بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ماهِ من !

نرم و آروم ، خرامان داره میاد ، شدم مثل آدمهایی که تو سالن انتظار فرودگاه یا ایستگاه قطار هی سرک میکشن که مسافرشون کی میرسه و دلتنگیاشون تموم میشه ، هوا هم خوب شده، گاهی از پنجره بیرونو نگاه میکنم ، شاید 4 شنبه ها تنها روزهایی باشه که دلم میخواد خورشید زودتر بره و ماهِ من بیاد !


دارم اینو گوش میکنم ! میشه یکی  اینقدر دوست داشته باشه  ؟


این پست بروز میشود


فیلم خرید از میوه فروشی سر کوچه بلاگر


فیلمِ شام امشب بلاگر ، فعلا بادمجان در فر و گوشت چرخکرده ، بعدا نمیدونم چی میشه !



با اونی که فکر میکنی بهت از همه نزدیکنره و بیشتر از همه بهش حساسی ، مواظب رفتارت باش، برنجونیش بیشتر خودت آزار میبینی تا اون !


همبرگرِ بادمجون ، یه ورق پنیر هم روش گذاشتم ، توصیه میکنم حتما امتحانش کنید !

https://s17.picofile.com/file/8429967234/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B4%DB%B0%DB%B7_%DB%B1%DB%B8%DB%B1%DB%B3%DB%B4%DB%B1.jpg


همونجوری باش که قبل عقد بودی ، بالاخره جوری بودی که اونو متقاعد کردی شما را برای یه عمر بپذیره ، بعد عقد عوض بشی ، دیگه اونی نیستی که اون میخواسته !


این 4 شنبه ایها بد جوری دو دستی به امشب چسبیدن ! امیدوارم تا 12 رها کنن  و برن به کار و زندگیشون برسن ، فعلا که دارن حرکات موزونِ شبیه ورزشهای باستانی میکنن ! (لبخند)


چرا آروم نیستی؟ مگه خودت نمیخواستی که بره؟ خب رفت ! راحت شدی دیگه ! حالا چرا ناراحتی؟ چرا عصبی هست؟ فکر نمیکردی اینقدر راحت بره ؟ چرا ، همینه ، وقتی کسی را هل میدی که بره ، خب یه دفعه دیدی واقعا رفت ! مخصوصا اگه یکی دیگه بشینه جات ، دیگه اصلا اسمتم  یادش میره !


میگی من اینو میخوام ، اونو میخوام ، میخوام اینجوری باشه ، اونجوری باشه ...خیلی هم خوب ، فکر کردی که اونم یه چیزایی میخواد؟ یا فقط به خواسته های خودت فکر کردی؟  هر وقت هم به خواسته های خودت ، هم به درخواست های اون فکر کردی ، میتونم بگم به زندگیِ واقعی خوش اومدی !


حتما برات پیش آمده با عزیزت قرار داشته باشی و دقیقه های آخر براتون سخت بگذره ، الان دقیقا حالِ منه ، این چند دقیقه آخر ، قبل رسیدنش داره خیلی طولانی میگذره !


دارم شمع ها را با یه عود روشن میکنم ... آمدنشو حس میکنم !


چقدر زیباست ... لحظه دیدار ،عزیزم  آمد !


پنجشنبه حسود هم هست ، میگه دیشب کجا بودی؟ میگم یه سر رفتم مراسم 4 شنبه ایها ، میگه عه ، 4 شنبه حالش خوب بود، برات عشوه هم اومد؟! ، 4 شنبه؟ عشوه؟ یعنی تا این حدحسودِ ! (لبخند)


هر چی بهش میگم پنجشنبه جان این لباسای گل گلی چیه میپوشی ؟ میگه خوشم میاد ! شادم میکنه ! چی بگم بهش ؟ یه هودی پوشیده کله پلنگ صورتی روشه ! موهاتو چرا این رنگی کردی؟  ، آخه چی بگم بهش؟ 5 شنبس دیگه ، از قرتی بازی خوشش میاد !


وقتی عاقبتی با کسی نمیبینید ، حتی اونقدر دورید که برای یه قدم زدن ساده هم نمیتونید برنامه بذارید ، حقیقت اینه که ادامه دادن با او یه اشتباهِ ، حتی اگه یه اشتباهِ زیبا باشه !


فردا با 5 شنبه میریم تو دل طبیعت ، دلم برای درختا ، برگا و جاده تنگ شده !


وقتی دوسش داری در حقیقت تنها نبودنِ خودتو دوست داری !


پنجشنبه عزیزم میگه فردا چلوکباب کوبیده میخواد ... یا میبرمش بیرون یا خودم براش درست میکنم !

نظرات 20 + ارسال نظر
lili پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 14:10

سلام
ممنونم که اونو به خونه ام فرستادید
ته چین نوش جانش... وجای همه هم پنج شنبه ایها خالی

سلام
سپاس از شما و نذار بعد ناهار بخوابه ! (لبخند)

توسن پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 11:20

وااااییییی بلاگر تازه فیلم میوه هاتو دیدم بنظرم بدجور دچار پاشیدگی روحی شدی ب خودت بیا این کولی بازیا چیه میویه ها سیلام
همش تقصیر این پنج شنبستاااا

میبینم که از مرحله پاشیدگی گذشتی و کلا روحت متلاشی شده و دیگه جمع نمیشه ! (لبخند)

lili پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 11:16

سلام
پنج شنیه عزیزم از راه رسیده و دارم از تک تک ثانیه هاش لذت میبرم. براش میخوام ته چین مرغ درست کنم تا اونم لذت ببره . درود بر پنج شنبه جان که بی منت وبدون تاخیر از راه میرسه و دلم را شاد میکنه. دوست دارم روز عزیزم.
سپاس از شما

سلام و عرض ادب و احترام به هم 5 شنبه ای اصیل و با وقار
واو ، ته چین مرغ ! خوش بحال 5 شنبه که همچین طرفدارایی داره ، من بردمش پارک و کمی قدم زدیم ، پس ناهار بیاد پیشِ شما؟ بذار بپرسم ازش .... میگه با اینکه چلوکباب هوس کرده بودم ولی میرم خونه لی لی اینا یه سر ته چین میخورم و برمیگردم ! یعنی تا این حد ته چین مرغ اثر داره ! (لبخند)
ممنون از شما و درود به همه 5 شنبه ایهای گرامی

مینا پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 10:52 http://sun1999.blogfa.com/

نوش جان

سپاس از شما

scammer doll پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 01:01

دیگه از گل گلی پوشیدنم مشخص شد پنج شنبه ای ام

آهنگ رو معنیش رو متوجه نشدم سرچ کردم
چه معنی قشنگی داره
بله که میشه یکی انقدر دوستت داشته باشه

بله ، معنی زیبایی داره

scammer doll پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 00:56

منم مثل پنج شنبه گل گلی پوشم ...

واو ، پس شما هم 5 شنبه ای هستی ، ممکنه خودتون خبر نداشته باشید ! (لبخند)

توسن پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 00:45

چی چی میگوی سیر کوجو بود نصف شبی

مترجمم ک نیوردی حالو هم اشکالی نیس خودوم بشت میگوم
از بادمجون خوشم نمیاد دوس داری تو ن شماه

بله ، خیلی زیاد ، غذاهای خوشمزه ای هم باهاش درست میکنم ، اونایی که بادمجون دوست دارن با همبرگر و سس خردل ملایم و یه ورق پنیر امتحانش کنن ، خیلی خوب میشه ، به غذاهاتون تنوع بدین.

توسن پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 00:38

باقالیااا برررروووح اینو همونی داره میگ ک خودش میگ اودافظ

اینو دیگه زدی تو مزرعه پیاز! امشب سیر خوردی؟ چرا واضح نمیگی؟

توسن پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 00:37

از این طرح های ادمک و گلای رو بشقابات خوشم ساده هست دوس دارم کجا پیداشون کردی ؟ من جایی ندیدم بنظرم تو راه شمال هووم؟

تو بشقاب فروشی ! (لبخند)

Zahragoli پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 00:37 http://zahragoolii.blogfa.com

پنجشنبه هم از این تیپا میزنه؟ با همین کاراش دل شمارو برده دیگه...
رنگ موهاش چه رنگیه؟؟خیلی کنجکاو شدم

صورتی !

توسن پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 00:34

بلاگر امشب ی ارزو کن برای هممون برای خوت برای اونایی ک دوسشون داری و دوست دارن

هر وقت کسی از من اینو میخواد فقط میگم سلامتی ، بقیش کم و زیاد بالاخره درست میشه ، البته بعضی وقتا هم نمیشه ! (لبخند)

توسن پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 00:32

از مزه بادمجون خوشم نمیاد دوچ دالی تو ن شوماه

اولشو متوجه شدم ، نصفه دوم جملتون رفته بود تو باقالیا ، پیداش نکردم ! (لبخند)

توسن پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 00:31

با عود سردرد نمیگیری ؟
البته من دوس دارم اما زیاد نمیتونم تحملش کنم

منم کم روشن میکنم ، پنجره هم بازِ ، به جنسِ عود هم بستگی داره ، بعضی ها بوشون ملایمه.

بارون پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 00:30

حق داره خب، همه نسبت به دوست داشتنی هاشون حساسن (یا مثلا حسودن)
پنج شنبه ی خوبی داشته باشید پنج شنبه ای مهربون

سپاس از شما

توسن پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 00:29

حالا ناز نکن بیا وسط
میری یا باید هولت بدیم
پنج شنبه دوس داشتنیتم اومد
خوش باشی

از کجا میدونی الان وسط نیستم ! (لبخند)
ممنون از شما

توسن پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 00:28

از توسن ب بلاگر ،بلاگر ب گوشی ؟
ی وقت این ابتکاراتت تو اشپزی کار دستت نده گوش شیطون کر
وجدانن بادمژون و همبرگر؟؟؟
اصلا چ مزه ای بود
مگ تو ن شما نون نمیخوردی هههعععع مچتو گرفتم

ناهار برنج نخورم ، شب نون میخورم ، گفته بودم قبلا ، نونِ سبوس دارِ ، خیلی عالی شده بود ، امتحان کنید.

Zahragoli پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 00:03 http://zahragoolii.blogfa.com

مبارکه پنجشنبتون

ممنونم زهرا

من چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 19:55

سلام...
نوش جان.

سلام
ممنون از شما

Zahragoli چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 19:14 http://zahragoolii.blogfa.com

هر دو به این نتیجه رسیدیم ، بعد عقد خیلی بهتر میشه همدیگرو درک کرد ، مشکلا رو باهم درمیون میذاری و برای حلشون از هم مشورت میگیری ، بنظرم بعد عقد خیلی راحتتر ابراز احساسات میکنی و...

سپاس از انتقال تجربتون
با عقد هم کاملا موافقم ، و از دیدِ من هم نوعش فرق نمیکنه چه دائمی چه موقت

Zahragoli چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 18:47 http://zahragoolii.blogfa.com

من بعد عقد بهتر شدما در جریان هستین که من فرشته ای در جلد آدمم

شوشو اینو میگه یا خودتون؟ در جریان هستم...جریانش قویه ، داره منو غرق میکنه ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد