بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

کسی هست که خودشو نخواد؟

از دیدِ من  ، همه ابتدا خودشونو دوست دارن و یه جورایی هر کاری هم میکنند ، حتی محبت بدون توقع به دیگران برای اینه که یه حسی توی وجودِ خودشون ارضا بشه !

پدر و مادر هم فرزندانشون را دوست دارن چون فیزیکی هم حساب کنیم اونا خودشون هستند !

حتی اونی که متاسفانه و به اشتباه از زندگی دست میکشه ، توی فکرش اینه که میخواد خودشو  از رنجی که داره میکشه رها کنه !

به کسی که خودشو دوست داره میگن خودخواه ، از نظرِ من ، همه همینیم  و اگر با دقت به هر کاری که میکنیم  فکر کنیم ، میبینیم در نهایت بخاطرِ خودمون بوده !

نظرات 2 + ارسال نظر
بارون شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 14:36

بله همه ما خودمون رو دوست داریم ولی نمیشه یه واژه بهتر برای دوست داشتن خودمون پیدا کنیم؟ خودخواه قشنگ نیست.. چون عموما برای اونهایی به کار میره که به خاطر دوست داشتن و رفاه خودشون از روی دیگران رد میشن..

از دیدِ من ، بعضی واژه ها به اشتباه بار منفی پیدا کردند !

توسن شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 12:08

بنظر من اونی ک غیر خودش کسی رو نمیبینه خودخواهع ینی بقیه رو درک نمیکنه .
اینه خودتو دوس نداشته باشی ک خیلی بده
مثلا من قبول دارم ک چ کمبود هایی دارم بدنم چجوریه ،صورتم ، خونوادم ،شرایطی ک توش هستم,اشتباهاتی ک کردمو پذیرفتم و دارم تغیرش میدم چرا ؟ چون عاشق خودمم خوشبحال اون ک عاشق منه

در نهایت همه ابتدا خودشون را میبینند و هر کاری میکنند و قدمی که برمیدارند خواسته های خودشون را در نظر میگیرند ، کار درستی هم هست.
راجب اون خط آخر هم ، براتون بهترین ها را آرزو میکنم.
سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد