بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شام بلاگر ، شنبه شب !

امشب واقعا حوصله نداشتم غذا درست کنم ، تصمیم گرفتم از بیرون سفارش بدم ، یه پیتزا فروشی نزدیکمون هست ، پیتزاهاش خوبه ولی من میون دو طعم پیتزا دودل بودم و نتیجه این شد !

شام امشب بلاگر


اگه یه نفر یا نهایت 2 نفر باشی و بری تو جاده یه شب چادر بزنی ، تو جنگل ، بازم عیب داره؟ اگه غیر همدیگه کسی را نبینی و نفس به نفس نشی ! پروتکل ها را داغون کردی؟ نمیدونم ! شایدم یه کلبه ، واقعا یه جاهایی مادیات مطرح نیست !  دارم اینو گوش میکنم

نظرات 3 + ارسال نظر
مسافر یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 19:05

فقط یک همراه خوب و پایه باشه بقیش مهم نیست

همراهِ خوب گرسنه ، بدون پیتزا یا مرغ در فر ، میتونه خطرناک باشه !

Zahragoli شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 23:27 http://zahragoolii.blogfa.com

ما که از اون جنگلا نداریم
هوای بهاری هم نداریم کلا دو فصله پاییز و تابستون
فقط دریا داریم
البته که میشه توی خونه زیر کولر هم خوش بود
جای ما از اون هوا لذت ببرین ...

اینجا هم هوا کولر زدنی شده ، تو ماشین که چند روزِ میزنم !
جنگل هم از رو ناچاریه ، سفرِ خوب نمیشه به این زودیا رفت.
سپاس از همراهیتون

بارون شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 20:23

بلاگر خان شکمو
یعنی به وقت بی حوصله بودن آدما شکمو میشن؟؟
نوش جونتون..

برای خوش بودن مادیات اولویت نیست.. یعنی میتونه که نباشه این دیگه بستگی به آدمها داره..

بارونِ ساده ، دقیقا خوش بودن به مادیات وصله ، آخی ، شما ببار !
یه روزی با این حرفِ منم کنار میای !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد