بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آشپزی مردانه : قورمه سبزی خاص پنجشنبه ای بلاگر !

به افتخار این روز عزیز دارم قورمه سبزی خاص و مخصوص بلاگر را درست میکنم ، توصیه میکنم با دقت به فیلمهای آموزشی توجه کنید :

فیلم 1

فیلم 2

فیلم 3

فیلم 4

فیلم 5

فیلم 6

با توجه به ناهار فسنجون و فردا قورمه سبزی مخصوص ، یه شام ساده برای امشب درست کردم ، فیلم شام ساده 5 شنبه شب بلاگر


کل قورمه سبزی 45 دقیقه طول کشید ، تازه بخاطر اینکه من خاص درستش میکنم و وسطش هم شامِ امشب را درست کردم ، خانمهای محترم اینقدر منت سر آقایون نذارید !



وقتی به خواسته ات رسیدی ،مفهومش اینه که کسی در کنارت بوده که متعهد بوده و شما را به خواسته هات رسونده، نوبتِ شماست!


زن و شوهر پر از ادعای عشق و علاقه و دوست داشتن بهم هستند ، بعد یه اختلاف کوچیک که که پیدا میکنن از دشمن هم بهم دشمن تر میشن ! پس این عشق و عاشقی و محبتِ بی ریا کو؟ کجاست؟ این فداکاری و از خودگذشتگی و همه چیزم تویی ،  پس کجا خودشو نشون میده؟ اسمِ اینو گذاشتید دوست داشتن؟ عشق؟ برای اینه زیرِ بارِ گفتن این توهمات نمیرم !


بعنوان یه مرد، صادقانه بگم ،، توی زندگی واقعی  اگر خانمها مطیع مردشون نباشند (طبیعت مردها)  3 حالت پیش میاد : 1 - جدایی 2- درگیری مداوم 3- یک مرد زن ذلیل ! کدومشو دوست دارید؟ از نظر من ، خانمها هیچکدومو دوست ندارن ، پس نجنگید !


فیلم قل زدن قرمه سبزی ، 18+ دیدن این فیلم  برای افرادی که ناراحتی قلبی دارن توصیه نمیشود!


دارم اینو گوش میکنم ، 5 شنبه هم این وسطا داره میچرخه ، چقدر هم قشنگ میچرخه و چقدر دوست دارم این چرخش ها رو من !


اعتماد داری؟ اعتماد میکنی ؟ فقط کافیه یه بار گ...د بزنی ، نه تنها دیگه هرگز بهت اعتماد نمیکنه  ، بلکه به مفهوم اعتماد هم بی اعتماد میشه، دیگه به هیچکس اعتماد نمیکنه ، لطفا به مفهومِ  اعتماد گ...د نزن !


پنجشنبه عزیزم ، کسی که بهش مثل چشمام اعتماد دارم ، با اشکهای فراوان رفت ، ازم خواست  از شبِ 4 شنبه دیگه منتظرش باشم ، بهش گفتم عزیزِ دلمی ، قلبمی ، همه چیزمی ، از همین لحظه که میری ثانیه ها را میشمرم تا برگردی ، تا باز بیای پیشم ، آروم شد ، رفت و لحظه آخر وقتی داشت میرفت محکم بغلم کرده بود !

نظرات 32 + ارسال نظر
فرشته پنج‌شنبه 12 مرداد 1402 ساعت 12:35 https://miss-f.blogsky.com/

تعریف خوبی از مطیع بودن دارین!! (لبخند)

تعریف نبود البته...باور بود !
ممنون از همراهیتون

فرشته چهارشنبه 11 مرداد 1402 ساعت 19:47 https://miss-f.blogsky.com/

منظورتون از مطیع بودن چیه!؟

وقتی به کسی اعتماد داری ...بهش مشورت بدی ، نظرتو بگی ولی اجازه بدی اون تصمیم نهایی رو بگیره ، اینجوری مسئولیت هم با اونه ، حتی میتونه تصمیم نهایی او ، نظر شما باشه !

x جمعه 26 فروردین 1401 ساعت 02:25 http://malakiti.blogfa.com

سلام و درود
چجوری نیم ساعت 40 دقیقه قوذمه سبزی تون اماده میشه ؟
با سبزی و لوبیا پخته و اماده ؟
کاش بیشتر راجع بهش بگید ....

منظورم نیم ساعت تا 40 دقیقه کارهای درست کردنش تموم میشه ، بعدش دیگه آشپز کاری نمیکنه ، رو شعله کم میمونه تا جا بیفته ، عملا کاری که انجام میشه خیلی کوتاهه ، من شب میذارم تا صبح ، صبح که بلند میشم با عطر قورمه سبزی ...چه حس خوبیه ، گشنم شد ! (لبخند)

خورشید شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 15:11 http://tanhaayetanhaa.blogfa.com/

سلام بلاگر!
نمیدونم چرا مستقیم اومدم سر قورمه سبزی هاتون. ولی ممنون که منو وسط گریه خندوندین :)))

سلام خورشید،از بس شکمویی ! (لبخند)

نرگس جمعه 13 فروردین 1400 ساعت 19:12 http://girlbad1370m.blogfa.com/

قرمه سبزی فقط قرمه سبزی های مادرم حتی اگه خوشمزه ترازاونم پیدابشه بازم فقط قرمه مادرم خوشمزه ترازدستپخت مادرم مگه هست باعشق جون ودل براجگرگوشه هاش غذابپزه بشدت بوی محبت بوی عشق مزه هیچ توصیفی براش ندارم .کسی ام مگه تودنیا وجودداره قرمه سبزی دوست نداشته باشه.. بلاگراسمتون تویه وب دوستی دیدم فک میکردم دخترباشین نمیدونم چرا.. ممنون سرزدید .کدبانویین دیگه الان برااین کدبانوییتون کلی خواستگاردارین .دخترا مخصوصا الان کمی تمبلن اشپزی نمیکنن بدنیس شوهرشون اشپزی بلده دیگه چی بهترازاین

خواستگار که زیاد دارم ، فعلا قصد ازدواج ندارم ! میخوام ادامه زندگی بدم ! (لبخند)
از طرف من دست مادر خوبتون را ببوسید .

Sra جمعه 13 فروردین 1400 ساعت 00:25

بلاگر جان، چقد حوصله دارین ماشاالله :دی

سارا جان چقدر بی حوصله ای ، حالِ خوبِ منم داری خراب میکنی !(لبخند)

آدینا جمعه 13 فروردین 1400 ساعت 00:22 http://hayatim-benim.blogfa.com/

کم ِ کم برای قرمه سبزی 4 -5 ساعت وقت میخاد...
.
.
جالبه ک از بلاگ اسکای اومدین بلاگفا :)
.
.
مرسی ک گفتین بمون :)) اولین نفر...

برای قل زدنش 5-4 ساعت میخواد ، برای درست کردنش نیم ساعت ، مال من چون خاصِ 45 دقیقه !
هر جا دلم بخواد میرم !
یه نکته داره خصوصا برای آدمای احساساتی !

همنشینِ خوبان پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 23:39

بلاگر این همه دل همنشین ها رو آب میکنید خب چطوره یه روز همنشین ها رو به صرف قورمه سبزی هاتون دعوت کنید

خودم وقتی میخوام بخورم سهمیه بندی میکنم از بس خوب میشه ، جدی میگم !
فکر میکنید شوخی میکنم میگم بهترین قورمه سبزیِ دنیاست؟ خودم هیجا و هیچوقت بهتر از این نخوردم و هر کی خورده بهش معتاد شده !
همنشین های محترم یه بار بخورن اینو دیگه همنشین نیستن که ، میشن زامبیِ قورمه سبزی بلاگر ! (لبخند)

همنشینِ خوبان پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 23:33

پروردگارااااا قورمه رو ببین ، چی شده اوووومممم
ظاهرش که خیلی دلبره ، دارم فکر میکنم یعنی به خوشمزگی قورمه های من هست !

همنشینِ گرامی زیاد فکر میکنید !
این بهترین قورمه سبزی دنیاست ، باور کن صادقانه میگم !

توسن پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 23:25

ببین چیکار میکنی اصلا ناراحتی روحی پیدا میکنم میام اینجا بلاگ اسکای قلب شکسته هم نداره خیر سرش

هنوز تا نیم ساعت دیگه 5 شنبس همه اینجا شادن !

scammer doll پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 23:23

یه روز دو روز مونده ی قورمه رو هم خوردم
برای من همه چی تازه ش خوشمزه تره


دل ما هم خوشه با آشپزی و نوشته هاتون

ممنونم از شما و همراهیتون

توسن پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 23:15

باور کن خودمم بعضی وقتا فک میکنم سر راهیم

دیگه یه قورمه سبزی تا این حد بهم ریخت شما رو؟

توسن پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 23:12

ینی وجدانن اگ ناراحتی قلبیم نداشته باشم گرفتم
ناخنک نزن

تا صبح نمیدونی چی میشه ، گوشتاش حسابی نرم میشه ، جا میفته ، یعنی فردا ناهار قورمه سبزی بدر دارم !

توسن پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 23:07

اتفاقا ماهم فردا قرمه داریم
از عصر دارم ب مامان میگم فردا درس کن میگ حوصله ندارم میخوام مرغ درس کنم
بابا الان بش گفت خانم فردا چی میخای درس کنی میگ هر چی تو بگی میگ من ک دلم قرمه میخاد قبول کرد ینی تا حالا کسی اینجوری دهنمو سرویس نکرده بود

واقعا برای این عشق مادر و دختری غبطه خوردم !
ولی اینو جدی میگم ، قورمه سبزیِ بلاگرو هیچکس تا حالا نخورده مگر اینکه همینجا خورده باشه !

توسن پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 22:53

شاعر از کتار خونه تو ن شما رد شده بوده بو قرمه زده ب سرش

ببین با اینکه تو خونم و قاعدتا میبایست مشامم عادت کرده باشه ولی هر از گاهی عطرش میپیچه ، خوش بحال خودم و کته و ته دیگ و قورمه سبزیِ فردا ، 5 شنبه میگه نمیشه جامو با جمعه عوض کنم و فردا رو هم بمونم ؟!

بارون پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 22:36

واکنش احساساتی چرا آخه؟
من فقط نظرم رو گفتم، موافق نیستم در هیچ موردی بگیم همه اینطور هستن و این ایراد رو دارن..
با این حال ممنون از توصیه اتون..

میو؟
سپاس از شما

توسن پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 22:36

ههههییییییین الان گرفتم چی گفتیییی

باز از گل نازک تر بهم گفت

باز مترجم لازم شد !

توسن پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 22:35

احساس میکنم تهران هیچ محله ای نداشت ک اولش ف باشه اخرش اباد
.
ب قول شاعر میگ راه رفتن با دل خالی چ سنگینه

شاعرش گشنه بوده ! (لبخند)

Zahragoli پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 22:32 http://zahragoolii.blogfa.com

چقد من بدم میاد از مردای زن زلیل

هیچکس خوشش نمیاد ، دعوت هم بشم تو اینجور خونه ها نمیرم

بارون پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 22:11

ندیدن من دلیل بر نبودن این موارد نیست.. من که وسط زندگی دیگران نیستم ولی اینکه بخوام نظر جمعی بدم موافق نیستم..

یه چیز جالب داری بارون ، وقتی احساساتی میشی بلافاصله عکس العمل نشون میدی و بعدا که میشینی فکر میکنی معمولا پشیمون میشی و یه جوری میخوای درستش کنی ، این همه نوشتم فکر کنید و بگید ، یا وقتی احساسات غلیان میکه چیزی نگید ! چی شد؟

توسن پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 22:09

اییییشششش
ولی خیلی میچسبه مث بچ ها میوفتن ب جون هم
.
فردا کوجا میخوای بریااا
نمیدونم چرا لبخند بهم نمیاد
وقتی میزارمش احساس بچ مثبت بودن میکنم (پوکر)

میرم کنجکاو آباد(ف آبادِ سابق) !
مثبت هستی ، به این ایمان دارم که توی دلتون چیزی نیست.

توسن پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 22:02

از دشمن هم بهم دشمن تر میشن...
.
باور نکن همش فیلمشونه اخرش میرن تو ی تیم سرما کلا میره بخودااا اینقد سرم در اومده
دعواشون دادم اخرش همش سر خودم خراب شد

حقت بوده ، دخالت نکنید !
اونا به اندازه کافی خودشون به هم لطف میکنن !

Zahragoli پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 21:56 http://zahragoolii.blogfa.com

بله درست میگین

سپاس از شما ، ولی اینو صرفا به من نگید به شوشو هم بگید لطفا ، اون حق داره !

Zahragoli پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 21:29 http://zahragoolii.blogfa.com

منظورم این بود بیشتر خانمایی که کار بیرون انجام میدن ، کار خونه رو منت نمیزارن چون احتمالا کاری تو خونه انجام نمیدن
پس همون بیرونو منت بزارن کافیه...
قبول دارم منت میزاریم بعضی وقتا
خب خیلی از آقایون هم همون پولی که میدن به خانمشون رو منت میزارن...
کلی بخوام بگم این منت گذاشتنا هم برمیگرده به درصد خوب بودن رابطه ها باهم ...

نه ، نشد ، نظر قبلیتون این نبود ، نمیپذیرم !
اینم نمیپذیرم اقایون سر خرج خونه منت میذارن ، تقریبا همشون وظیفشون میدونن ، مگر خانمها حرفی بزنن و تحریکشون کنن.
به من جواب ندید ، به خودتون جواب بدید لطفا !
عدالت !

Zahragoli پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 21:04 http://zahragoolii.blogfa.com

من خانمهای زیادی رو دیدم با کار کردن تو خونه که نه ولی با کار کردن بیرون از خونه زیاد منت میزارن ...

واقعا نه؟ من عادل هستم ، هیچ خانمی را ندیدید که منت کار خونه بذاره؟ عجیبه ، من تا حالا چقدر اشتباه میکردم ، از شما هم معذرت میخوام.

بارون پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 20:52

ممنون از شما، چشمهام ایرادی ندارن..

خوبه ، تا حالا ندیدید خانمها بخاطر آشپزی سر آقایون منت بذارن؟ واقعا؟ صادقانه میگید؟
پس چشماتو ن خوبه من اشتباه کردم ، معذرت میخوام

scammer doll پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 20:47

بله
شب
تازه زیاد هم میخوام بخورم
شما هم با پنج شنبه دوست داشتنی قورمه سبزی خاص بلاگر رو نوش جان کنین
چه سبک چه سنگین نباید از دستش داد اونم تازه پخته شده اش رو


بله دستپخت شما خاصه مثل نوشته هاتون
حالا ما که نخوردیم مجبوریم دلتون رو خوش کنیم

اتفاقا قورمه سبزی از اون خورشتهایی که که یه روز موندش خوشمزه تر میشه ، معلومه تجربه ندارین !
شب هم نمیخورم ، شب ساندویچ خوردیم با 5 شنبه عزیزم.
دل من خیلی خوشه
ممنون از همراهیتون

بارون پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 20:28

چرا منت؟؟؟ من واقعا تا الان ندیدم منتی بزارن..

چشم پزشک خوب سراغ دارم !

scammer doll پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 19:47

ماهم امشب قورمه سبزی داریم

شب؟ قورمه سبزی؟ ولی مطمئن باشید قورمه سبزی بلاگر متفاوت و خاصِ ، اینو فقط من نمیگم !

توسن پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 19:41

هییییننننن چطوری دلت میاد از گل نازک تر ب من بگی واه واه واه واه هر چی باشه بهتر از پنج شنبه ای های شیکموییم
وب مایل چرا اینقد عجیب غریب بود

میتونی از خودش بپرسی ، من مسئولیت فقط در مقابل 5 شنبه ایها دارم !

توسن پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 19:27

با روح و روان من بازی نکن بلاگر یکم انسانیت داشته باش

کلا یکشنبه ایها همینن مدام در حال غر زدن !(لبخند)
البته منهای مایکل

بارون پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 19:12


پیشاپیش نوش جان..

سپاس از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد