بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

معلوم نیست !

مطمئنی که فردا هستی؟ خیلی ها بودن که برای سالهای بعدشون نقشه کشیدن و زودتر از آنچه فکر میکردن رفتن و بهش نرسیدن !

امروز برنامت چیه؟!

دارم اینو گوش میکنم، توصیه میکنم گوش کنید !


خوشبینانه فکر کنیم که 80 سال هستیم ،  از 30 تا 60 عمر مفید باشه ، قبلش نمیدونید ، بعدش هم نمیتونید ! (لبخند) پس کلا 30 سال مفید هست ، میشه 360 ماه ، حالا فکر کنید یه ماه از این 360 تا رو بیهوده بگذرونید ، مگه چند تا از این یه ماه ها داریم  ؟ ظلم نیست؟ چشم بهم بذارید میبینید 100 تاشو گذروندید ! الان چند تا از این 360 تا رو گذروندید؟

نظرات 3 + ارسال نظر
Zahragoli دوشنبه 9 فروردین 1400 ساعت 13:54 http://zahragoolii.blogfa.com

لحنتون شبیه فیلمای ترسناک بود یا من اینجوری فکر میکنم

شبیه فیلمهای ترسناک بود ! (لبخند)

Zahragoli دوشنبه 9 فروردین 1400 ساعت 13:46 http://zahragoolii.blogfa.com

من هنوز قسمت نمیدونم هستم
ولی اعتراف میکنم از رسیدن به سی میترسم ، چون اونموقع کمتر باید بگم نفهمیدم ، اشتباه کردم ، اشکال نداره تجربس ، وقت زیاده و...

بترس !

scammer doll دوشنبه 9 فروردین 1400 ساعت 12:58

اینطور باشه من اصلا زندگی نکردم!
و چه حیف
من خیلی سخت گرفتم زندگی رو

متاسفم !
امیدوارم بقیه را از دست ندید !
سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد