مرغ اناری و تمام ، میذاریم قل بزنه

نظرات 5 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 21:26 http://Manoshaed.blogfa.com

به به
چه عالی
خوشمان آمد

ممنون از همراهیتون

scammer doll شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 01:36

حوصله داریااااا


من با زن بودنم خداحافظی کردم

وقتی به یه کاری علاقه داشته باشین ، حوصلشم میاد !
خداحافظ ! (لبخند)

Me جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 20:44 http://Formyself88.blogfa.com

شما خیلی پولداری که توی این اوضاع مرغ میخرید
ما که طبق حرف کارشناس یه هفته قراره چیزی نخوریم:

بالاخره یکی متوجه شد ؟ من با یه مرغ 50-40 تومنی پولدارم؟؟ ولی بدرد نمیخوره چون بهیچ عنوان قصد ازدواج ندارم ! فرضا پولدار هم باشم ، که البته معلوم هم نیست ، وقتی برایِ دل خودم زندگی میکنم ، هیچکسو غیر خودم دوست ندارم و تا حالا هم به کسی نگفتم دوست دارم ...
یه هفته؟بستگی به سایز داره شاید لازم باشه بیشتر از یه هفته نخوری ! (لبخند)
سپاس از حضورتون

- جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 19:18

عجب مرغی شد ! هوس کردم فردا درست کنم
فقط آب انار بیرونی تلخن ، اینو باید چیکارش کرد؟

نمیشه ، بذاری با مواد 3 ساعت بچوشه چیزی نمیشه ، من ادکلن تلخ دوست دارم و همیشه میزنم ! (لبخند)

- جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 18:39

مرغ اناری آماده نشد ؟ :)

لطفا پی گیر باشید ... تازه داره به جاهای خوبش میرسه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد