بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

عشق اینه !

انگار مثلِ یه نسیم به صورتت میخوره ، از اونایی که کنار ساحل ایستادی و نسیمی که از روی دریا میاد داره روحتو بغل میکنه و با خودش میبره و روی موجهای میگردونه !

پنجشنبه به من این حسو میده !

این پست بروز میشه

با 5 شنبه رفتیم قدم زدیم ، یه پارکِ خیلی زیبا ، دستِ همو گرفته بودیم و هر دو خوشحال بودیم ، پر از آرامش و اطمینان ، هم او به من اعتماد داره هم من به اون ، چقدر حسِ خوبیه ، اعتماد را میگم !


حتی یه بار ، تاکید میکنم ، یه بار هم اعتماد را در طرفِ دیگه زندگی از بین ببرید ، دیگه درست نمیشه ، خیلی مواظب این یکی باشید !


بلاگر و گیتار و 5 شنبه !


وقتی میخوای تعهد دائمی بدی ، یادت باشه ، دائما میبایست ، صادق باشی ، وفادار باشی ، متعهد باشی ، مهربون باشی ، معتمدش باشی و ... ، خوب فکراتو بکن ، بعد دائم باش !


زود رنجه ؟ شما هم متخصصِ رنجوندن؟ خب از دیدِ من به مشکل برمیخورین !


میگی عاشقی و برات مادیات مطرح نیست؟ خیلی هم خوب ! میدونی داری چی میگی دیگه؟ یا نه ؟ خونه بابا و مامان هستی و از چیزی خبری نداری؟ از دیدِ من وقتی حرف میزنی ، قبلش فکر کن و خودتو تو موقعیت واقعی تصور کن ، اگه تصور نمیتونی بکنی ، همینجور بیشتر فکر کن !  فردای زندگی احساسات برات 100 گرم پنیر هم نمیشه ! میخوام یه بار امتحان کنم و برم برای یه سوپر مارکت گیتار بزنم و شعر بخوانم ، ببینم اون 100 گرم پنیر را بهم میده ؟!


قابل توجه آقایون ، او بیشتر از امکانات خونه پدی را  از شما خواهد خواست ! ابتدا امکانات خانه پدرزن محترم را بررسی و سپس اقدام کنید ! وگرنه شنیدنِ این جمله اجتناب ناپذیره که : اگه میدونستم  اینجورِ که خونه بابام میموندم !


باورتون نمیشه چقدر حالم خوبه ! البته شاید بعضی باورشون بشه ! اونایی که میدونن 5 شنبه چیه !


وقتی برای رسیدن به چیزی هزینه پرداخت کنی ، مطمئن باش قدرشو بیشتر میدونی !


از نظرِ من آقایون بسیار بیشتر از چهره و صورت به تناسبِ اندام توجه میکنند ، ورزش و رژیم را فرآموش نکنید !


اینکه همش به یادشی و بهش فکر میکنی ، بهیچ عنوان دلیلی برای این نیست که اونم اینجوریه ! به فکرِ خودت باش !


تازه وقتی رفته متوجه شدی برات چقدر مهم بوده؟ چرا وقتی کنارت بود این حسو نداشتی؟


وقتی میخوای بری خرید ، تنها برو  یا نذار سلیقه همراهت روی خواسته واقعیت اثر بذاره !


پنجشنبه هوس پیتزای بلاگر را کرده ، تنها کسی که از پیتزاهایی که برای خودم درست میکنم بهش میدم !


وقتی دلت 5 شنبه را میخواد ولی با یه روزِ دیگه هستی !   داری کی رو گول میزنی؟ خودتو؟


این خودِ ما هستیم که اجازه میدیم بعضی آدمها با ما بد باشن !  حس خوبی بهش نداری؟  هر کی  و تحت هر عنوانی بود باهاش رابطه نداشته باش !


هیچکس اسیر هیچکس نیست ! درها رو بستی ، قفلها را محکم کردی ، پنجره ها را نرده زدی و ... ، فکرشو میخوای چکار کنی ؟  فکر وقتی به خواستِ خودش  اسیرت میشه که درکش کنی !

نظرات 7 + ارسال نظر
- پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 22:38

از پیتزای بلاگر فقط به ۵ شنبه میدید :(

فقط !

توسن پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 21:48

میگی عاشقی و برات مادیات مطرح نیست؟
.
بلاگر فک کن ی دختر هستی و عاشق ی پسری شدی ک اون پول نداره کارم نداره ولی دیگ میدونی نمیتونی بعد اون عاشق کسی بشی اون پسرم عاشقته با اینکه ازت بی مهری دیده اما بازم عاشقته و ازت خاستگاری کرده تو اگ دختر ی خانواده مرفه باشی چیکار میکنی هووم ...

از نظر من با همچین آدمی ازدواج کنی با دعوا و درگیری و ناراحتی جدا میشی، به این هم فکر نکن یه سال بعد ازدواج نوک سوزنی از اون چیزی که بهش میگی عشق باقی مونده باشه ! دیگه بستگی به خودتون داره چه تصمیمی میگیرید !

Zahragoli پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 21:32 http://zahragoolii.blogfa.com

قورمه سبزی رو نمیدین ، پیتزا رو هم که نمیدین ، فکر کنم کلا از هیچکدوم نمیدین...

قرار بود بدم به خودم هم چیزی نمیرسید ! (لبخند)

توسن پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 19:11

گیتار زدنت

چ شعر قشنگی انتخاب کردی بهراد
اونجاشو خیلی دوس داشتم
در نوازش نیش ماران یافتن
زهر در لبخند یاران یافتن
مرسی ک ایقد خوشگل برامون گیتار زدی

سپاس از همراهی شما

بارون پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 17:30

مسائل اقتصادی مگه میشه مهم نباشه؟ مثل این هست که بگن نباید غذا بخوری یا آب بنوشی و یا بخوابی و استراحت کنی و... در صورت نبود هر کدوم از اینها نهایتا چند روز دوام میاری چون مسائل حیاتیه زندگی هستن، مادیات هم همینطور.. زندگی بدون پول اصلا امکان پذیر نیست..
واقعا بدون مادیات نمیشه زندگی کرد و زنده بود و همه اینو خیلی خوب میدونیم.. و بدون شک برای تک تک آدمها مهمه..
مادیات هم بخشی از زندگی هست و درست بدست آوردن و درست استفاده کردنش جدا از انسانیت نیست..
فقط چیزی که مهمه نباید زندگی و عمر و انسانیت رو فدای پول کنی، پول برای بهتر زندگی کردنه نه بیشتر..

متاسفانه در نهایت اون خطِ آخر اتفاق میفته و فدا میشه !

Zahragoli پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 16:53 http://zahragoolii.blogfa.com

کاش اینقدر پول توی زندگی مهم نبود اونوقت خیلی چیزایی که به انسانیت مربوط میشد پررنگتر میشدن و مردم برای انسان بودن تلاش میکردن...

موافقم و از دیدِ من حرفتون درستِ
سپاس از نظرتون

من پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 14:16 http://me2020.blogsky.com

روز خوبی داشته باشین

میشه 5 شنبه باشه و خوب نباشه؟
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد