بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خبر بد تو شبِ 5 شنبه؟

صبح که بلند شدم یه چیزی دیدم که خیلی منو به فکر برد ، چند دقیقه پیش خودم میگفتم اودافظ همنشین های خوب ، اودافظ زندگی، اودافظ بلاگر  !

هر چی خواستم با کلمات توضیح بدم نشد ، یه فیلم کوتاه از ماجرای امروز براتون دارم ، امیدوارم زیاد متاسف نشید ، ولی یه خبر خوب هم توش هست!


فیلم خبر بد بلاگر و البته خبری هم خوب

نظرات 5 + ارسال نظر
scammer doll چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 20:41

حس خوبی داشت ویدئویی که گرفتین

سپاس از شما

توسن چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 12:52

بهراد بنظرم با من نگرد بیدجور کیلام هیمنیشین دیر تو ایثر کرده
.

البته همون اول ک دستو دیدم فهمیدم اثر زرچوبستاااااا
ولی بازم ی جوووری از ته دل خوشحال شودم ک نگووو گفتم اخخخخخییییششش
از اون ادمایی هستی ک خندت مسریه میدونستی؟

من با خودم هم نمیگردم !
نه ، ولی خوشحالم باعث لبخند دیگران میشم !

Zahragoli چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 12:48 http://zahragoolii.blogfa.com

واقعا نمیدونستم بخاطر دل نازکی اینجوری حرف میزنن...
قبول دارم زیادی اشکمون دم مشکه
ولی بنظرم خانما خیلی قشنگتر میتونن لطافت و ظرافت روحشون رو به مردشون نشون بدن ، خدا از این بابت زیاد توانایی داده به خانما

همینطوره ، اونایی که نشون نمیدن و رفتارهای مردونه دارن ، از طبیعت خودشون دور میشن و جذابیتشون را از دست میدن.

Zahragoli چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 12:36 http://zahragoolii.blogfa.com

چرا نفهمیدم چی گفتین؟؟؟
یعنی دخترا چون دل نازکن اینجوری حرف میزنن؟؟

نیستن؟
همین الان میتونم چیزی بهتون بگم که سریع اشکتون دریا بشه ، شما ده برابر بدترش را به من بگین من آخرش میخندم !
اگه از این کلمات استفاده نمیکنید ، توصیه میکنم اینکارو بکنید ،نشانه لطافت و ظرافتِ روحِ، مردتون خوشش میاد !

Zahragoli چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 12:27 http://zahragoolii.blogfa.com

اصلا فکرشو نمیکردم شمام از این کلمه ها استفاده کنین ...
اودافظ؟؟؟!!!
به مردا نمیاد اینجوری حرف بزنن ، باز دخترا کمی کمی قابل تحملترن...
منتظر غذای خوشمزتون هستم

وقتی آدم حس میکنه رفتنیه ، دیگه هیچی براش مهم نیست، نازک دل هم میشه کمی ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد