بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

نازکیِ احساس !

هر وقت دیدید ...

یک آهنگ

یک فیلم

یک داستان

یک خاطره

یک نوشته

یک صدا

اشک به چشمانتان آورد

بدانید احساستان نازک شده ، در حدی که اونورش را میشه دید ، خیلی نازک ، آماده ترک برداشتن و  فروریختن !

نظرات 4 + ارسال نظر
من دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 21:06

هم نازک شده هم فرو ریخته!!!

وقتی نازک بشه هر آن میتونه فروبریزه !

بارون دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 17:59

اوووووو زیاااااد..
حالا اونورش چی میگه؟
به نظر من یه امر عادیه و کم و بیش برای خیلی ها وجود داره..

خیلی نازک بشه ، بعدش فروریختنش بدِ !

Zahragoli دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 17:24 http://zahragoolii.blogfa.com

من از بچگی با دیدن فیلم یا خوندن یه داستان گریه میکردم الآنم که بزرگ شدم خودمو کنترل میکنم وگرنه بغض رو میکنم...
با احترام مخالف نظرتونم

با احترام به نظر شما ، دیدگاه من مردانه است و قطعا با شما متفاوت !
درود به مخالفِ من و سپاس از روشنگریتون

Zahragoli دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 17:16 http://zahragoolii.blogfa.com

بیشتر خانما با اینایی که گفتین گریشون میگیره...

از نظرِ من ، نه ، وقتی احساسشون نازک میشه گریه میکنن ، وقتی حس میکنن تکیه گاه محکمی ندارن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد