بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شامِ امشب بلاگر

یه شام خاص آماده کردم ، کسی میتونه بگه این چیه و چطور آماده میشه؟ !

غذای خاصی هست ، بسیار ساده و بسیار خوشمزه ، شاید تا حالا نخورده باشید ولی همه موادش در دسترسِ !

https://s17.picofile.com/file/8429508492/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B4%DB%B0%DB%B3_%DB%B1%DB%B9%DB%B0%DB%B8%DB%B0%DB%B7.JPG


حقیقتش یخورده سخته ، چون خودم هم غیر از دستپخت خودم اینو جایی نخوردم و شاید حق داشته باشید که نتونید حدس بزنید ، یه راهنمایی بزرگ میکنم ، گوشت و مرغ و این حرفا نیست !


فیلم رمزگشایی شام امشب بلاگر

نظرات 16 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 08:45 https://meslehichkass.blogsky.com/

لبخند

scammer doll یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 01:37

هویج سوخاری!
اولین باره میبینم هویج سوخاری میخورن!

و اینکه
بالاخره سوخاری داشت تو حدسام

واو ، نصف راهو رفته بودین پس !
احتمالا چون جایزه نداشت نتونستید حدس بزنید !(لبخند)

من یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 01:15

نوش جان

ممنون از شما

Zahragoli یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 01:08 http://zahragoolii.blogfa.com

اون ظرف قرمزه که آخرش هویجارو گذاشتین داخلش چه خوشگله

سرویس سفال کار دسته، آره قشنگه، خودمم خوشم میاد ازشون
سپاس از شما

من یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 01:00

هویج؟؟؟
چه جالب!

بله ، خیلی هم خوشمزس ، با هر آرد سوخاری میشه ، ولی با اینی که من دارم و تو فیلم نشون دادم ، خیلی خوب میشه

scammer doll شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 23:05

بگو بلاگر
خسته شد مغزم

فیلمشو گذاشتم !

scammer doll شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 22:35

چون جایزه نداره نمیتونیم حدس بزنیم

همین ، به اصل قضیه اشاره کردید !

scammer doll شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 22:32

آهان
یافتم

.
.
.

کتلت سوخاری

متاسفم ، گفتم که گوشت و مرغ نیست !

زن شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 21:37

یدونش شبیه کوکتلی هست که سوخاری شده
یدونش شبیه قارچه
نمیدونم ، بعدی :)

اصلا خواندید من چی نوشتم؟ کوکتل؟ گوشت و مرغ نیست ! یدونش شبیهِ قارچِ ؟ کدومش؟ قارج انواع داره ولی قارچ مستطیل یا لوزی ندیدم من تا بحال !
درست ترین جوابتون همون نمیدونم بود ! (لبخند)

سحر شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 21:26 https://roya-94.blogsky.com

نزدیکترین نمیدونم را شما گفتید ! (لبخند)

Zahragoli شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 21:25 http://zahragoolii.blogfa.com

چقدر شبیه مرغ سوخاریه...
مطمئنم هیچوقت نمیتونین به اندازه ی من مرغ سوخاریتونو خوشمزه کنین ، عالی میشه

فکر نکنم اینطور باشه ، اگر آرد کنتاکی اصل پیدا کنم که مرغام خیلی خوب میشه ، یه رستوران نزدیکمون هست با پودر اصل درست میکنه ، هوس کنم از اونجا میگیرم.
ولی مرغ سوخاری نیست ، متاسفانه

من شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 20:35

سیب زمینی نیست؟

نه متاسفانه
سپاس از تلاشتون

scammer doll شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 20:12

هر چیه سرخ شده ...

خیلی نزدیک شدید ، اینجاست که این شعر مصداق پیدا میکنه:
از کراماتِ این اسکمر دالِ ما چه عجب ، عکس را دید و گفت سرخ شدست !

من شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 20:07

نمیدونم...
ولی هرچی هست خوشمزست
نوش جان.

واو ، چه جوابِ کاملی ! (لبخند)
ممنون از همراهیتون

scammer doll شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 19:57

یه عکس واضح تر بزارید خب
یکی از اونا رو نصف کنید تا بگم چیه و چطور درست میشه

؟ دیگه پس برای چی سوال بذارم ! یدفعه فیلم آماده کردنشو میذارم خب !

scammer doll شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 19:29

یه چیزی که سوخاری شده!
شاید بال مرغ سوخاری

واو ، خیلی مواظب خودتون باشید !
نه متاسفانه
آخر شب فیلمشو میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد