بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تولد ، لحظه صفر نیست !

وقتی به ساعت یا تقویم نگاه میکنید ، ظاهرا دارن میرن جلو !

ولی واقعیت اینه که هر انسان یه ظرفِ زمان داره که هی داره میره عقب ، تصور کنید یه تقویم داریم به اندازه روزهای عمرمون ، وقتی برگِ بعدی را برمیگردونیم ، مثلا 21 میشه 20 ، بعد 19 و همینجور کم میشه ، این از روز تولدمون شروع میشه تا به صفر برسیم !

نظرات 6 + ارسال نظر
من دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 21:09

همه پستاتون رو خوندم.
عالی بودن مثل همیشه.

ممنون از همراهیتون

Zahragoli دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 09:28 http://zahragoolii.blogfa.com

چه جالب دیشب میخواستم یه پست با همین محتوا بنویسم البته متفاوت تر...
درسته عمرمون میره ولی اگه یاد بگیریم با شادی زندگی کنیم نگرانیمون بابت گذر عمر و نزدیک شدن به صفر هم کمتر میشه چون همش پشیمون نیستیم از عمری که با حال بد گذشت

ممنون از نظرتون و با شادی کاملا موافقم.

scammer doll دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 01:56

من فقط دارم نفس میکشم تا ته زندگیم برسه
برای من چیزی بعنوان بهترین وجود نداره
ممنون از آرزوتون

توقعتون از زندگی را کم کنید ، میبینید که داشته هاتون آنچنان هم کم نیست !
سپاس از حضورتون

scammer doll دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 01:02

تاسف چرا
عمر همه آدما داره میره دیگه!
چه با هدر چه بی هدر

خودِ آدما انتخاب میکنن که با عمرشون چکار بکنن !
براتون بهترین ها را آرزو میکنم
سپاس از همراهیتون

scammer doll دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 00:31

از این زاویه به گذر عمر فکر نکرده بودم
عقب یا جلو داره هدر میره عمرمون

متاسفم !

بارون دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 00:15

پست انگیزشی آخر شبی

اجازه بدین همون لحظه های رو به جلو در ذهن باقی بمونه، فعلا به صفر فکر نکنیم..
گذر زمان رو به جلو باشه حس بهتری داره، درسته لحظه های عمر سپری میشه ولی آدم ها در گذر زمان بیشتر میفهمن با خودشون چند چندن..

باشه ، رویات را بهم نمیزنم ، همونجا زندگی کن و خوش باش !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد