بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شام بسیار ساده یکشنبه شب بلاگر !

دلم میخواست دیگه امشب را یه شام ساده بخورم !

یه ساندویچ ساده که در عرض 2 دقیقه آماده میشه را برای شام امشب در نظر گرفتم که هم خوشمزه هست و هم سالم !

دانلود شام بسیار ساده یکشنبه شب بلاگر


دانلود ناهار فردای بلاگر که امشب آماد میشه


وقتی از کسی دلخوری ندارم و هر چه فکر میکنم از کسی ناراحتی ندارم ، هر کس هر کاری هم کرده باشه ،بدونید که همه آدمها و موجودات ، درختها ، برگ گلها ، قطره های آب  و باران را ، سنگهای کوهستان را ، رودخانه ها را ، جاده ها  و حتی آن پشه ای که نیشم میزند را دوست دارم ، چه اشکالی دارد؟ کمی از من هم برای او !

نظرات 1 + ارسال نظر
همنشینِ خوبان یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 21:44

نوش جونتون
منم هوس بندری کردم ولی تو خونه نداریم حوصلم نیست برم بیرون بخرم

بندری؟ حرکات موزون بندری؟ موزیک بندری؟ محبت و گرمیشون؟ مهمون نوازیشون؟
یعنی تنبل بودن هم بد دردیه ، نه؟ خب برو بخر ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد