بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

عزیزم های ناخوشایند !

به یکی میگی عزیزم ، ته دلت نه تنها عزیزت نیست ، یه جورایی هم بدت میاد ازش !

حداقل اسمشو صدا کن ، عزیزم را خراب نکن  ، عزیز یعنی پر ارزش ، محبوب ، گرامی ، با قدر ، کلمۀ قشنگیه !

میدونستین اولینِ پستِ من در رابطه با عزیزم بود؟

نظرات 4 + ارسال نظر
توسن یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 00:04

فحش ک توش نبود ؟
بدجور براش شرمسارم
بهش بگو ب خودت بیا
ببین چ بلایی سرش اوردی بدبخت ب هزیون گفتن افتاده

من یا شما؟

توسن شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 23:34

ینی خیلی خبیثانه گفتتتتتممم؟
توش خُشگلم وجوگرم و خوش تیپ و خوش صدا و از این چیزمیزااا هم داشتاااا حالا درسته ک اخرش یکم خبیثانه بود اما ....

به این مترجمی که استخدام کردم ، میگم توسن چی میگه؟ میگه هولالا بلا بلا وی وی وی ... اینم فکر کنم با نوشته های شما قاطی کرده ، فکر کنم یه مترجم هم برای ترجمه حرفای این این مترجم لازم دارم ! (لبخند)

توسن شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 21:29

عییییزییییززززممممم

به هر چی شبیه هست غیر آنچیزی که میبایست باشه !

scammer doll شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 17:43

بله میدونستم

من وقتی یه خانم یا آقای غریبه بهم میگه عزیزم حس خوبی اصلا ندارم ولی شنیدنش از طرف کسی که واقعا منو عزیز خودش میدونه لذت بخشه

سپاس از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد