بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مجوز صادر شد ، دیگه راحت باشید !

آخه این چه حرفیه که میگن اون دوستی دوسته که در ناخوشی کنارتون باشه؟ گناهی کرده؟ اون عامل ناخوشی و مشکلِ شما بوده؟ چرا وقت ناخوشی و ناراحتی میبایست کنارتون باشه و یادش بیفتید؟ حداقل تو تمام خوشیهاتون بذارید باشه، سراغی ازش بگیرید  ، حالا یه وقت  حالِ خوبی نداشتید هم گاهی ازش کمک بگیرید ، وقتی خوب و خوشید یادتون میره که هستش ، وقتی غم و غصه دارید یادش می افتید؟ 

از همینجا به دوست های محترم اعلام میکنم ، رفیقی  بعد مدتها که خبری ازش نبود باهاتون تماس گرفت و شروع به ناله کرد ، گوشی را قطع کنید ، این مهر و این امضا ، مجوزش صادر شد ! (لبخند)

نظرات 8 + ارسال نظر
توسن یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 13:08

بلاگر من هیچ وقت اگ امید کسی باشم نا امیدش نمیکنم چون ما وسیله ایم
و اینده ممکنه ما جای اون فرد باشیم

از نظر من ، برای کسی که در هر حالی کنارتونه درسته ، نه کسی که فقط موقع غصه هاش به یادتون میفته !
زیاد پای درددل آدمهای غصه دار بشینید به شما هم سرایت میکنه و در ضمن باعث میشه اونا خودشونو و قدرت هاشونو رها کنند و راه حل مناسبی برای رفع مشکلاتشون توسط خودشون پیدا نکنند.

Zahragoli شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 21:53 http://zahragoolii.blogfa.com

من حرفاتون جدی میگیرم تا اونجایی که بتونم و بنظرم درست باشه هم عمل میکنم ، ممنون از وقتی که هم برای پستها و هم جواب نظراتم میزارید

عرض ادب و احترام هم به شما هم به بقیه همنشین های گرامی ، اینکه افکار جریان داشته باشه ، خودم هم حس خوبی دارم.
اگر نوشته طنز نبود و (لبخند) سایر حرفهایم باور هایم هستند ولی باورهای من ، ممکنه تجربیاتِ من برای همه کارساز و مفید نباشه !

زن شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 21:40

من امروز ناخوش بودم ، دوستم سراغ نگرفت ، حالا تکلیف چیه ؟ تازه یه ماشینم با آیینه بغلش رفت توشکمم !

الان چطوره؟ راننده ماشین رو میگم ، ماشینش داغون شد؟ ! (لبخند)

Zahragoli شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 21:34 http://zahragoolii.blogfa.com

معلومه پست جدیدمو نگاه نکردین ، زهرا گلی اصلاح شده ، از اونموقع تا حالا دارم خودمو کنترل میکنم که اینکارو بزارم کنار
من همه ی حرفاتونو جدی میگیرم

راجب هر حرفی میشنوی یا میخوانی فکر کن ، حرفای من لزوما درست نیست ، به زندگیت نگاه کن و از میون شنیده هات درست هاشو با توجه به زندگیتون و شرایطش انتخاب کنید یا اصلا خودتون ایده بسازید !

Zahragoli شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 21:22 http://zahragoolii.blogfa.com

واقعا؟ تا حالا بهش فکر نکرده بودم...
الآن اگه یه نفر همینجا حرفای ناراحت کننده بزنه و ناله کنه و ازم کمک بخواد نمیتونم بی تفاوت باشم ...
امیدوارم بتونم این حس رو کنترل کنم چون بعضی وقتا دردسر داره و خیلیا هم سواستفاده میکنن...

اون چیزی که با لبخند بهتون گفتم جدی بگیرید ، چیزی که میبایست کنترل کنید اینه که وقتی از جلوی یه در بازِ یه خونه رد میشین ، توی خونه را نگاه نکنید !

من شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 20:04

سلام...
جالب بود.

سلام
ممنون از شما

تیلوتیلو شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 18:44

شما به تنهایی مرزهای دوستی و رفاقت را جا به جا کردید
دستتون درد نکنه

چیزی نبود ، حداقل کاری بود که برای مفهوم دوستی میتونستم بکنم !
سپاس از شما

Zahragoli شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 18:22 http://zahragoolii.blogfa.com

من اصلا دلم نمیاد گوشیو قطع کنم ، حتی اگه غریبه هم باشه وقتی میبینم ناراحته به حرفاش گوش میدم ، دلداری زیاد بلد نیستم ولی بازم تلاشمو میکنم ، البته اینو نقطه ضعف خودم میدونم چون مطمئنا مسئول حال بد اونا نیستم ولی گناه دارن خب...

از نظرِ من ، اون مربوط به دلسوزیتون نمیشه ، مربوط به کنجکاویتون میشه ‍! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد