بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

گلنارم !

فکر کنید 100 سالِ پیش بود و از یکی خوشتون میومد چکار میکردید؟

چقدر یه نامه ، یه جوهر و قلم میتونست قشنگ بنویسه ... فکر کنید مردی بود و برای دلدار و همسرش که از او دور بوده ، چه ساده و راحت مینوشت ...


فدایت شوم، عزیز تر از جانم ، نازنینم،  بهتر از گلم ، اولین و آخرینم ، دلم برایت ذره ای شده ، کجایی که از دوریت بی قرارم ، خورشیدِ من ، مهربانم ، گلنارم ، یکدانه ام ، سرگردانم  از دوریت ، آتش عشقت مرا در کام برده ، در آرزوی دیدارت میسوزم ، گذری نیست که به یادت نباشم ، شبی نیست که بی یادت به خواب روم ، کاش اکنون در کنارم بودی و بی مزاحم تو را داشتم ، روزها میگذرد و من بی تو بودن را عادت نکردم ، آشفته ام از ندیدنت ، خسته ام از نبودنت ، کاش میدانستی دلتنگی من را ، کاش بجای ستاره ها با صدای دلنشینت سخن میگفتم ، با لبخند زیبایت از خواب میجستم ، آنگاه بی غم از عالم بودم ، بزودی پیشت می آیم و ختم دلتنگیست ، دیدارمان تازه میشود و قلبمان باز ، دوستت دارم گلنارم ، زیاده سخنی نیست و فرآوان غمِ دوری ، به امید دیدار ای عزیزِ دل ، فدای تو بشم ، یارِ دلتنگت  ، رضا

نظرات 6 + ارسال نظر
Zahragoli یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 17:58 http://zahragoolii.blogfa.com

با این ادبیات نه ولی با همسرم زیاد نامه بازی کردیم با اینکه گوشی هم داشتیم ولی حس نامه فرق داره ، اتفاقا امروز یکیشو خوندم

بسیار عالی و زیبا ، براتون بهترین ها را آرزو میکنم و سعی کن بخوبی از این خاطرات محافظت کنید .
ممنون از حسِ خوبی که منتقل کردید

دایا یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 14:05 http://daya,blogfa.com

اصلا اصلا اصلا فکر نمیکردم این قدر احساساتی و رمانتیک باشید
نامه بسی زیبا بود

وقتی کسی را میبینید که منطقیه دلیل به این نیست که احساس نداره ، خوبه هر دوشون را در یک تعادل مناسب داشته باشی !
سپاس از شما

توسن یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 13:52

بنظرم ک ی اتفاقایی افتاده
اخه بدجور هوای عاشقی زده ب کلت

خوشبختانه همه جا ساکت و آرومه و هیچ اتفاقی نیفتاده

بارون یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 13:43

دوست داشتم یه کتاب چند صد صفحه ای با این نوع نگارش میخوندم..
«رضا» ها و «گلنار» ها و دلدادگی های اینچنینی در همون زمان کنار جوهر و قلم و نامه های قدیمی موندن..
جنس دلدادگی های الان خیلی با اون موقع ها فرق داره...

سپاس از نظرتون

توسن اتیش پاره یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 13:26

احساس میکنم بدجور نیاز داری نویسنده رمان های عقشولانه باشی
فرزندم بدان و اگاه باش ک این استعداد در تو نهفته است

تو بخش داستان کوتاه چند تایی هست.

توسن اتیش پاره یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 12:23

مث کتاب چهل نامه کوتاه ب همسرم
خوندیش ؟
تو ن شما هم عاشق پیشع خوبی میشدیااا

نه متاسفانه
میشدم؟ مگه اتفاقی برام افتاده؟ (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد