بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ده سال !

ده سالِ پیش همین بودی که الان هستی؟ همین خواسته ها را داشتی؟ سبکِ زندگیت همین بود؟ آرزوهات ؟ تمایلاتت؟ 10 سال دیگه هم الانت نخواهی بود ، زیاد  از نظرِ رفتاری به وضعیتِ و خواسته های  کنونیت  از زندگی  اعتماد نکن و خیلی محکم راجبشون حرف نزن !

رفتارهای انسانی با کسب تجربه و گذرِ زمان تغییر میکنند و این تا به آخر ادامه داره ، هر چند از یه سنی به بعد روندش کند خواهد شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
زن شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 21:44

به نظرم خوبه برای آیندمون برنامه داشته باشیم ، اما گذشته که گذشته ! آینده رو هم کسی ندیده !! پس باید با اطمینان به حال بچسبیم و در حال باشیم

با این نظرتون کاملا موافقم و ممنون

من شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 20:05

درسته...

سپاس از حضورتون

اسکای مایکل شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 18:02 https://virgool.io/@arsalan.vahedian

نه توسن نقل نتیجه نگرفتن نیست شاید بدنوشتم بحث ترس از شروع کردنه من سالها کارمند بودم سالها پیمانکار بودم غالبا موفق ولی هیچوقت سراغ رویام نرفتم امسال تمام برنامه ها روابط و خلاصه همه چیزم رو گذاشتم کنار و دارم رویامو دنبال میکنم دیگه نمیدونم درسته یا نه کفری شدم باید انجامش بدم

توضیحاتتون کامل نیست ، نمیتونم اظهار نظر کنم ، شاید بهتر باشه در کنارِ هم پیش ببریشون تا به نتیجه برسی ، بعد اونی که بهتر داره بهت جواب میده را ادامه بدی ، ولی ریسک کردن مشخصه و نیازِ کسبِ آزادِ ، ممکنه صفر باشه درآمدت ممکنه 10 برابر دریافتی کارمندی ، به روحیه خودت و توانت بستگی داره.

kosar شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 17:08 http://kosarmigmig.blogfa.com

بنظر من عقاید درست هیچوقت ترغیب
نمیشن و ادامه دار هم میشن مونده عقایدت درست باشه یا نه!

همین دیگه ، مسئله همینه تو هر مقطعی فکر میکنیم یه چیز درسته ، زمان که میگذره ، تجربه که اضافه میشه ، گاهی حتی جای درست و غلط هم عوض میشه!
ممنون از حضورتون

اسکای مایکل شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 16:36 https://virgool.io/@arsalan.vahedian

سبک زندگیم نه رفتارم نه ولی آرزو هام تمایلاتم و خواسته هام تو زندگی از دوم دبیرستان یکی بوده و هنوزم هست و میلم بهشون هی بیشتر میشه! توسن اصن نمیدونم اینکه من 10 ساله زور میزنم کسب و کاری که میخوام رو را بندازم چیز خوبیه یا نه بعضی وقتا میگم کارمندی رو دنبال میکردم چطور میشد پیمانکاری رو ادامه میدادم چی بهتر نبود؟ اگه به رویام نرسم چی؟!

ده سال برای کارآزاد و نتیجه نگرفتن زیاده ، توصیه میکنم با کسی که به دنیای کسب آزاد آشناست و بهش اعتماد داری ، شراکت کنی، یا در کنارش کار کنی، بعضی ها ممکنه تولید کننده خوبی باشن ولی لزوما در فروش و بازاریابی موفق نیستند.
برات بهترینها را آرزو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد