بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

جمعه غروب های شاد !

جمعه غروباش سراسر از شادی و خوشیه ، مثل شبِ اول مهر و مثل خیلی روزا که خودمون بی جهت غمگینش کردیم !

میگید نه؟ امشب یه جورایی حالم خوبه که انگار 5 شنبس ! (با پوزش از 5 شنبه عزیزم و اینکه بهت هرگز خیانت نمیکنم !) ولی حالم خوبه !


برای اعتماد بیشتر ، برای اینکه بحثی نباشه ، برای آرامش بیشتر و برای ... کاش میشد همه حرفایی که توی اون اتاق زده میشد ، توی قدم زدنا گفته میشد ، توی شب تا صبح حرف زدنا ، توی چت ها و تلفن زدنها  گفته میشد و ... ، یه کپی از اونا رو داشت !


ترسیدید؟ نترسید ، او  به حرفاتون اعتماد کرده بود و چیزی را کپی نکرده  ! راحت باشید !

اون لحظه ای که دارید حقی را بخودتون میدید و یکی را محکوم میکنید...قاضی عادلی هستید؟ هرگز خطا نکردید؟ قبلا خودتون محکوم نشدید؟ اگر اینجوره ، باشه... ادامه بدید و حکم را صادر کنید !

باورتون میشه که نوشته خودم را دوباره خواندم و بخودم گفتم هیچکسو تو این دنیا گناهکار نمیدونم و جرأت محکوم کردن کسی را ندارم ، من خودم محکومم !


فیلم آخر مرغ اناری ، دیگه زیرشو خاموش کردم .خودشو از اون پست کشوند تا اینجا ! (لبخند)


آی آدمای تنها ، از ثانیه ها لذت ببرید، فقط من به فکر خودم هستم ، منتظر کسی هم نیستم ، غیر خودتون کسی به دادتون نمیرسه !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد