بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ساده گویی !

از نظرِ من ، حرفاتون را ساده بزنید ، عادت بدید و عادت کنید نگید قول میدم ، قسم میخورم ، به من اعتماد کن و از این حرفا،  منفی و مثبت بودنش  زیاد مهم نیست ، ساده بگید ولی همون ساده ها را انجام بدید، بهش عمل کنید ، بعد یه مدت میبینید برای حرفای سادتون چقدراعتبار و  ارزش قائل میشن .


دارم اینو گوش میدم ، برای آقایون یه چیزایی مهمه !

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 00:02 http://15azar59.blogsky.com

اوهوم بجای اینکه بنفش خال خالی باشیم یا سورمه ای راه راه بهتر یه ساده تک رنگ باشیم
.
سربه سرتون بزارم و بگم
بلاگر سال نو مبارک صد سال به از این سالها

لباس خانمها که همون خالخالی یا رنگی پنگیه !
همه میتونن تبریک بگن ، من راجب خودم گفتم که خوشم نمیاد بگم !
سپاس از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد