بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ناهار دوشنبه بلاگر!

دیشب آخر وقت در یخچال را باز کردم و دیدم برای ناهار فردا فقط برنج دارم ، اول به خودم گفتم از بیرون یه چیزی سفارش میدم ولی ناگهان صدایی شنیدم ، هر چی گشتم دنبال منشا صدا پیداش نکردم ، آخر سر خودش با صدای وهم انگیز گفت ، من ندای درونت هستم ! از من پرسید ، "شما چه کسی هستید؟" با تعجب بهش جواب دادم ، خب بلاگرم دیگه ، باز ندای درونم گفت این همه همنشین برای غذا چشم امید به که میدوزند؟  گفتم معمولا مامانشون یا خواهر بزرگشون یا رستوران ... ، گفت : نه ، نه،  ای ش... (این ندای درونم تازگیها خیلی باهام صمیمی شده ! ) ، در وبلاگِ بلاگر را میگویم ! گفتم آهان ، خب ، به غذاهایی که فیلم و عکسشو میذارم ، گفت اگر فردا غذا از بیرون سفارش بدی، آنها را ناامید کردی ، به ندای درونت کمی گوش بده ، غد بازی در نیار ، حرف آخر را من میزنم را اکنون نزن !  البته من فکر میکنم این ندای درون هم چون خودش از غذاهای خوشمزه من میخوره ، همنشین های محترم را بهانه کرده که خودش به یه نوایی برسه ! در هر حال  ، در یک حرکت 20 دقیقه ای از فریزر گوشت چرخکرده درآوردم ، پیاز رنده کردم ، گوشت چرخکرده و پیاز را با زردچوبه و پودر فلفل سیاه و کمی رب گوجه سرخ کردم و ، الان که دارم میخورم خوب شده ، و از ندای درونم هم متشکرم، مشورت خوبی داد ، فقط ازش خواهش میکنم مواظب کلماتی که بکار میبره باشه ! (لبخند)

https://s19.picofile.com/file/8435166600/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B5%DB%B3%DB%B1_%DB%B1%DB%B1%DB%B3%DB%B6%DB%B0%DB%B7.jpg

نظرات 1 + ارسال نظر
بارون دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 13:40

آفرین به ندای درون، معلومه کنار دوست داشتن خودش، شما رو هم خیلی دوست داره..
سری بعد که ظاهر شد حتما یادش می مونه جهت معرفی چه نیکو خطابش کردین؛ وهم انگیز؟؟
ممکنه خواهش آخر رو نادیده بگیره..

آخه اون کلمه ای که گفت به من را نتونستم بنویسم ، خط قرمز را پودر کرد ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد