بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ببخشیدِ دلنشین !

اگر واقعا مطمئنید که اشتباه کرده ، از نظر من تحت فشارش نذارید که بگه ببخشید ، بهش زمان بدید ، بذارید خودش با میل و رغبت اینکارو بکنه ، اینجوری احتمالِ تکرارِ اون اشتباه کمتر میشه ، چون با زمانی که بهش دادید ، روی اشتباهش فکر کرده و خودش به این نتیجه رسیده که کاری که کرده یا حرفی که زده خطا بوده.

این ببخشید ها دلنشین تر و ماندنی ترِ !

نظرات 6 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 23:14 http://girlbad1370m.blogfa.com/

معذرت خواهی من اینجوریه که میگم ببخشید امامیگم تقصیرخودت بود

پس هرگز نگو !

scammer doll یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 14:44

البته یه ببخشیدایی هم هستن که هر چی بگی دیگه درست نمیشه!بعد طرف مقابل چطور ببخشه وقتی درست شدنی نیست!
کاری که امروز من کردم

خودتون میدونید فکر میکنید همه هم خبر دارند ! بیشتر دارید میو میو مینویسید ! (لبخند)

scammer doll یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 13:42

حالا هستن کسانی که نمیتونن ببخشن و آخرش جوری میشه ادم ببخشیدش رو پس میگیره

دیگه میگیم ببخشید قبول کنن دیگه

سپاس از نظرتون و کم و بیش موافقم

من یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 13:18

سلام...
بله،چشم.

سلام
سپاس از همراهیتون

توسن ب اسکای مایکل یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 13:18

راستش از نظر من اینک همه چیزت رو کنار بذاری و روی یک چیز متمرکز بشی اشتباس و در اییچنده کم گذاشتن توی این موارد باعث دور شدنت از رویاهات میشه .
بهت پیشنهاد میدم کتاب پدر فقیر پدر پولدار رو بخونی یا گوش بدی چون خیلی بدردت میخوره و بهت راهو نشون میده و اگ خوندیش کتاب چهار راه پولسازی ادامه اون کتابه ک خیلی مفیده بنظرم توی این مسیری ک برای خودت ترسیم کردی .

ممنون از پیشنهاد و حضورتون

تیلوتیلو یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 12:22 https://meslehichkass.blogsky.com/


البته بعضی وقتا هم ببخشیدی در کار نیست
اشتباه کردیم ولی ازش پشیمون نیستیم

از تیلو بعید نیست ! (لبخند)
ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد