بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

کمتر نه !

از نظرِ من ، آدمها یه خصلت دارند ، این توی همشون وجود داره :


به کمتر از آن چیزی که داشتند رضایت نمیدند !


اگر چیزی داشتند نمیتونند بعدش کمتر از اونو داشته باشند ، چه گوشی موبایل باشه ، چه عشق و  احساس ، اگر هم رضایت بدند همیشه در حسرت زندگی خواهند کرد !

نظرات 2 + ارسال نظر
ناشناس جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 17:56

من به کم راضی نیستم خودتو توو آینه دیدی؟
از کی تا حالا بالای شصت کیلو رفته توو آئین بیبی
من به کم راضی نیستم میزنی بزن از جون و از دل
خودتو بکش اصن
قشنگ با دقت و عشق تو باش به فکرِ منزل
وگرنه نه که کنسل بلاک

من برم مترجم را صدا کنم ببینم چی نوشتی ! (لبخند)

Rara جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 16:36 http://Rarazi.blogfa.com

خب این خصلت انسانه... همه ماها کمال گرا هستیم و می‌خواهیم بهتر از دیروزمون باشیم

بحث سر اینه که موردِ کمتر را بپذیریم و حسرت بخوریم یا همچنان منتظرِ بهتر از دیروزمون بمونیم؟!
سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد