بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پاسخ با منطق یا احساس؟

وقتی با احساس به سوالی جواب میدی ممکنه یه روز بگی باشه و یه روز در پاسخ همان سوال بگی نه ، بستگی به حستون داره !

وقتی با منطق و تفکر جواب میدی و نمیذاری حست روی پاسخی که میخوای بدی اثر بذاره ، همیشه جوابتون یکسانِ!

کدومش بهترِ؟

نظرات 5 + ارسال نظر
بارون شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 13:20

چه جوابی!
من چی بگم دیگه، قانع شدم..

سپاس از شما

توسن شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 12:50

شرارت هم ی حسه دیگ
مگ میشه حس نباشه
اونوقت تو ن شما چطوری حرص مارو درمیاوردی

داری میبینی که ! (لبخند موذیانه)

بارون شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 12:47

احساس منطقی..

از دیدِ من جنسشون با هم متفاوته نمیشه گفت یه تیکه یخِ داغ !، یه ترازو را در نظر بگیرید ، رو یه کفه تعدادی گل (نمادی از احساس) میذاری و رو یه کفه دیگه یه کتاب (نمادی از فکر و منطق) ، میشه که در یک نقطه به تعادل برسند و این از نظرِ من خوبه .

توسن شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 12:41

اودافظ حسای اوشمزه اوداففففظظظ

نمیگم حس نباشه ، مگه میشه بدون زیبایی زندگی کرد؟ ولی منطق بتونه کنترلش کنه نه برعکسش !

من شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 12:34 http://me2020.blogsky.com

به نظرم بستگی به مسئله داره،گاهی ترکیب جفتشون لازمه

ضمن احترام به نظر شما ، نظر من همونه ، این احساس جوری وسوسه خواهد کرد که وقتی حتی مشترکا با منطق هم وارد یه پاسخ بشه در نهایت میبینی حرف خودشو پیش برده !(لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد