بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خیالاتی نشو !

برو برو ، بهتر از من پیدا نمیکنی ، تازه با یکی دیگه باشی قدرِ منو میدونی ، تازه متوجه میشی من چی بودم و از این حرفا !

اون میره و هیچی هم متوجه نمیشه ، راجبِ توانت و اون چیزی که بودی محاسبه اشتباه داشتی ، آنقدر عالی و خوب  نبودی که بخواد بخاطرت برگرده یا اصلا نره !

قبل از اینکه این تصور و خیالات را داشته باشی ، دقیقا ببین چه جایگاهی داری و کجای زندگیِ اون هستی ، بعد تهدیدش کن! 


دارم اینو گوش میکنم

نظرات 6 + ارسال نظر
me سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 14:01

اغلب میگن نمیتونی یکی مثل منو پیدا کنی که جوابشون اینه : خب اگه مثل تو رو میخواستم که با خودت میموندم ! دارم میرم چون مثل تو رو نمیخوام

از اون نظر میگن که یعنی مثل ما خوب و عالی نمیتونی پیدا کنی ! (لبخند)

تهران مازراتی دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 02:04

البته تهران مازراتی اسم یه آهنگه که همون موقع داشتم گوش میدادم از ناشناس که بهتره

ممنون از همراهیتون

همنشینِ خوبان یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 22:17

وااااووو کی بلاگر رو تهدید کرده

یکیش خودتون ! دنبال پسوردش بودی با نشون دادن یکسری دندون ! (لبخند)

scammer doll یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 20:00

خب وقتی اون طرف رو برای زندگی پیدا کرده یعنی بهتر از اونو پیدا نکرده و خیلی بحقه جمله اول

جمله اول تصور و خیالِ ، ممکنه واقعا همین باشه و ممکنه نباشه ، میبایست آدمها ابتدا وزنِ خودشون را بدونند و بعدا از این حرفا بزنند !

تهران مازراتی یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 19:44

بلاگر خیلی خوبه اگه از کار هم بگی
نکات کاری خاطرات تجربیات

واو مازراتی !
البته من ماشینم را بیشتر دوست دارم !
قبلا نوشتم ، بازم مینویسم.
ممنون از بودنت

Zahragoli یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 19:37 http://zahragoolii.blogfa.com

آهنگ قشنگیه

سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد