بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

همسایه های خوب و شاد !

با چهارشنبه ایها و جمعه ایها همسایه هستم و بهشون احترام میذارم ، ولی حتی اونا هم یک دقیقه از بودنِ با عزیزشون را به من نمیدن و حقیقتش منم ثانیه ای از 5 شنبمو به کسی نمیدم !

یه خوبی با روزها بودن اینه که برنامت از قبل مشخصه !

چهارشنبه ایها امروز پفک پارتی گرفتن !(لبخند)

کلا از صبح دارن پفک میخورن، صبحانه و ناهار که پفک خوردن ظاهرا هم شام هم پفک دارن !  انواع و اقسامشو ، از اینجا که نگاه میکنم ، یه عالمه بسته خالی چی توز موتوری ، پفک مینو ، چی توز حلقه ای و صبر کنید ، بله  چی توز طلایی و یه چیزِ دیگه هم میبینم، لینا ؟  در هر صورت کلا به مهموناشون امروز پفک دادن ! خوشحالم 4 شنبه ای نیستم !


این پست بروز میشود


دارن اینو گوش میکنن ، آخه اینم شد آهنگ؟ دلشون خوشه دیگه ! میو میو هم داره ، تازه سرشون را هم تکون میدن با آهنگ موقعی که دارن پفک میخورن !


از نظر من ، هیچوقت بین آدمها بخاطر موقعیت مادی و کاریشون، ظاهر ، سن ، جنس یا تفاوتهای دیگه فرق نذارین، توصیه میکنم یه چیزایی را هم رعایت بکنید ، حتی با یه دختر بچه ، با هم به یه در برسم ، حتما صبر میکنم که ایشون اول وارد بشن ، حس خوبی میگیره و متوجه میشه یه خانم هستش و بسیار قابل احترام.


فیلم انتقام بلاگر !


فیلم انتقام 2


فیلم انتقام 3

https://s17.picofile.com/file/8429273584/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B3%DB%B1_%DB%B1%DB%B8%DB%B5%DB%B7%DB%B4%DB%B9.jpg


فکر میکنی درست فکر میکنی؟   اگه نکرده باشی چی؟ با یکی که فکرش راقبول داری مشورت کن، با کسی که خودش موفق بوده و بهش اعتماد داری ، اصلا هم حس نکن کوچیک میشی ، قبولش نکن، تصمیم نهایی را خودت بگیر ، فقط باهاش مشورت کن  !


تا سه ربع یعنی 9 و 45 دقیقه نیستم ، شلوغ نکنید تا برگردم ، داره میاد عزیزم ، مهربونم ، نازنینم ، خیلی خوشحالم !


دسر بلاگر ، نصفشم برای 5 شنبه نگه میدارم  !

https://s17.picofile.com/file/8429281634/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B3%DB%B1_%DB%B2%DB%B1%DB%B5%DB%B7%DB%B1%DB%B4.jpg


یه موقع که خیلی تنهایی یا نیاز به کمک  کسی داری ، اولین کسی که به یادت میفته که اگه پیشت بود خوب بود ، کیه؟ اونو خیلی دوست داری !


یه موقع شده که خودتون را محاکمه کنین؟ اون موقع هایی که حس کردین که تو یه قضیه ای گناهکارید ،  ولی تا حالا خودتونو محکوم هم کردین؟ به چی؟ یکم فکر کنید و نه به من ، به خودتون جواب بدین !  ولی دیگران را راحت محکوم میکنید ، نه؟ !


الان بهم پیام داد ، گفت دارم میام ، حدود یه ساعت دیگه میرسم ، دلم یه ذره شده برات ، شمع ها رو روشن کردی؟


این یه ساعتِ آخر به اندازه همون یه هفته سخته !


یعنی این 4 شنبه ایها دیگه ول کن ماجرا نیستن ، فیلم قسمتی از مراسم 4 شنبه ایها، سجده شکر بجا میارم که 5 شنبه ای هستم  ، این دم آخری زدن به سیم آخر ،یعنی دیگه اینا آخرشن!


میدونم دل همتون برای سفر تنگ شده ، ولی من خیلی ، در اولین فرصتی که پیش بیاد میرم ، جوری میرم که یه روزشم حتما 5 شنبه پیشم باشه !


عطرِ خوشش داره میاد ، نسیم دلنوازش ، صدای قدمهاش که تند هم داره میاد ، انگار اونم خیلی دلتنگمه !


سلام مهربونم ، سلام بهترینم ، سلام نازنینم ، کجا بودی؟ دلمون تنگ بودنت و دیدنت  بود ، قدر لحظه هاتو میدونیم،  قدم بقدم داری مهر و محبت پخش میکنی ، خوش اومدی ، چشم انتظارت بودیم ، من و بقیه 5 شنبه ایها !


یه موقع که حس کردی بیشتر از همه روزا توی اوج هستی ، یه جایی حفظش کن ، بنویس یا یه فیلمِ سلفی از خودت بگیر و حالتو وصف کن ،با جزئیات توضیح بده و نگهش دار ، شاید آخرین بار باشه که تجربه میکنی این حسو ،شاید لازم بشه یه روزی با این  خاطرات و ثانیه هاش زندگی کنی !


یه روزی وقتی دستی را گرفتی که دیگه هیچوقت نتونستی با هیچ دستی اون حس را داشته باشی ، فقط میتونم بگم متاسفم  که محکم نگهش نداشتی!


پنجشنبه جان میگه فردا منو ببر بیرون ، یه جای قشنگ ، توی طبیعت ، ناهار هم هوس چلوکباب کرده ! دیگه 5 شنبس دیگه ، نمیشه که بهش نه بگم !


قدر روزهایی که مثل طوفان میگذره را بدونید ، روزی هستم و روزی قطعا نخواهم بود، در رابطه با این مسئله هیچ بحثی ندارم ، فکر نکنم کسِ دیگه ای هم داشته باشه !

نظرات 14 + ارسال نظر
Sra پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 10:23

متاسفانه کسی که به یادم میاد، جز ممنوعاته

متاسفم
سپاس از همراهیتون

من پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 00:49

سفراونم تو طبیعت عالیه...
خوش به حالتون...

خوش بحال من و همینطور 5 شنبه ، بلاگر همسفرشِ !

- پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 00:28

چه دورتون شلوغه ! همسایه های آنچنانی ۵ شنبه جانتان! خوش بحالتونه حسابی!
منم سفر می خوام با رفیق پایه و خوش سفر

غیر این هم نمیشه ، یا تنها میرم یا با کسی که مطمئن باشم همسفر خوبیه و باهاش بهم خوش میگذره و با همسفرِ خوش سفر واقعا هم خوش میگذره .
سپاس از همراهیتون

من پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 00:25

قشنگ بود...
خوش بگذره بهتون...

ممنون از شما ، همینطور هم هست ، 5 شنبه هم ازتون تشکر میکنه !

Zahragoli پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 00:07 http://zahragoolii.blogfa.com

خیلی دلم برای سفر تنگ شده ، کاش کرونا زودتر بره ، کلی سفر نرفته داریم

منو نمیشناسی که با سفر چقدر نزدیکم ، اونم سفرِ خوب !
در هر صورت من تا یکی دو ماه دیگه میرم .

بارون چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 23:55


زیر خاکی بود؟ همسایه های شنگولی دارین

میگم که ! پفک پارتیشون بود، آخراش بود یخورده جمع و جور کرده بودن!

من چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 23:40

جالب بود...

هنوزم هستند ، الان دارن هفت سنگ بازی میکنند ! تازه بعدش هم میخوان وسطی بازی کنن!
همسایه خوب و شاد همین میشه دیگه !(لبخند)

بارون چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 20:24

به به چه همسایه های خوبی...
انتقام به این خوش رنگ و لعابی ندیده بودم..
نوش جان..

سپاس از شما

Zahragoli چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 20:10 http://zahragoolii.blogfa.com

یعنی سری بعد یه رون دیگش رو میزارین تو فر؟؟ قبل از فریز کردن تیکه تیکش میکنین؟

اینا رو فریز نمیکنم ، تا 5-4 روز تو یخچال خوب میمونه، که تا اون موقع میخورم ، بیشتر بخواد بمونه فریز میکنم، معمولا خورشتها را اینکارو میکنم.

من چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 20:10

سلام.
نوش جان
خوش بگذره بهتون...

سلام
ممنون از شما

Zahragoli چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 19:56 http://zahragoolii.blogfa.com

یه سوال باقیموندش که میمونه ، بعدا که گرم میکنین همون مزه ی الآن رو میده؟

میذارم ماکروفر یا تو فر ، یکم لیمو تازه میچکونم ،عالی میشه

توسن چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 19:38

بلاگر بنظرم امشب تخت خوابو ولش کن ی جا بنداز کنار فرت بخواب ی چاقو هم بذار کنارت
بازم خداراشکر زیتون توش نبود
تو ن شما چرا چاق نمیشییییح
راز موفقیتت چیع لهنتی

کم میخورم ، امشب یه رون خوردم ، بقیشم رفت برای روزای دیگه، نون که کلا نمیخورم ، برنج هم خیلی کم + ورزش

همنشینِ خوبان چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 19:29

وااای چی شده اووووممم نوش جونتون

سپاس از شما

همنشینِ خوبان چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 19:09

عجب مرغی شده !! من که دلم نخواست
حالا شکم پر هست ؟

تازه مونده !
انتقام 2 و 3 مونده و عکس نهایی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد