بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

جمعه های غمگین؟ !

غروب جمعس و بعد اون قورمه سبزی خاص احساس میکنم که دیگه چیزی نیست منو شاد کنه ، البته بعدش فکر کردم آیا جمعه غروبها غمگینه؟ یا خودمون غمگینش میکنیم؟

بعد به این نتیجه رسیدم که خودمون غمگینش میکنیم ، پس دست بکار شدم و این فیلم هم نتیجش میباشد !

دانلود فیلم غروب جمعه بلاگر !


کسی که تحمل خواهر شوهر را نداره با پسری ازدواج کنه که خواهر نداره !

اون اوایل بعضی دخترای ساده میگن ، واو چقدر خوبه ، خواهر داره ، اونم مثل خواهرای خودم میشه !  عه؟ شبیه خواهرای خودت؟ بعدا حالتون رو میپرسم ، هوو داشته باشی بهترِ تا از این مدل خواهرا ! (لبخند)


یه نوستالژی استانبولی گوش میکنم

نظرات 13 + ارسال نظر
scammer doll شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 23:54

خدا کنه یه خواهر شوهری مثل خودمم نصیبم بشه
و خدا بخیر کنه

امیدوارم همینطور باشه
سپاس از همراهیتون

توسن شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 10:42

ینی اینقد برات مهم بودم نمیدونستم ؟
ن منظورم اینک رو شخصیت خودت کار کنی ک ب درجه بالاتری بسه
اخه بنظر من جهان مث بازی سونیک یا باید بپری بالا یا می افتی پایین چیزی ب اسم ایستادن توی ی جا وجود ندارع
میدونی چرا میام وبت چون احساس میکنم خودت رو میشناسی و تکلیفت با خودت روشنه خوشم میاد
منشیم چشاش قلبی شده

همه همنشین های گرامی برای من مهم و عزیز هستند ، اینو واقعا از صمیم قلب میگم و برای من هیچ تفاوتی ندارند ، مثل 5 شنبه ها ، برای من پنجشنبه اسفند با مرداد و آبان فرقی نداره ، همشو یه اندازه دوست دارم !
و بسیار موافقم که حرکت انسان رو به جلو باشه و نه تنها هر سالش هر روزش با روز قبل متفاوت و بسمت بهتر شدن بره.
سپاس از شما

توسن شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 10:23

بلاگر تا حالا شده لیست چیزایی رو بنویسی ک میخوای قبل مرگ بهشون برسی ؟
برنامه ریختی ک امسال میخوای چ کارهایی انجام بدی ک سال دیگ همین جایی ک هستی نباشی ؟

1- تایید نکردن بیشتر نظرات توسن
2- جواب های سربالا دادن به نظرات توسن
3- استخدام یه مترجم برای ترجمه نظرات توسن
4- گذاشتن عکس غذاهای بیشتر برای ایجاد از هم پاشیدگی اشتهای روحی توسن
5- شادی بیشتر در روزهایی که غمگینه توسن ! (لبخند)
6- آرزوی سلامتی برای او و همه همنشین های محترم و خوب

برنامه دارم و اگر این همه گیری اجازه بده انجامش میدم ، عمدش سفر رفتنه.

تیلوتیلو شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 10:17 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام
خواهر شوهر مگه بده؟
من یک خواهرشوهر هستم که اصلا هیچ ایده و انگیزه ای برای اذیت و آزار عروس جان ندارم
تازه همیشه هم فکر میکنم مراقب باشم که یه وقت ناراحت نشه که بخواد داداش نازنینم را ناراحت کنه...
فکر نکنم خواهرشوهر خیلی هم موجود وحشتناکی باشه

سلام
همه خواهر شوهر ها مثل شما فکر میکنن !
میبایست از عروس پرسید ! (لبخند)
مطلب طنز بود ، همشون خوبن ، امیدوارم !
ممنون از همراهیتون

Ghonche شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 03:33 http://ghonche.blogfa.com

حرکت ناجوری بود

کدوم حرکت؟

من شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 00:18

سلام....
به نظر من که خواهر شوهر خیلیم خوبه ودوست داشتنی...
من که واقعا از ته قلبم دوسشون دارم...

سلام
نوشته طنز بود ، حتما همینطوره که میگید ، البته بعضی از خانمها یه کمی ، فقط یه کم مشکل دارند ! (لبخند)

Zahragoli جمعه 13 فروردین 1400 ساعت 23:02 http://zahragoolii.blogfa.com

هیچوقت خانواده شوهر مثل خانواده ی خودت نمیشه هر کی هم بگه میشه بنظرمن که مشکل داره ، مگه میشه خواهری که من مثلا بیست سال از زندگیمو کنارش بودم از بچگی با خواهری که یه سال آشنا شدم یکی باشن برام...
البته در زمینه ی احترام گذاشتن و مهربونی کردن نباید فرق گذاشت ولی مطمئنا اون چیزی که تو قلب آدماس فرق داره و یکی نمیشه ...

به سمت منطقی شدن حرکت میکنی ،از نظر من راه درست را داری میری !

توسن جمعه 13 فروردین 1400 ساعت 22:58

یکشنبه ای ها ک حسود زیاد دارن
اخه کی پیدا میشه ب ی پنج شنبه ای حسادت کنه

پاسخ را خودِ شما بهتر میدونی !(لبخند)

توسن جمعه 13 فروردین 1400 ساعت 22:49

وااایییی نبودی ببینی چند مدت پیش ی عکس میز صبونه گذاشته بودم ی دعوایی شد ک نگو
اصلا موندم توش گفتم بابا ایییییینا دیگ کی هستن
دیگ گفتم ولش کن یواشکی میخورمشون

حسود زیاده توسن ، غافل نشو ، مواظب خودت باش ، به روح و روانت ضربه میزنن ،منم حسود دارم ، میگی نه؟ از خودت بپرس ! (لبخند)

سحر جمعه 13 فروردین 1400 ساعت 22:02 https://roya-94.blogsky.com

چرا قورمه سبزی اینقدر محبوبه؟!

هر قورمه سبزی اینجور نیست ، قورمه سبزی بلاگر خیلی محبوبه ! (لبخند)

توسن جمعه 13 فروردین 1400 ساعت 21:57

مهندس معدت زنگ زد گفت ی ماه مرخصی بدون حقوق براش رد کنی

میبینم که دست به دامن مرخصی شدی تا دیگه فیلم و عکس نذارم ! خب عوض این کارها شما هم برین 2 تا غذای خوب درست کنید که اینقدر حسرت نخورید !

نرگس جمعه 13 فروردین 1400 ساعت 21:02 http://girlbad1370m.blogfa.com/

جمعه غم انگیزهس خودش یه غم وسنگینی خاصی داره ازاول صبحش ولی اینکه بخوادادامه دارباشه یانه اون دیگه به خودادم بستگی داره

همینطوره ، به من این بستگی داره هیچ چیزی ارزش غم را نداره !

زن جمعه 13 فروردین 1400 ساعت 20:47

نه هیچ غمی نداره ، مخصوصا اگه درحال بستنی خوردن هم باشی تازه دوست جونی هم واست سمنوووو! آورده باشه
سبزتون رو گره زدید

متوجه نشدم دقیقا ! سبزه؟ من؟ نه فقط صبح رفتم پارک قدم زدم و پرتابش کردم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد