بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

چقدر به حریم خصوصی احترام میذارید؟ !

خودتون را در یک موقعیت واقعی تصور کنید ، فکر کنید به نحوی به یه پسورد دست پیدا کردید که شدیدا هم در مورد اون کنجکاو هستید ، مثلا پسورد ایمیل یا وبلاگِ بلاگر ! (لبخند)لطفا  به من جواب ندید ، پیش خودتون بگید ، چند درصد احتمال داره که ازش استفاده کنید تا ببینید چه خبره؟ اون درصد میشه میزانِ احترامِ شما به حریمِ خصوصی دیگران !

نظرات 8 + ارسال نظر
مهشید دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 14:12

اینجا رو میخوندم. نوشته هات جالبه و زیادی تامل برانگیز..
به یک زوایایی اشاره داری ک کمتر کسی ازینجا نگاه میکنه

سپاس از همراهیتون

همنشینِ خوبان یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 22:15

پسورد بلاگر چند بود؟

میبینم شما دیگه شمشیر را از رو بستی ! (لبخند)

niloofarkimiaie یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 20:47 http://niloofarkimiaie.blogfa.com

برای من بستگی داره ! مثلا رمز وبلاگ ادما برام مهم نیست ولی مثلا رمز سی آر ام شرکتی که مشتریاش برام حکم طلا دارن یه کمکی قلقلکم می ده !

توی تجارت از این حرفا زیادِ ، بحثِ ما روابطِ عاطفیِ نه ارتباط مشتری با یه شرکت !
میبایست مواظب بود که با شما روابط کاری نداشته باشیم ! (لبخند)

scammer doll یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 19:55

من‌نمیتونم نگم
۱۰۰ درصد یه نگاه کلی مینداختم
ولی جدا از شوخی برام پیش اومده ولی اینکارو نکردم
خواهرم از اینکارا زیاد کرده

ممنون از شما و نه ممنون از خواهرتون ! (لبخند)

Zahragoli یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 19:23 http://zahragoolii.blogfa.com

من اگه سوالی از شخصیت خودتون داشته باشم پس باید از خودتون بپرسم اینجوری رمزتون بدردم نمیخوره ، بقیه ی مسائل یه شخصیت که توی فضای مجازی آشنا شدم هم واقعا کنجکاو نیستم بدونم
کنجکاوی درمورد اونایی که حقیقی هستن هم شاید آخرش باعث بشه اون شخصیتی که تو ذهنم ازشون دارم خراب بشه واسه همین نمیخوام

کارِ خوبی میکنید ، مشخصه نوشته های منو بخوبی دنبال میکنید و خودتون هم زمینه اش را داشتید.

Zahragoli یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 19:09 http://zahragoolii.blogfa.com

الآن رمز من بدرد شما میخوره ؟؟؟ پسورد شما تنها چیزیه که اصلا دوست ندارم داشته باشمش آخه بنظرم چیزی برای کنجکاوی ندارین

من اصلا کنجکاو نیستم ، زیاد دونستن را به ضرر میبینم و این یک توصیه به همنشین های مجازی هم هست !
واقعا چیزی برای کنجکاوی ندارم ! دارم؟ ندارم؟ (لبخند)
خصوصیِ دیگران شاید مهمتر از خودم باشه و خیلی مواظبشون هستم.

Zahragoli یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 18:51 http://zahragoolii.blogfa.com

پسورد شما به چه درد ما میخوره

کنجکاوی از این و اون به چه دردِ شما میخوره؟ اینم برای همون ! (لبخند)

سارا یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 15:40 http://15azar59.blogsky.com

به نام خدا
هیچی
دستم بیوفته تا ته اون ایمیل را درمیارم
بعدم میرم پشت سرش همه رو لو میدم چندتایی هم برگ برنده برمیدارم برای حق حساب و اینا
لازم باشه یه چیزایی رو هم تغییر میدم شاید جواب بعضی کامنتها و ایمیل هاشو بدم و روند زندگیشو مختل یا عوض کنم
هیچ هم برام مهم نیست که طرف فکر کنه چقدر برای حریم خصوصیش احترام قائل بودم
و اگررررر کسی با خودم اینکار رو بکنه پیداش میکنم و شخصا به سفر اخرت میفرستمش
علی برکت الله
۲۹ فروردین سنه ۱۴۰۰

سارای عزیز میگم یکم آرومتر ! این همه اینجا توصیه و موعظه میکنیم ، نتیجه این شد؟
ترتیزک کاشتم قَتُقِ نونم بشه، نَم دُنُسّم قاتل جونم میشه
خوبه پسوردِ منو نداری !
بعید میدونم با این اوصاف نمره قبولی بگیری ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد