بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اولین بار !

اولین بارِ دارم این غذا را برای شام یا افطار آماده میکنم ، نمیدونم چی بشه ، ذهنم میگه خوب میشه ، مواد:

یک کیلو فیله پاک کرده مرغ

10 حبه سیرِ تازه

روغن زیتون

نصف آب لیمو شیرازی

نمک

پودر فلفل سیاه

***

امروز زود اومدم خونه ، ساعت 3 و نیم خوابوندمشون تا ساعت 7 و نیم که بذارم برشته بشن ، سیرها را با دستگاه پیشرفته سیر له کن (لبخند) که قبلا نشون داده بودم ، ریختم تو فیله ها ، بقیه مواد را هم ریختم و بهم زدم و میذارم بیرون یخچال تا طعمشون با هم قاطی بشه ، وقتی مواد را فقط میخواهید چند ساعت بخوابونید ، بیرون یخچال بذارید ، دمای خونه که حدود 20 درجه است باعث میشه طعم ها بهتر با هم مخلوط بشه ، مواردی که لازمه مثلا 24 ساعت بخوابونید را تو یخچال بذارید ولی فیله مرغ لطیفه و 4-3 ساعت تو دمای محیط بخوابونیدش خوبه و مشکلی پیش نمیاد .

حالا شب بهتون میگم نتیجه چی میشه یا یک کیلو فیله مرغ به فنا میره یا دستورِ یه غذای خوب و خوشمزه به لیست غذاهای بلاگر اضافه میشه.

دانلود فیلم غذای اولین بار !

فیلم 2 اولین بار

https://s18.picofile.com/file/8432373550/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B5%DB%B0%DB%B1_%DB%B1%DB%B9%DB%B1%DB%B1%DB%B4%DB%B0.jpg


از دیدِ من زیاد خوب نشده بود ، معمولی بود ، برای یه بار خوردن خوب بود ولی اگه با پودر سوخاری درستش میکردم خیلی بهتر میشد ، فلفل دلمه ها و پوره سیب زمینی عالی شده بود !

دیگه درست نمیکنم ! (نیمه فنا)


نظرات 13 + ارسال نظر
ناشناس جمعه 6 مرداد 1402 ساعت 14:42

یه حسی بهم میگه خیلی تنهایی
تنهایی غذا خوردن خوب نیست

تنهایی رو زیاد حس نمیکنم...همیشه بهترین دوستم کنارمه ، خودم ! لبخند
ممنون از نظرتون

دوست پنج‌شنبه 5 مرداد 1402 ساعت 21:49

برای پوره اول پیاز سرخ کنید بعد نعنا بریزید داخل پیازا تفت بدید سیب زمینی ها رو پوست بگیرید بریز داخلش یکمی زرد چوبه و سیر و نمک و اب بریزد سیب زمینی ها پخته شد با چنگال له کنید نوش جان کنید خیلی خوشمزه میشه ... البته با یه لیوان شیرم درست کردم‌بافت نرمتری داشت ... لبخند

ممنونم دوست گرامی...امتحانش میکنم

scammer doll شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 23:01

۱۰ حبه سیر چه خبره؟
من میدونممممم

سیر بدمزه اش کرده

حق با شماست ، سیر با همه چیز خوب نمیشه ، با میگو محشر شده بود ، با فیله مرغ خوب نمیشه

scammer doll شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 22:59

غذای بلاگر و فنا؟

تا حرکت نکنی و گاهی هم نبازی ، تجربه کسب نمیکنی !

توسن شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 21:40

دیگه درست نمیکنم ! (نیمه فنا)
.
بنظرم باید ابلیمو بهش میزدی خخ
حالا دستورشو از کجا اورده بودی ؟

آبلیمو تازه زده بودم ، از خودم ! خیلی از غذاها یی که مینویسم ، ابداعی خودمه ، خوب بشه به دیگران پیشنهاد میدم

سارا شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 18:51 http://15azar59.blogsky.com

یه بار یه دستور اشپزی خوندم که فیله مرغ را توی دلستر (اونور ابیش البته) میخوابوند و نوشته بود با دلستر معمولی هم میشه بعدم اینکارایی که شما کردید و در اخر مدل پفکی درستش کرد ...امیدوارم اینم خوب بشه چجوری قصد دارید اماده اش کنید؟ سرخش کنید؟ کبابش کنید؟

توی فر گذاشتمش ، هنوز آماده نشده ، احتمالا تا 1 ساعت و نیم دیگه !

توسن شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 17:40

همین کاری رو ک گفتی کردم مث اول شد داشت مراحل روشن شدن رو طی میکرد یهو صفحه سیاه شد خخخخ

اگر روی Safe Mode هم نره مشکل اساسی داره ، ولی به احتمال زیاد نرم افزاریه ، شاید نصب مجدد ویندوز لازم داشته باشه.

توسن شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 17:31

مث اینک ی دستیم نگرف استاااد
نههههه ما دسپختتو قبول داریم

سپاس از شما

توسن شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 17:29

ن بالا نمیاد روشنش ک میکنم سفیده کلا هر دکمه ای هم ک زدم نشد من فک میکنم باید ببرمش شاید ی چیزیش سوخته باشه نمیدونم

خاموش کن دوباره روشن کن ، وقتی داره روشن میشه دکمه F8 را پشت سر هم بزنید ، اگر وارد صفحه ای شد که Safe Mode را دیدید ، بگید تا ادامه بدیم

توسن شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 17:19

آماده شد ، صادقانه میگم چطور شده بود.
.
من مطمئنم ک فیلمشو میذاری با ی ظاهر بسیار زیبا و حسابی دلبری میکنی و بعدش ی راس میندازیش زباله
باید ازش بخوری ماهم تائید کنیم بعد صادقانه بگی

هیچوقت اینکارو نمیکنم ، از دیدِ خودم خوب یا بد بشه بهتون میگم.

توسن شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 17:12

راستی یادته ی دختری بود تو زمینه کامپیوتر راهنماییش کردی ...
کامپیوتر منم ب مشکل خورده بنظرت چرا وقتی روشنش میکنم صفحش سفید میشه ؟ مشکلش سادس یا باید ببرم درستش کنن

توضیح بیشتر بدین لطفا ، احتمالا مشکلِ نرم افزاری داره ، دسکتاپ بالا نمیاد؟

توسن شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 17:09

همون ک میگفت من میییدووونم خخخخ
ن من اون دختر خوشگله ام، لباس صورتیه ام اشتباه گرفتی

البته این نظرِ شماست و کاملا محترم !

توسن شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 17:02

من مطمئنم ب فنا میره
و بی نهایت بی مزه میشه

من میدونم ، کارمون تمومه!
اسمِ دیگه شما گلام تو کارتون گالیور نیست؟ (لبخند)
آماده شد ، صادقانه میگم چطور شده بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد