بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

روز خنده !

حتما یه روز را مشخص کن که مثلا یه فیلم شاد یا خنده دار ببینی ، یه کتاب کمدی بخوانی ، در اون روز فقط سراغ شبکه های تلویزیونی یا اجتماعی شاد بری ، روزای دیگه هم اینکارو بکن ولی در آن روز هر مشکلی هم داشتی ، روز خندتون باشه و فقط برای شادی برنامه داشته باش .

غم و غصه هم که برنامه نمیخواد ، تا دلت بخواد هست ! (لبخند)

نظرات 6 + ارسال نظر
- سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 21:20

میبینم که به پیشواز رفتید ! (لبخند)

من سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 14:37 http://me2020.blogsky.com

ایده جالبی بود

سپاس از شما

بارون سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 13:57

چه خوب، چه روز خوبی
من که خنده رو خیلی دوست دارم و زیاد هم استفاده میکنم..

ممنون از نظرتون

من سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 13:41

سلام...
باشه،چشم.

سلام
معلومه مدرسه هم شاگردِ خوبی بودی (لبخند)
ممنون از شما

scammer doll سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 12:46

نیم ساعت پیش کلیپ خنده دار دیدم و کلی خندیدم

نه دیگه اینجور که ساعتی یه بار گزارش بدید ! (لبخند)
یه روز کامل اینکارو انجام بدید ، بعد نتیجه کلی را بنویسید که همنشین های دیگه هم ببینند.
سپاس از شما

scammer doll سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 11:07

پیشنهاد خوبیه

انجام دادید ، لطفا نتیجه را اعلام نمایید .
با سپاس از همکاریِ شما ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد