بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

سوپ دیر هنگام !

دیر وقت ناهار خوردم ، میخواستم شام نخورم که الان هوس سوپ کردم ، علاوه بر چیزایی که تو فیلم میبینید یه گوجه هم خرد کردم توی سوپ کمی هم فلفل سیاه :


فیلم سوپ سریع نیمه شبی بلاگر !


مرحله میانی :


https://s17.picofile.com/file/8428972034/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B2%DB%B7_%DB%B2%DB%B3%DB%B2%DB%B9%DB%B0%DB%B8.jpg


فیلم مرحله نهایی و کشیدن در بشقاب ، بلاگر شاد است ! (لبخند)


عالی شده ، خیلی خوشمزس

حیف فیلم خوردنم را نمیتونید ببینید ، هر قاشقی که میخورم میگم ....اووووم خیلی خوب شده !


حس میکنی که ... خب حس نکن وقتی به حست اعتماد نداری ، فکر کن !

نظرات 5 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 17:06

سوپ با برنج؟؟؟!!!!!!
۹۹/۹۹ درصد فکر می کنم شما ترک باشید!!!

معلومه دانشجو نبودی هیچوقت !
چیزایی اختراع میکنن که نمیشه تصورش کرد !
اگه ترک باشم برام افتخار بزرگیه !
سپاس از شما

- یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 16:31

همین میشه وقتی دل همه رو آب کنید ساعت یازده و خورده ای هم دل خودتون آب میشه
نوش جونتوووون

سپاس از شما

Sra یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 09:43

نوش جان،،همیشه شاد باشین

سپاس از شما

بارون یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 01:10

صمیمانه بابت این ذوق نصفه شبی از شما متشکرم..( یه لحظه حس کردم اشتباهی اومدم یا ساعت و زمان رو گم کردم، بلاگر شاد رو دیدم مطمئنم شدم درست اومدم)
عموما غذاهای یهویی خیلی هم خوشمزه میشن..

همینطوره ، واقعا خوب شده بود ، کلا هر چیزی یهوئیش خوب میشه ، مثل سفر !

بهار یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 00:48 http://motevaledmahmehr00.blogfa.com/

به اون جمله هر قاشقی که میخورم میگم چه خوشمزه شده کلی خندیدم اخه اعتماد به نفس تا این حد؟
همیشه شاد باشید

ممنون از شما و حضورتون ، البته شما هم این سوپ رو میخوردین همون کار را میکردین ، واقعا خوب شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد