بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پنجشنبه اس داد !

بهم اس داده میگه از قصر روزها چی میخوای برات بیارم !  میگم هر چی بیاری خوبه، میگه نه عزیزم حتما بگو که اون چیزی را که دوست داری برات بیارم ، راحت باش  ، میگم واو  از 5 شنبه بعید بود ، پس یه تی شرت و یه شلوار راحتی و نازک تابستونی ! میگه عهههه دیگه نه آنقدر که ! میگم  خب یه عینک خوب با فرم مشکی و رنگ دودی بیار ، میگه عههههه دیگه نه آنقدر که ! میگم خب سر رات از پیتزافروشی روزها یه پیتزا مخلوط بگیر بیار ! میگه عههههه دیگه نه آنقدر ! یکم فکر میکنم و میگم چیزی نمیخوام ، خودت بیا ، میگه نه به جونِ بلاگر نگی چی میخوای ناراحت میشم !!! من فقط لبخند ! خب یه بسته چیپس کچاپ بگیر ، میگه ببینم چی میشه ! یعنی خسیس تر از این پنجشنبه ندیده بودم ! خب نمیخوای چیزی بگیری چرا میگی؟ (لبخند)

دارم اینو گوش میکنم

***

 این (مرد یا زنی )  که تو زندگیتون هست نتونست حس خوشبختی بهتون بده؟ فکر میکنی کسِ دیگه میتونه؟ فکر نکنم ! با همینی که هست به یه جایی برسی بهترِ ، هر کسی خوبی و بدیهای خودشون را دارند !

***

همیشه به عقل جمعی اعتماد دارم حتی اگه خلاف نظرم باشه ، نظر سنجی  بدون کدوم نمیشه زندگی کرد ، جواب درست را داد ، همه موارد یه جورایی لازمه زندگی هست ، ولی بدون اعتماد نمیشه زندگی کرد ، حس وحشتناکیه زیرِ یه سقف باشی با کسی و نتونی اون حس خوبِ اعتماد را بهش داشته باشی ، واقعا بدون عشق هم میشه زندگی کرد ، اصولا چند سال بگذره دیگه از اون احساسِ روز اول خبری نخواهد بود ، پول لازمه ولی کم و بیش اگه هم باشه و نباشه هم میشه یه جوری گذروند ، ولی خیلی مواظب اعتماد باشید ، از دیدِ من وقتی حتی یه بار از دست بره ، دیگه نمیشه برش گردوند و هر لحظه در کنار هم بودن میشه شکنجه روح !

***

از نظر من ، هم مرد غرور داره هم زن ، شکستن هر دوش خوب نیست ، فقط یه فرقی داره ، مرد میتونه با یه زن بی غرور ادامه بده ولی یه زن نمیتونه با مردی که غروری براش نمونده ادامه بده ، در نهایت براش دل میسوزونه !

***

پنجشنبه باز اس داده ! میگه از این چیپسای کوچولو موچولوی خوشگل و ناز دوست داری یا از اون کت و کلفت و یقر ها !  آخه به این پنجشنبه چی بگم من  ؟!

***

دلم طبیعت میخواد ! فردا یا پس فردا میخوام برم سمت یه دشت ، یه جای وسیع و زیبا ، چشمام آروم بشن  ، راه ها باز باشه ، تعطیلات آخر هفته شاید برم سمت قزوین ، قیمه نثار خوردین؟ خوبش واقعا خوشمزست و خیلی دوست دارم .

***

دیروز که بد یا خوب گذشت ، فردا هم که معلوم نیست چه خبره ! امروز چطوری؟

***

بالاخره آمد ، چه حس خوبیه ...چه بغل محکمی ، هر دومون آرومیم، انگار میخواهیم زمان کند تر بگذره برای این لحظات  ، میدونم همه 5 شنبه ایهای دنیا هم این حسو دارن ، روز خوبمون شروع شد...

***

نظرات 12 + ارسال نظر
- پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 22:29

شادی که بله ، اینو به جهانیان هدیه میده ،
منظورم همون تیشرت ... چیپس.. ویژه واسه بلاگر بود

گفت آدامس با طعم دارچین میخواست برام بیاره ، پیدا نکرده بود ، گفت حالا دفعه بعد ! (لبخند)

- پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 22:26

به ۵ شنبه شام چی دادید

محبت ، عشق و کمی پاستا ! (لبخند)

- پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 22:24

بلاخره ۵ شنبه چی آورد؟

همون چیزی که همیشه می آورد ، شادی !

توسن پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 18:34

پس خوش بگذره

سپاس از شما

lili پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 13:51

سلام
پنج شنبه عزیزم گرم و دوست داشتنی از راه رسید وبهم سفارش کلم پلو شیرازی داده بود که منم براش پختم و با یه سالاد شیرازی کاملش کردم . امیدوارم به همه خوش بگذره و از ثانیه به ثانیه اش لذت ببریم.

سلام و عرض احترام به هم پنجشنبه ای مهربان
واو ... میگم چرا هی میگه دلم برای لی لی تنگ شده ! (لبخند)
ممنون از حضور و همراهیتون

توسن پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 13:34

کلا پنج شنبه ک میاد اینجا و فراموش میکنی

داشتم روی پیشنهاد شما کار میکردم ! (لبخند)

بارون چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 23:23


ممنون از پنج شنبه عزیز بابت تره ای که خرد نکردن..
فکر کنم رفته قیمت چیپس و پفک و آدامس را دیده پشیمون شده از پیشنهادی که داده.. بهش بگین بیسکویت ساقه طلایی بخره، البته بازم نمیشه امیدوار بود..

+ برای شما و همنشین هاتون و همه، آخر هفته ی خیلی خیلی قشنگی رو آرزو میکنم با حال دل خوب..

سپاس از شما و همراهیتون

سارا چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 21:38 http://15azar59.blogsky.com

امروز را بد شروع کردم خیلی بد ولی بخیر گذشت و الان روبراهم

متاسفم و خوشحالم که الان خوب شدید .
ممنون از اینکه با همنشین هاتون مطرح میکنید ، نشون میده که همراه هستید و هستیم !

بارون چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 20:44

هر دو شیطووون..
تازه من میخواستم به پنج شنبه مهربونتون بگم قربون دستت برای ما هم یه چیپس و پفک و آلوچه و ... بخر دیدم خطرناکه چیزی نگفتم..

دل خوشی دارید ! من که 5 شنبه ای ام اینه ، برای شما فکر کنم در زمینه خرد کردن تره هم همکاری نکنه ! (لبخند)

scammer doll چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 20:42

زن هم مثل مرد دوس نداره ‌کسی بهش ترحم کنه و از سر دلسوزی بهش محبت بشه
زن این رو متوجه میشه و به نظر من اصلا بهش نمیچسبه محبت از سر دلسوزی رو ...

قطعا برای کسی جالب نیست ، ترحم با محبت از سر علاقه متفاوته !
ممنون از نظرتون

بارون چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 20:29

لابد آخرشم دست از پا دازتر میاد و شما رو می فرسته خرید..
طفلک آدمیزاد دیگه اینجوری نیست..

طفلک؟ من یا پنجشنبه؟

بارون چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 19:55

خدا نکشتتون با این شیطنت ها ..
پنج شنبه هم شبیه آدمیزاد شد؟ امان امان..
میخواین برین دشت؟ کدوم دشت؟ همون دشتی که خرگوش خواب داره...
طبیعت اسمشم قشنگه چه برسه به خودش، برای چشمهاتون یه آرامش بی نهایت از جنس طبیعت آرزو میکنم..
+بله غذای بسیار خوشمزه ای هست و به خاطر مخلفاتش فکر کنم مطابق میل خیلی ها باشه،
البته من اصلش رو نخوردم، یعنی در قزوین نخوردم ولی جای دیگه خوردم و دوست داشتم..

یعنی باور ندارید که 5 شنبه همینه که میگم؟ الان هم باز اس داده، میگه چیپس برای سلامتی خوب نیست ! آدامس چه طعمی دوست داری؟ ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد