بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

غمبرک نزن !

حالا که چی؟ عشق نداری؟ اوضاع کار بهم ریخته؟ با خانواده مشکل داری ؟ اصلا هر چی ، فکر میکنی غمبرک بزنی و اشک بفشانی مشکل حل میشه ؟


باور کن هر چی غصه بخوری فقط از کیسه شادیت کم شده و عمرتو بی جهت کوتاه کردی !


این آهنگو گوش میکنم و منو آروم میکنه ، درسته در رابطه با ازدواج و مشکلاتش و این حرفاست ، ولی برای حالِ الانم خوبه !

نظرات 3 + ارسال نظر
lili دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 19:34

از لطف شما بسیار ممنونم.

ممنون از شما

niloofarkimiaie دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 18:12 http://niloofarkimiaie.blogfa.com

اهنگ خز دوست داریا !

نمیدونی چه حسِ خوبی دارم ، شاید 50 بار گوش کرده باشمش!
خز گرونه؟ نیست؟

lili دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 18:08

سلام
واقعا هممون فکر میکنیم وقتی ناراحتیم فقط باید غصه بخوریم وگرنه درست نمیشه. درسته وقتی ناراحتیم خوشحالی خیلی سخته ولی حداقل میتونیم غصه اضافه نخوریم تا حالمون بدتر نشه ولی این نیاز به تمرین داره ویکی از کارهایی که باخودم عهد کردم امسال تمرین کنم همینه "نخوردن غصه اضافه"
سپاس

سلام و درود به هم 5 شنبه ایه عاقل ، دانا ، با هوش ، آشپز درجه یک فرنگی و ایرانی ، مهربون ، وفادار ، صادق ، خوش تیپ ، خوش لباس ، خوش صحبت ، خانه دار بی همتا و یه سری مواردِ دیگه که وقت تنگه وگرنه میگفتم ! (لبخند)
اصولا غصه نخوریم چه کم چه اضافه ! از دیدِ من خوبه فقط به فکرِ شادی باشیم ، چیزی ارزشِ ناراحتی را نداره ، هیچی !
ممنون از شما و حضورِ خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد